Poster: Renzis
voor 4 uur zou ik zeker 100 euro vrage, ook als je je eigen set mee neemt.
Poster: Lanky
Okee! Ik ben nog niet zo veel ervaring met dit soort dingen maar 100 euro klinkt best veel in mijn ogen. Ik draai elke donderdag avond in de week. Is dat niet wat te hoog gegrepen dan? Niet dat ik het erg vind natuurlijk![]()
Poster: MissSalem
100 euro om mee te beginnen, per avond van 4 euro, vind ik al mooi verdiend in het begin. Over een jaar kan je dan discussiëren om het wat op te drijven, maar dat zijn zorgen voor later...
Mijn punt is: kijk wat de normale prijzen in jouw buurt zijn. En doe natuurlijk iedere donderdagavond je best.
Misschien kan je je gear laten verzekeren? In geval er iets gebeurt.
Poster: Lanky
bedankt man, ik wil niet te hoog van stapel lopen dus ik hou het maar bij 100 euro, iedereen hartelijk bedankt voor jullie tips!
Poster: Flexii
nee dat moet je inderdaad niet doen,, maar je moet ook zeker oppassen dat je niet te weinig gaat vragen, daar benadeel je alleen maar jezelf mee. Plus dat een wat hogere prijs toch wat professioneler overkomt. als jij zegt ja ik kom wel opdraven voor 50€ dan denken ze ook van oh daar komt weer zo'n huis-tuin-en-keuken-dj
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.