Hallo, even voorstellen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OrsonWelsh    posted on 10-04-2008 15:34
Ik had al in forum topic hoi gezegd maar doe het nu maar op de plek waar het hoort.

Ik ben Orson, aka Orson W. en sinds kort een nieuw alter ego Orson Welsh. Dit omdat mn nieuwe plaat op het MFL imprint  (hosted by Cloud 9 music) gaat uitkomen van DJ José.

Ik ben nu al een behoorlijke tijd aan het draaien. Zat net nog even te rekenen, 21 jaar om precies te zijn en ben nu al 12 jaar producer.

Ben er een tijdje tussenuit geweest maar sinds eind vorig jaar weer druk bezig met produceren en ....draaien.

Overstap gemaakt van vinyl naar cd, en ik moet zeggen dat me dit erg goed bevalt.

Ik vind dj.resource.eu een erg goed platform en im glad to join da club!

Orson W.

What do you think about Hallo, even voorstellen ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 14-04-2008 16:27
xtc II vind ik niet zo mooi, mist het 1 en ander. Op de Vibe ben ik verliefd:P. Heb ik hier ook staan. Heb ook nog een Styx gehad en binnekort komt er als het goed is een XTC binnenHappy, laughing. Wil ook nog eens een Apollo kopen. Dateq aanbidder:P Cry
Renzis    posted on 14-04-2008 16:28

Welkom!

Leuk iemand met zo veel ervaring er bij te hebbenWinking my eye

Een tip.
Ik zie je in een aantal topics, 2x posten. Je kan ook alles in 1 post beantwoorden. Mocht je nou al je post geplaatst hebben en zie je dat je nog wat had willen zeggen of reageren druk dan op de edit  knop. Dan kan je zo je post (welke dan ook) veranderen of bijwerken.

Dat is wat makkelijker lezen, en houd het forum netjes..

Veel plezier hier

User edit by Renzis on 14-04-2008 @ 16:29:30 (5%)
OrsonWelsh    posted on 05-05-2008 15:18

na een gigje in spanje weer terug in olanda! zal vanavond even mn pioneers posten.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

541 Users online: 313 Guests (228 Unknown)
Pages generated today : 41.024
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.593.322