Geluidsset wel of niet kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 09-04-2008 17:55
Hallo mededj's!

Ik heb een drive-inn show met nu 2 fullrange speakers, maar het is tijd voor nieuwe. Maar nu zit ik te twijfelen of ik wel nieuwe wil kopen, want er hangt toch een duur prijskaartje aan zoals jullie wel weten (bij alles trouwens van apperatuur :P) maar als ik het nu onwijs druk had met draaien zou het geen moeite zijn om de actieve geluidsset te kopen, maar dat is het probleem. Zo druk heb ik het (nog) niet. De vraag is aan jullie, zouden jullie het overwegen om dan toch een geluidsset te kopen?

thnks Winking my eye

What do you think about Geluidsset wel of niet kopen ??

Vote :   

ArTy    posted on 09-04-2008 18:00
Ligt eraan hoe goed je boxen het doen.. Als ze niet goed genoeg zijn voor een feestje van 100 man dan zou ik het wel doen, je krijgt er dan denk ik meer klanten door.. Wat je ook kan doen is eerst een sub erbij en dan weer verder sparen/wachten en na een tijdje 2 tops erbij doen ofzo.. Dan upgrade je gewoon langzaam. Verder is 2de hands misschien ook wel een optie..

Als je geluid echter nog voldoet aan de plaatsen waar je draait hoef je niet up te graden..

Verder kan je wat reclame maken voor je drive in, op marktplaats of wat kaartjes laten drukkenn en deze gewoon verspreiden, bij de frietent neerleggen bijvoorbeeld, dat mag meestal wel en er komt veel jeugd bij een friettent.
tom-j    posted on 09-04-2008 18:02
het ligt eraan: als de speakers die je nu hebt goed genoeg zijn voor de zalen of gelegenheden waar je nu draait, is het niet nodig. maar als je verwacht in grotere zalen te gaan draaien dan is het wel handig als je speakers er op berekent zijn, of als je huidige set kuren begint te vertonen.
ik hoop dat ik je zo geholpen heb!!

edit:
damn arty was me net voor!
User edit by tom-j on 09-04-2008 @ 18:02:50 (10%)
A-flex    posted on 09-04-2008 18:05
Ik heb anders nog 2 Electrovoice sub's staan om toe te voegen.
RuudV    posted on 09-04-2008 18:10
nee sorry, als ik nieuwe koop ga ik voor hk audio actor en dan 2 bassen en 2 toppen tweedehands.. maar mijn boxen die ik nu heb kunnen niet zo erg veel hebben..feestjes van ongeveer 50 man denk ik...
A-flex    posted on 09-04-2008 18:14

foutje

User edit by A-flex on 09-04-2008 @ 18:20:49 (96%)
RuudV    posted on 09-04-2008 18:22
wat foutjeConfused
Cyspoz    posted on 09-04-2008 19:21
Ik zou voorlopig voor grotere feesten gewoon huren. Dan kun je voorlopig nog even vooruit met je eigen set op kleinere feesten. Bovendien kun je dan per zaal afgestemt huren en bereken je dat gewoon door in de prijs.
Als jij met regelmaat huurt bij een verhuurder kun je vaak ook wel iets van korting krijgen. Zeker als je netjes en professioneel met de spullen omgaat.
MoXeGy    posted on 09-04-2008 19:37
Word je vaak gevraagd voor feestjes met meer dan 50 mensen?
Als het er niet zo heel veel meer zijn zou ik niet voor de actor gaan maar een iets goedkoperen.
Als het er wel veel meer zijn dan zou ik de actor set kopen.
Op verschillende fora is hier veel over te lezen. Zo zie je dat ook veel andere merken in aanmerking kunnen komen met wat jij wil.
De speakers die je nu hebt kunne idd niet super veel aan.
A-flex    posted on 09-04-2008 19:51
Poster: RuudV
wat foutjeConfused

Anders kan ik je een volledige electrovoice set aanbiedden. met caces en bekabeling+topheads.
RuudV    posted on 10-04-2008 18:53
electrovoice is niet mijn ding...vind ik niet mooi klinken..echt schel
maar ik ga er toch voor denk ik voor m'n geluidssetje, kan altijd van pas komen en is een goed merk..misscien verhuur ik het ook af en toe

This is an old Topic

No new postings for 6.351 days.
 Post CommentThat would be 211.7 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

184 Users online: 129 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 41.606
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.151