juw ik ben dus Joris (DJ Po@Zzz). Ik ben van belgië en ben nieuw hier. Binnekort word mijn dj set van 2discmans en een mengpaneel uitgebreid naar 2 numark axis 9cr of pioneer cdj-200 maar dat zien we nog wel
voor de rest nog 1 ding top site
Mod edit by Lead on 28-05-2005 21:09 (6%) [MOD Edit] link in name
What do you think about Hallo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Misschien kan je de discmans pitchen met een regelbare adapter? Met een beetje meer of minder stroom kun je wellicht de discmans sneller of langzamer later draaien! (NEEM DEZE TIP NIET SERIEUS!)
hahaha dat zou goed zijn en dan nog op een fuif gaan draaie ook. Dat zou echt zo belachelijk uitzien he BTW na de discmans komt pioneer cdj-200. Dat staat nu al zo goed als vast na dat filmpje van hier op de site gezien te hebben.
Wat ik nog zou willen zeggen is dat de mensen op dit forum veel vriendelijker zijn dan op andere forums waar ik ben geregistreerd.
Gr. Joris
User edit by poazzz on 31-05-2005 @ 17:27:46 (10%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.