Poster: TheMole
Die vuile Laurent wolf daar ik kan da liedje No stress echt nie horen
Poster: JollyJunkie
Op het begin vond ik em nog wel aardig maar ik heb em nu veel te vaak gehoord en vind ik em ook niet leuk meer...
Poster: dutchboy
Wat dachten jullie van Madonna - give it to me, ik vind het gewoong geen liedje voor een vrouw van 50!
Poster: Sandr
En Jollyjunkie wat jij in principe zegt: Het had geen hit mogen worden omdat het een hit is geworden...
Poster: ChefCock
de meeste goedkope covers van vroegere floorkillers die nu door een slap zangeresje ( zijn meestal wel geil om naar te kijken maar daarmee is alles wel gezegd) nog eens zielloos worden ingezongen op zo'n shitty housebeat
Poster: TheMole
Die vuile Laurent wolf daar ik kan da liedje No stress echt nie horen
Poster: RiX
gloof niet dat men hier snapt wat het doel van dit topic is... "Wat had noooit een hit mogen worden?" Niet: "Wat vond je ooit een leuke track en nu niet meer...?"
Poster: Djaspow
eric prydz - pjanoo
niet omdat het nummer slecht is.
maar door het zo vaak te draaien word het veel te commercieel en verliest het zijn magie
Poster: RiX
dat is niet de vraag van dit topic... *sigh*
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.