alle gear is verkocht en wil terug draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

david87    posted on 07-04-2008 21:34
hallo

ik zit met een probleem . Ik heb zo een klein jaar geleden mijn hele dj gear verkocht . Ik had een mooi setje synq smx1  en 2 denon's 3500 in ieder geval alles erop en eraan . nu hebben ze mij ineens gevraagt om op een fuif te draaien terwijl ik eigenlijk gestopt was (ben) en ik heb dus toegezegt . ik was toen bij een vriend een beetje gaan oefenen en ben terug helemaal gebeten door de dj microbe .

ik wil nu terug een setje kopen maar ik heb schrik dat die drang om te draaien maar iets tijdelijk is . dan staat het setje hier echter maar weer stof te happen wat ook zo een zonde is .

ik vraag me dus af of iemand me raad kan geven of deze situatie al meegemaakt heeft.

What do you think about alle gear is verkocht en wil terug draaien ??

Vote :   

DJMixing    posted on 07-04-2008 21:39
Nja, zoiets soortgelijks, maar ik had mijn gear niet verkocht. Na een stilte van een jaartje ga ik het (vanaf morgen) weer oppakken! Van het weekend had k nog ff gemixt en ik kreeg de smaak weer helemaal te pakken na zo'n lange tijd.

Maar ik heb het express niet weggedaan..

Misschien kan je beter even tijdelijk op leen-gear draaien van een vriend ofzo, en als dat dan écht nogsteeds na een aantal maanden bevalt, je eigen gear aanschaffen?
Nandi    posted on 07-04-2008 21:40
IK heb het nog niet meegemaakt , maar ik kan we begrijpen dat je het dj'n even beu bent . maar als je als eens  gear hebt verkocht zou ik dat niet opnieuw kopen je zal het wel terug beu worden denk ik zo :S Hopelijk begrijp je deze zinnen , want in zinsbouw ben ik niet echt goed xD
Jori    posted on 07-04-2008 21:43
Je kan idd mss iets huren van een vriend als het mogelijk is, maar je kan ergens van in winkel in de buurt of online ook heel makkelijk gear huren voor zolang als je wilt. Als je het dan na 1 of 2 maanden nog steeds leuk vind koop je iets. Het kost mss wat geld maar het is denk ik de beste oplossing als je bang bent dat je voor niets weer iets koopt. Ook zijn de prijzen voor huren niet eens zo duur hoor.
Lead    posted on 07-04-2008 22:07
Da's altijd lastig... ik draai soms hele tijden heel vaak en andere tijden weer een heel stuk minder...

Maar het blijft altijd weer kriebelen dus ik zal zelf de gear nooit de deur uit doen denk/vrees ik... Het hoort er denk ik bij dat je soms actiever bent met draaien denk ik. Misschien heb je het te snel weg gedaan ?
Let the BASS be louder
simsoft    posted on 07-04-2008 22:28
uhu , kan altijd proberen 2de hand koopje te doen hé
david87    posted on 07-04-2008 22:46
ja ben wel op zoek naar een 2de hands setje , dacht aan reloop rmx 40 mengpaneeltje en 2 stanton spelertjes ( c 304 of c 314 ) .

iemand hier toevallig ervaring mee ?

ik denk niet dat ik mijn gear te vroeg heb weggedaan , heb namelijk met het geld daarvan een lcd tv + ps3 gekocht waar ik veel plezier van heb . vond die denon's trouwens toch wel wat TE duur en uitgebreid voor een gewoon thuis setje. alez ja ik gebruikte lang niet alle functie's ervan  . dus het was eigenlijk zonde dat ik zo mooie gear had en de helfd van functie's niet gebruikte. 
daarom dat die stanton spelertjes me zo intressant lijken , niet echt een pro merk maar wel genoeg features.

het is gewoon best een moeilijke keuze aangezien mijn vriendin liever niet heeft dat ik terug begin, ze vind het allemaal maar geld verspilling en mischien is het dat ook wel , maarja wat kan ik zeggen ik heb er gewoon terug zin in . Cry
soundcollector    posted on 07-04-2008 23:30
Ik heb ongeveer ook zo een probleem:

Ik studeer nu architectuur en ik zit hier elke avond tot half een te werke (maquettes, plannen, werken etc etc) en ik draai in het weekend wel ma ik kan echt kei weinig draaien, ene keer om de twee weken int weekend ergens. Ik vind dit echt vies c.t ma watk ook doe of hoelang ik ook stop, weg doe ik het niet denk k.
En alsk het weg doe houk een budget aan de kant, wat met draaien is verdient (1000 euro fzo) om alsk dan ooit goesting krijg trug met een klein setje kan beginnen.

mss die nieuwe hercules set kopen? kheb gehoord dat dat wel iets is

En je moet luisteren naar je vriendin (anders kletsen :d) ma waarom als je echt wil, je leeft ma ene keer. Je kan beter doen wat binnen handbereik ligt zodat je later niet hoeft te zegge; Dju had ik da toch maar gedaan daar hebk spijt van.

Hoe kan je nu geld verspillen op iets wat je dolgraag doet. Ik kan da nie want elke cent die ik uit geef aan draaien hebk geen minuut spijt van.

veel succes alleszinds
Winston    posted on 07-04-2008 23:49
Gewoon doen. Ik draai zelf nu heel weinig vanwege drukte met werk. Maar ik zie mijn set gewoon alsof het een gewone home stereo is.

Ik heb trouwens ervaring (als eigenaar) met de C.314. Prima spul, echt een aanrader. Maar check wel of je het display goed genoeg vindt.
Tic Toc
MoXeGy    posted on 08-04-2008 07:40
Zoals de rest: Gewoon doen!
Er zijn goedkopere oplossingen zoals Winston die aangeeft.
Ik heb zelf ook een redelijk setje maar speelde er de laatste tijd niet veel op, totdat ik met nieuwe ideen kwam en die nu weer wil proberen. Tegelijkertijd kom ik er achter dat ik nog redelijk veel kan verbeteren en dat is ook een goede motivatie.
sher    posted on 08-04-2008 10:25
ik heb het ook gehad..

eerst tt's... niet heel veel mee gedaan en die toen verkocht..
toch spijt gekregen.. en nu weer cd spelers gekocht...

dus ik zeg ook.. doen..!

en dan begin je idd met een "goedkoper" setje..

goodluck...
ArCee    posted on 08-04-2008 18:27
Mijn break duurde 15 jaar en alles verkocht. SL 1200's weg, vinyls weg, alleen me mixer gehouden uit sentimentele gedachten. Geen spijt van. Ben nu weer terug aan het komen maar nu alles op cd, dus mis het niet echt. Alleen soms, als ik een goede classic hoor heb ik iets van, auw?? Crydie had ik, ooit. Cry
User edit by ArCee on 08-04-2008 @ 18:27:39 (2%)
U-Vinyl    posted on 08-04-2008 19:25
Goeie raad, tja dat heb ik altijd (in mijn voordeel)Cry ik heb nog wel 2 draaitafels staan. Voor een leuk prijsje kom ik ze zelf brengen!!CryJe kan er trouwens een CD opleggen maar ik raad het af.

Je zou kunnen overwegen om te huren (waarschijnlijk niet goedkoop), wellicht als je goed onderhandeld dan kan je voor het lenen van een paar maanden een goede prijs bedingen.
zalo    posted on 08-04-2008 20:49
opnieuw een eenvoudig setje kopen, je kan er nooit me miskopen. ik had 3 jaar geleden ook een eenvoudig setje maar door de studiedruk gestop maar nu zijn de kriebels er terug. Gedurende de 3 jaar was het ipod aansluiten op het mengpaneel en het was gewoon mijn stereo Winking my eye
david87    posted on 08-04-2008 22:26

ja ik denk wel dat ik opnieuw een setje ga kopen , ik heb mijn oude platenspeler nog staan die mij iedere dag opnieuw herinnert aan goede maar vervlogen tijden . ik heb hem zelfs niet aangesloten omdat ik dan eerst een riaa versterkertje moest kopen voor het signaal te versterken . maar ik denk dat ik van zodra ik een goedkoop setje op de kop kan tikken dat ik er weer mee begin , heb er zelfs al plaats voor gemaakt , deze moet alleen nog opgevuld worden Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.366 days.
 Post CommentThat would be 212.2 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 66 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 35.291
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.837