Stand alone
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tijnie    posted on 05-04-2008 10:55
Hallo!
Kan mij iemand vertellen wat stand alone is voor DMX en wat stand alone precies doet bij de lichtsturing?
Mod edit by Jorrit on 05-04-2008 13:59 (1%)

What do you think about Stand alone ??

Vote :   

thomassmith    posted on 05-04-2008 11:17
ik weet het niet maar kijk op youtube
en doek dan naar bryan s of ellaskins dan moet je ff door hun lijst met video's zoeken en dan vind je het wel
er zijn recent video's hierover gemaakt dusss..
A-flex    posted on 05-04-2008 12:14
Dat is VB wanneer een scan geen dmx signaal binnen krijgt of niet aangesloten is zal deze automatis of op een bepaald adres zet. Hangt af welk apparaat Zal deze uit zichzelf beginnen werken. dan gaat hij reageren op zijn interne microfoon.
Tijnie    posted on 05-04-2008 13:43
en een stand alone functie van een DMX-convertor.
FrenchKiss    posted on 05-04-2008 22:26
Moeilijk he google?
Stand alone betekend in het nederlands: alleen staand of alleen werkend.
Wat dus betekend dat het ook op zich zelf kan werken zonder een (in dit geval) DMX-signaal.
Je DMX-convertor werkt dus ook als het geen signaal van buitenaf krijgt (bijvoorbeeld van een computer).

Ik hoop je zo genoeg geholpen te hebben, en anders kan je denk zelf even het beste zoeken op www.google.nl

Succes
Tijnie    posted on 06-04-2008 09:54
op google vind je allemaal dingen om te kopen met stand alone functie, maar er staat nooit in detail bij hoe stand alone werkt. Nu weet ik het intussen van uit een engelse handleiding van een convertor. Het is blijkbaar een test mode waarbij alle 512 kanalen worden doorlopen met DMX-waarden.
Flexii    posted on 06-04-2008 13:58
Poster: Tijnie
op google vind je allemaal dingen om te kopen met stand alone functie, maar er staat nooit in detail bij hoe stand alone werkt. Nu weet ik het intussen van uit een engelse handleiding van een convertor. Het is blijkbaar een test mode waarbij alle 512 kanalen worden doorlopen met DMX-waarden.

stand alone is meestal gewoon op muziek, of een vast demo programmaWinking my eye
Nandi    posted on 06-04-2008 16:49
Wikipedia even Happy, laughing
Flexii    posted on 06-04-2008 17:07
Poster: Nandi
Wikipedia even Happy, laughing

nou dat is nu net de plek waar ik juist niet zou kijken, weet je hoeveel fouten er op wiki staan, hoeveel dingen daar niet kloppen en (bijna) iedereen gaat er maar blindelings van uit dat het klopt wat er staat

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

216 Users online: 107 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 35.704
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.729.095