Qua muziek (volgorde enzo...)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 07-04-2008 18:59
hooj,,
binnenkort ga ik dus draaien in een discotheek, mijn eerste keer dusCry
Na zenuwen enzo heb ik besloten om thuis de muziek te oefenen hoe ik ga draaien daar.

Maar qua volgorde hoort het in volgorde te zijn van muziekstijl bv:
ik doe op het moment elektro nummertje dan hardstyle nummertje dan weer elektro nummertje.
of gewoon eerst alle elektro nummertjes dan hardstyle nummertjes en dan dance nummertjes bijv.

Ook heb ik dus een vraag over de "oudheid" van een liedje.
dus bijv. ik heb nog een plaat van de groovewatchers-nana song die kennen jullie wel Happy, laughing. is dat erg als ik deze draai ?

Thanks,, een zenuw Wachtend Draaiertje

What do you think about Qua muziek (volgorde enzo...) ??

Vote :   

Flexii    posted on 07-04-2008 19:07
ik zou zowieso wat afwisseling houden,, ga niet 2 uur lang electro draaien en vervolgens 2 uur lang hardstyle enz. dat gaat al heel snel vervelen. Voor de rest veel nieuwe muziek, dat doet het nu eenmaal goed bij het uitgaanspubliek, maar je kunt ook wel wat "gouwe ouwe" draaien natuurlijkWinking my eye, dope nog wat underground tracks doen doen het ook goed,, dan gaat iedereen vragen he hoe heet deze track, nja meer heb ik niet te vertellen:P

ohja niet zenuwachtig zijnWinking my eye:P
MoXeGy    posted on 07-04-2008 21:54
ik zou ook de tussengenres pakken, en dan zo ie zo de wat commerciele hitjes meenemen als back-up.
en dan gewoon 4 tracks van elk genre spelen totdat je ziet welk genre het meeste aanslaat. Dit is gewoon een kwestie van goed kijken.
DJADMIN    posted on 07-04-2008 22:29
Tip van mij : Begin niet te hard ! Zorg dat de mensen in hun ritme komen...en ga niet te snel over naar harde beats enzo. Begin met nummers (als voorbeeld!) zoals Around the World van Daft punk, iets nieuwer is de vernieuwde versie van Freak, ken je wel. En dan ga je gewoon lekker bouwen aan een hoogte punt. Schik ook niet als je mixen niet lekker lopen...kan altijd gebeuren !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
McBany    posted on 08-04-2008 16:27
Over een te ouds liedjes gesproken!!!
laatst gefeest en daar deden die "Goude oude liedjes" het erg goed!!!
Voor de rest zal ik er gewoon vanuit gaan wat jij de lekkerste muziek vind want anders word je ook niet gevraagd te draaien:P
cross-over    posted on 08-04-2008 16:32
Poster: JJenzz
hooj,,
binnenkort ga ik dus draaien in een discotheek, mijn eerste keer dusCry
Na zenuwen enzo heb ik besloten om thuis de muziek te oefenen hoe ik ga draaien daar.

Je bent toch wel vaker in die discotheek geweest?  Je kunt dus weten wat men wel zo'n beetje verwacht.
zoniet dan zou ik toch snel eens een paar avonden gaan luisteren.

Verder kun je proberen een stukje eigen stijl er in te doen.
Op je eerste avond zou ik niet te veel experimenteren met van alles en nogwat.
http://soundcloud.com/lau-daniels

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

182 Users online: 102 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 21.520
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.714.911