[DJR] Gearbase nu Online (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 06-04-2008 18:40
Zoals je hopelijk weet is de hele DJ-Booth sectie ooit ontsprongen uit een forum topic ([pic] Your DJ Booth). De Gearbase is een weer een uitbreiding op de DJ-Booth. Zo blijft alles zich ontwikkelen :D

GEARBASEGearbase !

Er zijn al veel Gear items opgenomen in de database maar dit zal voordurend moeten worden onderhouden en aangevuld. Als er een niet bestaand Gear item wordt aangemaakt als je een DJ-Booth toevoegd moet hier natuurlijk de juiste informatie en een helder plaatje bij worden gezet.

Dit wordt gedaan door de volgende mensen met een groen plusje achter hun membernaam (dit zijn de GearFreaks)

JannickV
, Cyspoz en Beerbo

Naast bovenstaande kunnen ook alle Pro+ members en moderators dingen wijzigen en toevoegen aan deze sectie.

Onder ieder Gear item zie je een knop (als je ingelogd bent) waarmee je een Gear Report kan indienen voor een product. Gebruik dit als je onjuiste info ziet (meld de juiste info + de bron van de info) of als je info hebt die bij een product hoort die er nog niet bij staat.
Vermeld altijd de bron van de informatie !

• Gear Experience toevoegen
    Net zoals overal op DJResource kun je ook onder de gear je eigen ervaringen delen met de anderen. Denk er wel aan dat je dit niet moet met gebruiken voor oneliners zoals "Ja cool ding" of "tof, heb ik ook". (als jij hem ook hebt, dan heb je er al over geschreven).
  • Bij ieder gear item staat een knop om dit roduct te markeren als jouw favourite product. Je kunt voor iedere product groep (mixers, cd spelers, draaitafels, etc.) steeds 1 favouriet product kiezen per groep.
    Zodra je een product als Favourite hebt gemarkeerd krijgt de My Favourite knop een rood kruisje , je kunt door hierop de te klikken je markering weer verwijderen.
  • Bovenaan het Gearbase menu is een extra knop gekomen : My Favourites. Dit is nu nog een klad overzicht, maar wordt nog steeds aan gewerkt. Wat het eindresultaat gaat worden is nog niet bekend, dus er is nog plaats voor goede ideeen (post ze hier). In ieder geval zullen je favouriten ook in je Profile worden weergegeven.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-04-2008 07:43 (50%)

What do you think about [DJR] Gearbase nu Online ??

Vote :   

Flexii    posted on 06-04-2008 19:25
nice lead, had de link al zien staanWinking my eye,, ziet er goed uit die gearbase
Nandi    posted on 06-04-2008 19:47
Oh leuk Happy, laughing
MoXeGy    posted on 06-04-2008 22:25
nice, handige databaseHappy, laughing
MissSalem    posted on 07-04-2008 06:18
Ziet er goed uit! Happy, laughing Proficiat aan de mensen die eraan meegewerkt hebben.
JasperVC    posted on 07-04-2008 07:27
wow :p die logo's zien er echt machtig uit :p Maar had gedacht dat er een 'echte' foto ging opkomen als ik er over ging gaan met mijn muis... Misschien een idee? Winking my eye Maar echt goed werk hoor Happy, laughing
Illusion    posted on 07-04-2008 09:06

Erg vet hoor! Ziet er goed uit!! Mijn complimentenWinking my eye

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Grazydon    posted on 07-04-2008 09:23
Zier er zeer nice uit!!! Cry
Lead    posted on 07-04-2008 11:09
Poster: JasperVC
...die logo's zien er echt machtig uit :p Maar had gedacht dat er een 'echte' foto ging opkomen als ik er over ging gaan met mijn muis......

Wat bedoel je daar precies mee?? De grafische dingen van de categorieen of die van de merken. Ik heb icoontjes in blauw gemaakt voor de product groepen (categorieen)...
Let the BASS be louder
yogum    posted on 07-04-2008 14:10
Vet hoor! Mooi vormgegeven ook!! Alleen past de vormgeving qua icoontjes enzo misschien niet zo goed bij de lay-out van de (rest van) de site?
Lead    posted on 07-04-2008 20:35
Vond zelf wel dat het juist een beetje vernieuwend was met die blauwe icoontjes...

Nog meer rood zou overkill zijn, past er wel een beetje in, bijna dezelfde kleur als de links Winking my eye
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 07-04-2008 20:38
niks tegen de icoontjes hé:p !

kvind ze heel mooi gemaaktCry
PatrickBeuken    posted on 07-04-2008 20:39
Nee, die kleuren passen nergens bij.

Het gebruikte DAP logo is oud. Hier staat het nieuwe.
User edit by PatrickBeuken on 07-04-2008 @ 20:42:28 (100%)
Lead    posted on 07-04-2008 21:31
Over smaak valt te twisten... als je ze moet maken is het een stuk lastiger om kleur op voorhand te bepalen... wie weet verandert het nog als ik een creatieve ingeving krijg :D

Logo is aangepast, thanx. alleen op deze manier kunnen we alles up-to-date houden
Let the BASS be louder
Xitrate    posted on 07-04-2008 22:42
Haha de icoontjes zijn wel vet, alleen die van de microfoon is een beetje mislukt naar mijn mening :P

MissSalem    posted on 08-04-2008 18:17
Poster: Xitrate
Haha de icoontjes zijn wel vet, alleen die van de microfoon is een beetje mislukt naar mijn mening :P

Een micro heeft geen 36 vormen toch? Winking my eye Hoe zou het anders moeten om ook bij de rest te passen? Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 08-04-2008 18:26
Reacties zoals deze horen dus niet in de Gearbase!
Lead    posted on 08-04-2008 18:43
die reacties had ik nog weg willen halen maar was er bij in geschoten... nu dus alsnog.

De micro heb ik ter test even anders gemaakt... zo al beter ?? (bovenstaande plaatjes geven nog de oude breedte van eht plaatje aan, de nieuwe is maller)

Let the BASS be louder
jannickv    posted on 08-04-2008 18:43
Poster: Xitrate

nu staat er een ander microfoontje Winking my eye

Poster: Lead
die reacties had ik nog weg willen halen maar was er bij in geschoten... nu dus alsnog.

De micro heb ik ter test even anders gemaakt... zo al beter ?? (bovenstaande plaatjes geven nog de oude breedte van eht plaatje aan, de nieuwe is maller)

eigenlijk vind ik het wel beter maar nog niet in het geheel passen :s
ik heb ook niet direct een idee hoe je wel een mic kunt maken met de ronde vormpjes enzo ...
User edit by jannickv on 08-04-2008 @ 18:45:28 (100%)
PatrickBeuken    posted on 08-04-2008 18:45

Mijn post was niet richting beheer, maar richting de users die de gearbase vervuilen :P
Lead    posted on 08-04-2008 18:55
De gear is geimporteerd uit de oude database. Het is inderdaad een studio tafel, maar iemand heeft hem eens toegevoegd... Misschien is een studio-booth's ooit nog eens een goede uitbreiding. Uiteindelijk staan er ook de nodige midi controllers van mensen op de foto en in hun booth.

Terwijl nog nagedacht wordt over de studio sectie (kan wel ff gaan duren) laat ik hem staan, ook omdat het een icoonisch toestel was. Als deze er niet in komt moet er 1 lijn getrokken worden: waar ligt de grens tussen dj booth en studio. Betekent dat er meer gear niet opgenomen zou moeten worden. Daar gaan we dus nog even over nadenken Winking my eye
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 08-04-2008 19:11
Nee, het ging me ook niet om het apparaat! :P Het ging me om de users die met reacties, niet zijnde een review, de gearbase vervuilen! :P Hehe... ik zal in het vervolg wat vollediger posten Cry
User edit by PatrickBeuken on 08-04-2008 @ 19:12:25 (39%)
Lead    posted on 08-04-2008 19:14
ah, dan hadden we het toch over het zelfde :D

die reacties van de users, niet zijnde effectieve informatie LOL
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 08-04-2008 20:26

dat hoort hier dus thuis...
en je ziet het niet verkeerd:p
lead heeft ze toegevoegt en ik ook:p
lead als discontinued en ik niet...
en de site van reloop zegt dat ze nog actief zijn dus.....

grtz
Lead    posted on 08-04-2008 20:56
Dubbele verwijderd

Had ook gekunt met een Gear Reportje Winking my eye
Let the BASS be louder
Lead    posted on 09-04-2008 07:44
Is is nog wat nieuws toegevoegd aan de Gearbase :

Bij ieder gear item staat een knop om dit roduct te markeren als jouw favourite product. Je kunt voor iedere product groep (mixers, cd spelers, draaitafels, etc.) steeds 1 favouriet product kiezen per groep.

Zodra je een product als Favourite hebt gemarkeerd krijgt de My Favourite knop een rood kruisje , je kunt door hierop de te klikken je markering weer verwijderen.

Bovenaan het Gearbase menu is een extra knop gekomen : My Favourites. Dit is nu nog een klad overzicht, maar wordt nog steeds aan gewerkt. Wat het eindresultaat gaat worden is nog niet bekend, dus er is nog plaats voor goede ideeen (post ze hier). In ieder geval zullen je favouriten ook in je Profile worden weergegeven.
Let the BASS be louder

123 Users online: 11 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 35.903
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.643.654