Daft Punk een redelijk bekende groep althans hier in België toch, vooral door hun Alive concert.
Ook overlaatst @ grammy's.
Vooral bekend om hun unieke live-sets.
Ook wel leuk zijn hun helmen.
Hun live booth:
.::LINK::. In de welkgekende piramide
.::LINK::.
Daft Punk Alive in hun piramide:
.::LINK::.Video Link Daft Punk @ Grammy's met de bekende piramide.
Poster: TheMole
Daft punk is na alive 2007 enorm commercieel geworden 2 jaar voor alive 2007 was ik de enigste in men klas die ze kenden nu kent bijna heel men school die
Daft punk is na alive 2007 enorm commercieel geworden 2 jaar voor alive 2007 was ik de enigste in men klas die ze kenden nu kent bijna heel men school die
1 woord: Supergeniaalgeweldigfantastischrespectvoorzeduseigenlijkwelgoed
Poster: Ywe
Ik moet nog steeds intergalactic 5555 kijken....
Lijkt me erg leuke film met die muziek :D
quote: |
Poster: djmaarten zijn er ook foto's van hun zonder die maskers? nee toch ik had ergens gehoort ofzo dat niemand weet wie het zijn? weet iemand daar iets van ofzo? |
![]() | ![]() |
Poster: christiano
wist je dat heel veel nummers van daft punk rip ofs zijn van hele oude nummers
zoals het nummer harder better faster stronger
de beat eronder komt uit een nummer uit de jaren 80 :P
maar het is wel geweldig geremode :o
volgens mij op hun site kan je zien welke nummers ze hebben gebruikt '
Poster: christianoinderdaad ma toch zijn die nummer ook goed neem crescendolls das men favoriete nummer ma ook een cover als ik me nie vergis :D ma er is ook en filmke waar ge zo unmasked ziet op de cassius tour 2002 op youtube heel makkelijk te vinden
wist je dat heel veel nummers van daft punk rip ofs zijn van hele oude nummers
zoals het nummer harder better faster stronger
de beat eronder komt uit een nummer uit de jaren 80 :P
maar het is wel geweldig geremode :o
volgens mij op hun site kan je zien welke nummers ze hebben gebruikt '
ma er is ook en filmke waar ge zo unmasked ziet op de cassius tour 2002 op youtube heel makkelijk te vinden
Poster: tairip
Filesharen mag niet!
(Is geloof ik al de 2e keer bij jou, en toen ook al was de opmerking... Een pro moet beter weten!)
Poster: NielsR
Dat is een mix hoeveel mixen worden hier niet elke dag niet opgezet? zie er niks verkeerd als het nu gewoon een liedje was zou het niet gaan maar dit is volgens mij niet tegen de regels.