naja ik had hier al wel weer een tijdje een account was t alleen beetje vergeten, vandaag weer is aangemeld enzo. Dacht naja stel me dan meteen maar ff voor.
Naam : Sjoerd Houben Leeftijd: 18 Gear : 2x Numark Axis 4 , 2x Reloop RP4000M3D , Behringer DJX700 , Sony MDR V700. Muziekstijl(en): Jump , Tek , Hadtek DJ naam: Stuart H. Naja verder uhm ik draai nu iets meer dan een halfjaartje , ben nu op dit moment ook resident bij fearfm.nl wel leuk om te doen, gewoon ervaring opdoen enzo.
naja nog vragen stel ze zou ik zeggen.
greetz , Sjoerd
What do you think about Intro , Sjoerd ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Uhm ja zodra ik foto's heb gemaakt , heb nu nog wel foto's alleen staat dr echt bij op een oud barblad en op schragen xD. Ik maak foto's zodra ik t beetje mooi heb staan
@ moxegy , ja idd ze nemen vrij snel mensen aan :P maja ik kwam toevallig aan mail van gast die die dj's regelde en stuurde toen demo + info op, naja hij vond t sterke mix enzo, en voila toen draaide ik op fearfm (dat is nu 2 a3 weken geleden ofzo):P
No new postings for 6.380 days. Post CommentThat would be 212.7 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.