Externe Geluidskaart ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjEternity    posted on 27-05-2005 15:05
ik wil men mixer ( Denon Dn-X 1500 ) aansluiten op men laptop zodat ik alles kan opnemen via men laptop.  Aangezien ik niet over een line in beschik op men laptop moet ik dus externe geluidskaart kopen. Happy, laughing

Wat is volgens jullie de top van de externe geluidskaarten ( war raden jullie mij aan )

alvast bedankt

What do you think about Externe Geluidskaart ? ??

Vote :   

MadSteven    posted on 27-05-2005 15:17
Op zich maakt het allemaal niet veel meer uit. De geluidskwaliteiten zijn meestal zelfs bij goedkopere best in orde, als je geen high-end master wilt opnemen Happy, laughing of zo. En een externe geluidkaart maakt je systeem iets langzamer dan een interne, maar dat leek me ook geen probleem in dit geval.

Een Creative Soundblaser Extigy was bijvoorbeeld een prima ding, waar je ook nog midipoorten etcetera bijkrijgt, om te stoeien met keyboards en zo. Is wel niet te goedkoop @ 200 euro of zo.

Maar als je puur geluid wil opnemen, is de Soundblaster Live! USB een prima ding. De Soundblase Audigy 2 NX is de opvolger hiervan, +- 50 euro duurder en als grootste voordeel 7.1 kanaals geluid... Nou, dat hoef je toch niet, dus...

Mijn advies: koop een Soundblaster Live! USB nu het nog kan, @ +- 55 euro (bijvoorbeeld bij informatique.nl). Da's niet veel geld, voor een prima opnameapparaat.

This is an old Topic

No new postings for 7.428 days.
 Post CommentThat would be 247.6 months
or a whopping 20.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 53 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 47.172
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.814.290