beginnerssoftware
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jonasso    posted on 10-04-2008 00:55

the sound of tiestollow,
ben van plan om visuals te maken. maar heb er nog geen ervaring mee en nog nooit me in contact gekomen. kunnen jullie me een beginnerssoftware aanraden?
mijn plannen zijn yglijke te beginnen me een naam die rondraait enz... met wa 3d effecten er i

What do you think about beginnerssoftware ??

Vote :   

Stephanie    posted on 10-04-2008 10:53
De screensavers van Windows opnemen?

Maar euhm, vroeg je hier in een ander topic ook al niet om?
User edit by Stephanie on 10-04-2008 @ 10:54:30 (100%)
Ywe    posted on 10-04-2008 14:23
Poster: Stephanie

Das nog verdomd goede tip :p
Xtremer    posted on 10-04-2008 14:30
Adobe Flash CS3 Pro (is voor de pro's), GIF studio kun je gewoon gifs maken met tijd instellen. En ja je moet gewoon zelf een beetje kijken wat je wilt en wat je leuk vind. Ik gebruik zelf Flash ook voor school etc..
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Jonasso    posted on 11-04-2008 01:10
Poster: Stephanie

Maar euhm, vroeg je hier in een ander topic ook al niet om?

ja idd had er vorig topic al achter gevraagd. heb de softwareprogramma's die jullie hadden voorgesteld en heb wat info gezocht achter 3D studio max 9 ,maar is precies echt voor pro"s en dat benk ik belange nog niet. bedankt voor je tip voor de screensavers van windows op te nemen. Mijn bedoeling is yglijk om met tekst te werken en deze wat effecten te geven. bv. laten ronddraaien, wat kleuren effecten erin etc...
cross-over    posted on 11-04-2008 08:13
Poster: Jonasso
 Mijn bedoeling is yglijk om met tekst te werken en deze wat effecten te geven. bv. laten ronddraaien, wat kleuren effecten erin etc...

In dat geval moet je een kijken naar Xara 3D.  Dat is speciaal gemaakt voor dat soort dingen.
http://soundcloud.com/lau-daniels

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

259 Users online: 76 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 38.454
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.000