Poster: Setrise
Lawrenz is nog niet getekend hoor. Die track is nog niet zoals hij moet zijn en Luxx is volgens velen van ons te commercieel en niet goed genoeg..... Ondanks dat ik zelf hem een keer heb gevraagd..... Maar denk niet dat hij iets kan met de wat melodischere melodieen... Bovendien schijnt hij op nogal wat fora te worden gehaat... Inmiddels hebben we echt top-releases staan vooral op progressive gebied.
Poster: Setrise
controleer ip adressen... olivier is een nogal muzieklievebbende vriend van mij....
Ik boor luxx ook niet de grond in.... hij moet alleen niet met zijn 4 remixes wijs doen.... en zeker niet als iedereen die wij bij ons label hebben beter is..... en als hij dat niet vind mag hij wat mij betreft even z'n mond dicht houden, voordat hij zichzelf een nog slechtere naam geeft.. maar niet de grond in.....
Poster: Renzis
Staat jullie label btw op beatport?
ja hebben vanmiddag nog wat vragen gekregen van de label manager. wordt waarschijnlijk wel goedgekeurd.
luxx, nu zijn het er ineens 5? daarnet nog 4? ik had je volgens mij niet meer gesproken en andere ook niet maarja fantasie... Ik stuurde je ooit een of twee demotjes van releases van ons, maar als jij dat ziet als direct het vragen om een mix.... moet je het maar zelf weten....
Poster: Steev
checkie
[edit]
Ik heb hem net geluisterd, en eerlijk gezegd klinkt het wel leuk! Echter ben ik geen trance kenner dus ik kan niet oordelen of dit nu een klappertje gaat worden of niet. Ik zou zeggen het is een beetje langdradig, maar dat is trance altijd wel een beetje of niet?
Succes met je label, het gaat je wel lukken
dag dag