echte mc? MC Rage(voor wie m nog kent dan he...)
wat geen hit had mogen worden?
Unleash the beast -korsakoff ft. Outblast, wat was t toen opeens stoer om hardcore te zijn, overal waar je kwam al die wannabe's..
EN eigenlijk alle dingetjes die met jumpstyle te maken hadden..(no offense tegen jumpstyle, maar die muziek die op tv kwam was echt voor kleutertjes bedoelt volgens mij..)
Poster: Max-Ejij hebt wel iets tegen kleutertjes dus??(no offense tegen jumpstyle, maar die muziek die op tv kwam was echt voor kleutertjes bedoelt volgens mij..)
Poster: ArCee
Jean - the laungh relaunghed
Poster: djmaarten
Die muziek van Vato gonzalez, house is hierdoor wel wat populairder geworden onder de wat jongeren kids maar het is niet echt house ( volgens jorrit is het koektrommel house) en ik vind dat die eigenlijk wel gelijk heeft. maar toch draai ik het wel omdat het vaak wel aanslaat
Poster: djmaarten
Die muziek van Vato gonzalez, house is hierdoor wel wat populairder geworden onder de wat jongeren kids maar het is niet echt house ( volgens jorrit is het koektrommel house) en ik vind dat die eigenlijk wel gelijk heeft. maar toch draai ik het wel omdat het vaak wel aanslaat
Poster: FlippinDoube
Dit is dus juist de muziek waar ik van houd. Maar smaak verschilt toch?
Poster: sanderk
konijntje -- wiebelen wiebelen .... daar wordt ik nou gewoon niet goed van
kan ik ook nog wel een paar nr s in elkaar flanzen
Poster: ArCeezum kotzen
Poster: ArCee
Vooral als je bedenkt dat die gast strontlazerus uit de kroeg kwamen en toen dit "ding" gemaakt hebben in een bezopen bui. Ik zeg ding, want plaat of muziek kun je zoiets niet noemen
Vind het ook niks domme tekst, dr zit niks in Hij is net zo droog als de humor van Kud (www.kudsite.nl).
Poster: McBany
HAHA
die eerste Idols keek iedereen
volgensmij worden mensen nu al betaald om daar in die zaal te gaan zitten!!!!
Poster: Twizz
jij hebt wel iets tegen kleutertjes dus??