[T] OUT NOW Restless Memories René K. Remix (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 10-04-2008 18:25
Hoi

Dit keer geen House/Electro

Setrise - Restless Memories (René Kuppens Trance remix)

http://www.trackitdown.net/search/keyword?q=ren+kuppens

http://www.djdownload.com/search.php?st=rene+kuppens&f=searchBox&s=datedesc&sf=all

http://beatport.com

Mvg René

(reply = link)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by RenéKuppens on 25-05-2008 @ 13:44:53 (79%)

What do you think about [T] OUT NOW Restless Memories René K. Remix ??

Vote :   

Setrise    posted on 14-04-2008 23:02
dank olivier... Happy, laughing die kerel ook..... 18 april komen in de baccara hilversum pas de echte releases van ons label naar vooren!
oli4    posted on 15-04-2008 08:43
leuk dat je mijn naam kan opmaken uit oli4 Cry echt top man ik zal er zijn ik woon zelfs in Hilversum!! goed dat je het zegt! Ben benieuwd naar die releases! En laat me ook effe weten via dit forum waarneer ze uitkomen en waar?

gr olivier
Renzis    posted on 15-04-2008 09:20
Poster: Setrise
Lawrenz is nog niet getekend hoor. Die track is nog niet zoals hij moet zijn en Luxx is volgens velen van ons te commercieel en niet goed genoeg..... Ondanks dat ik zelf hem een keer heb gevraagd..... Maar denk niet dat hij iets kan met de wat melodischere melodieen... Bovendien schijnt hij op nogal wat fora te worden gehaat... Inmiddels hebben we echt top-releases staan vooral op progressive gebied. 

@setrise en Oli4 ik ruik een Spam-complotje:D

Ben benieuwd naar hoe jullie label gaat lopen, ik houd jullie releases zeker in de gaten.

Misschien niet zo tactisch om luxx na 16 posts hier, de grond in te boren. Maakt mij niets uit, moet je zelf weten. Maar helpt niet altijd je naam op een/dit forum

Keep up the goodwork
Setrise    posted on 15-04-2008 16:04
controleer ip adressen... olivier is een nogal muzieklievebbende vriend van mij....

Ik boor luxx ook niet de grond in.... hij moet alleen niet met zijn 4 remixes wijs doen.... en zeker niet als iedereen die wij bij ons label hebben beter is.....  en als hij dat niet vind mag hij wat mij betreft even z'n mond dicht houden, voordat hij zichzelf een nog slechtere naam geeft..   maar niet de grond in.....
Luxx    posted on 15-04-2008 16:33
Poster: Setrise
controleer ip adressen... olivier is een nogal muzieklievebbende vriend van mij....

Ik boor luxx ook niet de grond in.... hij moet alleen niet met zijn 4 remixes wijs doen.... en zeker niet als iedereen die wij bij ons label hebben beter is.....  en als hij dat niet vind mag hij wat mij betreft even z'n mond dicht houden, voordat hij zichzelf een nog slechtere naam geeft..   maar niet de grond in.....

ik weet niet man. maar proffesioneel doe je iig niet. ik heb op msn van jou stuk of 5 bestanden gekregen waar ik wat mee moest doen. maar ok dan doe ik het dus niet. maakt mij verder niet uit want heb nog nooit verder van je labeltje gehoord. ook totaal niet mijn style. succes verder
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 15-04-2008 16:36
Ok, als jij het zegt. Maar ken mensen die zich zelf laten ophemelen op fora om respect te krijgen. Niks mis mee.

De grond in boren is idd te sterk uitgedrukt. Het gaat niet zozeer om het feit dat je luxx pakt, want daar kan ik dan echt niet mee zittenWinking my eye
Maar meer dat je nog niet zo lang op djresource zit, en wel een dusdanige mening over een andere member neerlegt. Zouden sommigen mensen niet chill vinden.

Staat jullie label btw op beatport?
Bastian    posted on 15-04-2008 16:41
LOL
RenéKuppens    posted on 15-04-2008 17:15
Poster: Renzis

Staat jullie label btw op beatport?

ze zijn er mee bezig

Setrise    posted on 15-04-2008 20:18

ja hebben vanmiddag nog wat vragen gekregen van de label manager. wordt waarschijnlijk wel goedgekeurd.

luxx, nu zijn het er ineens 5? daarnet nog 4? ik had je volgens mij niet meer gesproken en andere ook nietConfused maarja fantasie... Ik stuurde je ooit een of twee demotjes van releases van ons, maar als jij dat ziet als direct het vragen om een mix.... moet je het maar zelf weten....

User edit by Setrise on 16-04-2008 @ 15:16:45 (8%)
soundcollector    posted on 15-04-2008 20:38
check
Steev    posted on 15-04-2008 21:43
checkie

[edit]

Ik heb hem net geluisterd, en eerlijk gezegd klinkt het wel leuk! Echter ben ik geen trance kenner dus ik kan niet oordelen of dit nu een klappertje gaat worden of niet. Ik zou zeggen het is een beetje langdradig, maar dat is trance altijd wel een beetje of niet? Happy, laughing

Succes met je label, het gaat je wel lukken Winking my eye

dag dag
User edit by Steev on 15-04-2008 @ 21:46:55 (100%)
RenéKuppens    posted on 16-04-2008 10:51
Poster: Steev
checkie

[edit]

Ik heb hem net geluisterd, en eerlijk gezegd klinkt het wel leuk! Echter ben ik geen trance kenner dus ik kan niet oordelen of dit nu een klappertje gaat worden of niet. Ik zou zeggen het is een beetje langdradig, maar dat is trance altijd wel een beetje of niet? Happy, laughing

Succes met je label, het gaat je wel lukken Winking my eye

dag dag

Bedankt man!
the-melody    posted on 16-04-2008 11:13
check check

Kvind hem langdradig. Er mist net dat tikkeltje power naar mijn mening. Maar zelf zou'k het wel nie kunne make^^
Succes verder.
User edit by the-melody on 16-04-2008 @ 11:18:13 (100%)
Reemz    posted on 16-04-2008 14:17
ff downloaden
bastianhecker    posted on 16-04-2008 15:15
Oh setrise, hiervan ken je me dus? want toen je mij toevoegde op hyves dacht ik al wie is dat, maar nu is het dus duidelijk je kent me niet van msn maar van DJR oke! En beter gaan we hier geen ruzie maken en ik ben het met Renzis eens luxx heeft hier een aardige status dus het lijkt me geen goed idee dat jullie dit openbaar uitvechten. Anders bellen jullie elkaar keertje op ofso lekker samples door sturen kanook:D.
Nvie    posted on 16-04-2008 16:12
Goed, als Luxx en Setrise hun ruzie ergens anders uit willen praten, gaan we hier weer on-topic...
RenéKuppens    posted on 25-05-2008 13:59
out now

This is an old Topic

No new postings for 6.332 days.
 Post CommentThat would be 211.1 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

517 Users online: 316 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 19.865
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.572.163