Draaien in Litouwen, enkele vragen...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 09-04-2008 13:50
Hallo allemaal,

Binnenkort (19 april) vertrekken wij met de opleiding voor een week naar litouwen.
Mij is gevraagd om te draaien daar. Ik neem me cd spelers, mengpaneel en cd's mee. De rest verzorgen ze daar.

Nu vraag ik me af, zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

Alle suggesties zijn welkom...

Groeten
Play that funky music white boy....

What do you think about Draaien in Litouwen, enkele vragen... ??

Vote :   

justjustin    posted on 09-04-2008 14:05
Als je daar draait en je staat op een redelijk openbare plek zou ik je gear toch altijd in de gaten houden!!!
dieven weten ook wat waardevol is Winking my eye en anders komen ze het halen na het feest Winking my eye
Sebasz    posted on 09-04-2008 14:20
Ander stopcontact misschien? Of misschien ook ander voltage, maar dat weet ik niet zeker
justjustin    posted on 09-04-2008 14:30
Poster: Sebasz
Ander stopcontact misschien? Of misschien ook ander voltage, maar dat weet ik niet zeker

Idd dat zou zo maar eens kunnen....geen ideeeeee
bastianhecker    posted on 09-04-2008 17:15
ik zou in elk geval zorgen dat je verzekert bent! en probeer ook een 2e setje cd's mee te nemen zal wel niet mogelijk zijn maar anders je cds op delen in 2 mappen stel dat ze er 1 jatten of dat je hem kwijt raakt kun je in elk geval nog draaien.
Twello    posted on 09-04-2008 17:36
Ik zou het nooit doen... volgensmij is de criminaliteit in litouwen best hoog voor je het weet ben je de boel kwijt.
Bouncy    posted on 09-04-2008 17:42
Ik weet niet hoe hoog de criminaliteit is, maar ik zou het zoiezo verzekeren. Hoe zit het daar trouwens met de Douane? want volgens mij mag je niet zomaar met zoveel muziek de grens over, ik weet het niet zeker, maar je kunt het beter effe checken!
tom-j    posted on 09-04-2008 17:46

miss je apparatuur in bouwen in een flightcase (als je dat al niet hebt gedaan) dat is moeilijker mee te nemen of erger: snel mee te grissen als je ff nie kijkt. je cd´s moet je gewoon goed opletten of idd opdelen in meerdere mappen. als het even kan zou ik vragen of ze de apparatuur daar niet hebben, want je hebt ook het risico dat het kapot gaat tijdens de reis (ga je met het vliegtuig), of dat het wordt gestolen! veel plezier in ieder geval en suc6 verder!!

D-wan    posted on 09-04-2008 17:53
In Letland hebben ze in ieder geval dezelfde stopcontacten als hier, dus volgens mij in Litouwen ook aangezien in de Baltische staten dat soort dingen meestal wel gelijk zijn. 
Maar zoals hierboven al genoemd, hou je gear goed in de gaten, het is voor de mensen daar een fortuin waard. 

Edit:
Met CD mappen richting de Baltische staten (per vliegtuig) was niet zo'n probleem bij mij, for what it's worth.
User edit by D-wan on 09-04-2008 @ 17:54:57 (43%)
Convert    posted on 12-04-2008 10:30
Als het maar legale muziek is ik denk als je gebrande cd's over de grens neemt en ze komen er dan achter misschien ben je dan wel verder van huis.

Maar indd ik denk dat in het oosten van europa dat soort dingen eerder gestollen wordt en indd goed opletten Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.362 days.
 Post CommentThat would be 212.1 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

157 Users online: 65 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 35.369
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.915