Heey,
Ik ben Thijs, ik ben 17 jaar en wordt over een klein maandje 18. Ik zwerf al aardig lang rond op de site (nu net 2 jaar zag ik op me profile), en heb dan ook altijd veel gehad aan de topics hier, waaronder info voor het kopen van mijn huidige set en voor mijn toekomstige set.
Ik draai nu net meer dan een jaar zelf, daarvoor altijd al op de pc mixjes gemaakt. Thuis draai ik nu nog op een numark DXM09 en 2x Axis-9, maar over een maand wil ik dan toch echt een nieuwe set, bestaande uit een Xone92 en 2x cdj-1000mkIII (Dit is ook de reden om dan eindelijk eens iets van me te laten horen, nml om me oude set te verkopen, [TK] topic komt nog).
Verder heb ik al op aardig wat feestjes kunnen draaien, waaronder laatst op Kriminele (een van de grootste studentenfeesten van Nederland, in Delft), een keer op een studentenfeest in Utrecht, verschillende schoolfeesten, b-day party's en nog wat. En de examenfeestjes komen er binnekort weer aan, dus hoop er daar ook een paar van mee te pakken.
O ja, mn muziekstyle ligt rond de Minimal-Techno-achtige muziek, maar van de sneakerz1CD-house hou ik ook wel. latere sneakerz-CD's vind ik niks meer aan, veel te commercieel en dat hoor je in bijna elke tent hier.
Later,
Thijz