Even weer een update van de
Gearbase aangezien daar hard aan gewerkt is de laatste tijd.
Qua vulling zijn we een heel eind op weg. Momenteel zijn er
bijna 1100 items opgenomen waarvan bij alle items features en specificaties vermeld staan (voor zover nog terug te vinden). Ook een duidelijke afbeelding is er bij ieder item gezocht. Niet alleen nieuwe items zijn opgenomen, maar
ook heel veel klassiekers zijn inmiddels van specs en afbeelding voorzien. Een leuk duikje in de geschiedenis

Bij ieder merk zal ook wat
algemene info komen over de achtergrond van het merk. Zal nog wel heel even duren voordat alles compleet is want ik ben er al wel achter dat maar weinig merken iets over hun achtergrond etc online hebben staan....
Wie info heeft over bepaalde merken (welk jaar begonnen met dj producten, welke vernieuwende dingen doen ze, doet het merk nog meer, etc.) mag deze altijd even op mail gooien (lead@djr...)
Dat er bij ieder item te zien is wie het item in zijn booth heeft of had is wel duidelijk, maar nieuw zijn de
statistieken per merk. Bij het merken overzicht heb je nu een knop om de statistieken uit te klappen. Zo is te zien hoeveel producten er van dat merk per category zijn en de meest bekeken items.
Voor de middelste kolom moet ik nog iets verzinnen, maar daar komt zeker iets in te staan

Maar om nu het beste uit de Gearbase te halen zou ik iedereen willen verzoeken om
links te maken als je in het
forum over een gear item iets schrijft. Dit is 2 klikken extra maar maakt sommige topics misschien een hoop duidelijker.