Poster: Stephanie
En vergis je niet, het zijn industrieele schermen, dus qua impact heel iets anders dan je in je huiskamer gewend bent.
Poster: Jobe
Dan ben ik er zeker in november!
En dat nummer moet ik dan maar eens goed gaan luisteren want die zit wel in m'n CD-map, dus beetje slecht dat ik die niet herkende
Poster: Stefjuuh
Vertel ns iets over zevenhoven on wheels? (Hoelaat e.d.)
Hihihi, track is (door Jan zelf trouwens) bewerkt voor In De Mix
Als we er zijn kom je maar een drankje doen back-stage.....kans is groot dat Ywe er ook is!
Poster: Jobe
Gaan we zeker doen en 5 september ga ik zeker even kijken naar de uitzending die is opgenomen in Lemele.
Trouwens, is Yme een enorme fan of helpt hij vaak mee met opbouw e.d.?
Poster: Sandr
Ik heb een zitten rondneuzen en ook al het boekingsformulier gevonden op je site. Ik ga me er eens voor inzetten om je naar de hooizolder te halen!
Je hoort ervan
Zevenhoven is van 20 tot 22.45, geen idee verder wat zevenhoven on wheels verder inhoudt......
Poster: Ywe
Ywe, bijna goed![]()
Uiteraard ben ik enorme fan, maar ik klus er inderdaad ook bij on tour. Dus kan ook wel antwoord geven op Stagiar:
Wij bouwen op (DJ Booth, Plasma schermen en Movingheads/Led-parren) en Steph draait live videoclips. Ze heeft zelf nog videosampler voor TMF logo en verschillende filmpjes van TMF. Ook hebben we dus camera's die ook ingeprikt zijn op de Edirol. Hebben in principe 2 camera's, een clubcam aan de dj booth (op afstand bestuurbaar) en een "gewone"? waar we mee lopen en die ook opneemt. De beelden daarvan kunnen we ook op schermen laten zien, of worden laten in de uitzending gemonteerd.?
Dus Steph kan uitgangssignaal van de video bepalen: camera's, logo's en clips. En van de clips hebben we natuurlijk een hele boel..... T is dus 100% video & audio show!
@Sandr
3x60 minuten.... en dan weer 3x60 minuten naar huis rijden
@Stagiar
Clips bestaan niet in ext. versions dus het gros zijn radio edits. Af en toe pas ik wel eens wat aan of maak ik een remix. Veel werk, maar het loont wel. Maar met radio-edits is ook prima te mixen hoor....veel de loop functies gebruiken, creatief zijn met je hotcue's en filters en snel kunnen werken.
Wil je uberhaupt serieus met clips draaien dan moet je ook de clip audio, die vaak vrij beroert is, vervangen door 320kps. Gelukkig doe ik dat al voor het gros van de clips bij TMF voor uitzending dus heb ik voordeeltje
@Sandr
3x60 minuten.... en dan weer 3x60 minuten naar huis rijden...
Poster: Stagiar
Hoe kom jij uberhaupt aan je videoclips? Ik mag toch aannemen dat je zo'n beetje alle clips die TMF in het bestand heeft ook kan gebruiken in je sets?
Poster: ccc
Hoe heette het nummer dat afgelopen zaterdag te horen was dat op 33 minuten speelt?
Poster: Sandr
Guess what...
Ik heb geruild met een andere Dj. Dus ik ben erbij de 10de oktober!! Ben reuze benieuwd.. neem aan dat jullie er ook al wat vroeger in de avond zijn.. Kunnen we even een bakje leut doen
Tot dan!
@ccc check stephaniecassandra.nl voor de playlist