Sinds kort ben ik intensief bezig met het remixen van bestaande tracks.
Daarom is hieronder de link te vinden naar me eerste productie.
Het is een remix van Spik & Span (Mucho, Audiophox en MC Dice) met de track Light A Fire. Het orgineel is van The Doors.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Poster: cross-over
dwnn
[edit]
Op het einde klopt het niet helemaal met de vocals en de orginele doors sound.
Verder had ik wel wat meer van het orgineel verwacht.
Poster: Reemz
Het was best moelijk om de orginele vocals erin te stoppen ben er overigens wel even mee bezig geweest maar klonk niet echt.
Thanks voor je comments
Ik heb even Practical Joke geluisterd...
Het klinkt wel lekker maar wil daar even 1 ding over zeggen dat je de vocals gebruikt da is opzich geen ramp :P ik bedoel ik heb ze ook in me nieuwe plaat zitte maar doe ven iets met die baslijn
Dan vind ik je spik en span wel lekker klinken
keep up the good work!
Poster: Renzis
checkz, doe jij btw produceren met audiophox??
Nee ik produceer nog niet samen met Audiophox.
Poster: Dj-RKIk heb even Practical Joke geluisterd...
Het klinkt wel lekker maar wil daar even 1 ding over zeggen dat je de vocals gebruikt da is opzich geen ramp :P ik bedoel ik heb ze ook in me nieuwe plaat zitte maar doe ven iets met die baslijn
Dan vind ik je spik en span wel lekker klinken
keep up the good work!
Practical Joke was echt me allereerste snippet, ik denk nu zo anderhalf jaar geleden maar de bassline kan inderdaad dikker.
Thanks voor de comments.
Ps. Jou tracks zijn ook dope.......
Poster: U-Vinyl
Klinkt lekker Reemz! Persoonlijk zeg ik, er mag iets meer Doors in terugkomen. Als ik luister naar de Radio Edit van Spik en Span blijf je door het hele nummer the Doors - Light a Fire geluid horen maar ja, dat is een kwestie van smaak.Gefeliciteerd nog trouwens!
Jazeker 26 jaar geworden op naar de 30
Ik hoor van meerdere mensen dat ze te weinig horen van het orginele nummer maar goed net wat jij zegt ieder zijn smaak.
Practical Joke was echt me allereerste snippet, ik denk nu zo anderhalf jaar geleden maar de bassline kan inderdaad dikker.
Thanks voor de comments.
Ps. Jou tracks zijn ook dope.......