TMF In De Mix (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stephanie    posted on 03-04-2008 23:27
Jaja,....eindelijk is het dan zover! Aankomende zaterdag start m'n eigen programma op TMF!
Na vier maanden proefdraaien en testen zal nu op 5 april om 20.00 de eerste wekelijkse clipmix van Nederland gaan starten.

TMF In De Mix zal uitgezonden worden in twee onafhankelijke blokken van 23 minuten. Per blok zullen er gemiddeld zo'n 12 tot 16 clips voorbij komen. De mix is uiteraard niet live, maar volledig studiowerk. Wel is veel uitgedacht en uitgeprobeerd op de Pioneer DVJ's. De uiteindelijke montage is gedaan in Final Cut Studio.

Nog even het berichtje van TMF Text pagina 214;
Op zaterdagavond vanaf 20.00 uur kun jij voortaan genieten van TMF In De Mix, een nieuw superdope programma!
In TMF In De Mix worden de vetste clips aan elkaar gemixt door onze nieuwe dj Stephanie Cassandra!
Mocht je TMF In De Mix missen om 20.00 uur, niet getreurd! Het programma zal meerdere malen op zaterdagavond worden herhaald. Check TMF.nl voor de uitzendtijden!

O ja, de playlist voor aankomende zaterdag vind je op www.stephaniecassandra.nl

What do you think about TMF In De Mix ??

Vote :   

Stephanie    posted on 01-09-2009 22:13
Het was inderdaad afgeladen toen wij er waren Happy, laughing De bedoeling is dat we er in november nog een keer heengaan.

Het nummer wat je hoort zit zaterdag ook in de uitzending en is van Jan Oostdyk en heet Out Of The Box.
Ywe    posted on 01-09-2009 22:27
Poster: Stephanie

En vergis je niet, het zijn industrieele schermen, dus qua impact heel iets anders dan je in je huiskamer gewend bent.

als vaste kijker krijg je er bijna las-ogen van.... Algehele show staat gewoon als een huis, dat zie je elke keer weer. Allemaal keertje komen kijken zou ik aanraden!
Jobe    posted on 01-09-2009 23:00
Dan ben ik er zeker in november!
En dat nummer moet ik dan maar eens goed gaan luisteren want die zit wel in m'n CD-map, dus beetje slecht dat ik die niet herkendeCool
Stephanie    posted on 01-09-2009 23:36
Poster: Jobe
Dan ben ik er zeker in november!
En dat nummer moet ik dan maar eens goed gaan luisteren want die zit wel in m'n CD-map, dus beetje slecht dat ik die niet herkendeCool

Hihihi, track is (door Jan zelf trouwens) bewerkt voor In De Mix Winking my eye

Als we er zijn kom je maar een drankje doen back-stage.....kans is groot dat Ywe er ook is!
Ywe    posted on 02-09-2009 08:37
Schrijf alvast wel in agenda Cool

trouwens 17 oktober komen we in nieuw-amsterdam (woont Imke vlakbij).... Ben ik waarschijnlijk onderweg naar Ibiza! Heb ook altijd pech?Cool
User edit by Ywe on 02-09-2009 @ 08:40:18 (100%)
Stefjuuh    posted on 02-09-2009 08:42
Vertel ns iets over zevenhoven on wheels? (Hoelaat e.d.)
Stephanie    posted on 02-09-2009 11:26
Poster: Stefjuuh
Vertel ns iets over zevenhoven on wheels? (Hoelaat e.d.)

Zevenhoven is van 20 tot 22.45, geen idee verder wat zevenhoven on wheels verder inhoudt......
Stagiar    posted on 02-09-2009 14:01
Bedankt voor je toelichting, Stephanie!

Jullie werken dus met z'n tweeen? Jij draait de clips in elkaar en een andere VJ + Cameramannen verzorgen de interactie? Of heb jij daar ook weer een vinger in de pap? Happy, laughing

Ik ga het zeker een keertje uitchecken, ben heel erg benieuwd naar het totaalplaatje.

En daarnaast, mocht?het zover zijn wil ik graag gebruik maken van het drankje in de backstageruimte! Winking my eye
juless    posted on 02-09-2009 14:37
wow dit is echt wel vet ik wist niet dat je op djr forum zit! we kijken namelijk altijd op zaterdag voor het uitgaan tmf in de mix, altijd goed :D
Jobe    posted on 02-09-2009 15:50

Hihihi, track is (door Jan zelf trouwens) bewerkt voor In De Mix Winking my eye

Als we er zijn kom je maar een drankje doen back-stage.....kans is groot dat Ywe er ook is!

Gaan we zeker doen en 5 september ga ik zeker even kijken naar de uitzending die is opgenomen in Lemele.
Trouwens, is Yme een enorme fan of helpt hij vaak mee met opbouw e.d.?
Sandr    posted on 02-09-2009 16:51
Ik heb een zitten rondneuzen en ook al het boekingsformulier gevonden op je site. Ik ga me er eens voor inzetten om je naar de hooizolder te halen!

Je hoort ervanWinking my eye
Play that funky music white boy....
Ywe    posted on 02-09-2009 22:41
Poster: Jobe

Gaan we zeker doen en 5 september ga ik zeker even kijken naar de uitzending die is opgenomen in Lemele.
Trouwens, is Yme een enorme fan of helpt hij vaak mee met opbouw e.d.?

Ywe, bijna goed Cool

Uiteraard ben ik enorme fan, maar ik klus er inderdaad ook bij on tour. Dus kan ook wel antwoord geven op Stagiar:

Wij bouwen op (DJ Booth, Plasma schermen en Movingheads/Led-parren) en Steph draait live videoclips. Ze heeft zelf nog videosampler voor TMF logo en verschillende filmpjes van TMF. Ook hebben we dus camera's die ook ingeprikt zijn op de Edirol. Hebben in principe 2 camera's, een clubcam aan de dj booth (op afstand bestuurbaar) en een "gewone"? waar we mee lopen en die ook opneemt. De beelden daarvan kunnen we ook op schermen laten zien, of worden laten in de uitzending gemonteerd.?

Dus Steph kan uitgangssignaal van de video bepalen: camera's, logo's en clips. En van de clips hebben we natuurlijk een hele boel..... T is dus 100% video & audio show!
Stephanie    posted on 03-09-2009 00:03
Poster: Sandr
Ik heb een zitten rondneuzen en ook al het boekingsformulier gevonden op je site. Ik ga me er eens voor inzetten om je naar de hooizolder te halen!

Je hoort ervanWinking my eye

Bespaar je de moeite....10 oktober, 26 december en wekelijks in de zomer van 2010 Happy, laughing
Sandr    posted on 03-09-2009 00:54
Is de baas al bezig geweest.... goed bezig die man alleen jammer dat ik er weer niks van weet... Vorige week de roosters gemaakt. Kom je avondvullend of voor 3 uur?

Anders moet ik nog ff wat roosterwijzigigen maken...
Stefjuuh    posted on 03-09-2009 08:56

Zevenhoven is van 20 tot 22.45, geen idee verder wat zevenhoven on wheels verder inhoudt......

Boerenfeestje fsow... Zou het ook niet weten.. Denk dat ik wel even een drankje kom doen!
Stagiar    posted on 03-09-2009 10:34
Poster: Ywe

Ywe, bijna goed Cool

Uiteraard ben ik enorme fan, maar ik klus er inderdaad ook bij on tour. Dus kan ook wel antwoord geven op Stagiar:

Wij bouwen op (DJ Booth, Plasma schermen en Movingheads/Led-parren) en Steph draait live videoclips. Ze heeft zelf nog videosampler voor TMF logo en verschillende filmpjes van TMF. Ook hebben we dus camera's die ook ingeprikt zijn op de Edirol. Hebben in principe 2 camera's, een clubcam aan de dj booth (op afstand bestuurbaar) en een "gewone"? waar we mee lopen en die ook opneemt. De beelden daarvan kunnen we ook op schermen laten zien, of worden laten in de uitzending gemonteerd.?

Dus Steph kan uitgangssignaal van de video bepalen: camera's, logo's en clips. En van de clips hebben we natuurlijk een hele boel..... T is dus 100% video & audio show!

Bedankt voor de uitleg Ywe, klinkt heel erg interessant! Even de agenda's bekijken en dan moet er wel een mooie datum uit voortvloeien Happy, laughing
Nog een vraagje aan Steph, die videoclips.. zijn dat 'extended' versies? Beatmatchen met radioversies van nummers is best te doen maar je wordt wel beperkt in je mogelijkheden, toch?
User edit by Stagiar on 03-09-2009 @ 10:35:47 (19%)
Stephanie    posted on 03-09-2009 11:55
@Sandr
3x60 minuten.... en dan weer 3x60 minuten naar huis rijden Unhappy

@Stagiar
Clips bestaan niet in ext. versions dus het gros zijn radio edits. Af en toe pas ik wel eens wat aan of maak ik een remix. Veel werk, maar het loont wel. Maar met radio-edits is ook prima te mixen hoor....veel de loop functies gebruiken, creatief zijn met je hotcue's en filters en snel kunnen werken.

Wil je uberhaupt serieus met clips draaien dan moet je ook de clip audio, die vaak vrij beroert is, vervangen door 320kps. Gelukkig doe ik dat al voor het gros van de clips bij TMF voor uitzending dus heb ik voordeeltje Winking my eye
User edit by Stephanie on 03-09-2009 @ 12:00:16 (100%)
Stagiar    posted on 03-09-2009 14:12
@Sandr

3x60 minuten.... en dan weer 3x60 minuten naar huis rijden Unhappy

@Stagiar

Clips bestaan niet in ext. versions dus het gros zijn radio edits. Af en toe pas ik wel eens wat aan of maak ik een remix. Veel werk, maar het loont wel. Maar met radio-edits is ook prima te mixen hoor....veel de loop functies gebruiken, creatief zijn met je hotcue's en filters en snel kunnen werken.

Wil je uberhaupt serieus met clips draaien dan moet je ook de clip audio, die vaak vrij beroert is, vervangen door 320kps. Gelukkig doe ik dat al voor het gros van de clips bij TMF voor uitzending dus heb ik voordeeltje Winking my eye

Hoe kom jij uberhaupt aan je videoclips? Ik mag toch aannemen dat je zo'n beetje alle clips die TMF in het bestand heeft ook kan gebruiken in je sets?
Sandr    posted on 03-09-2009 14:47
@Sandr

3x60 minuten.... en dan weer 3x60 minuten naar huis rijden...

Sja, het is wel een uithoek van Nederland....
Maar ik woon in Domburg en daar zijn genoeg hotels waar je een nachtje over kan blijven. Ik weet niet of ik er zelf ben de 10de. Volgens het rooster draait de andere resident en die zal de tijden die jij niet draait waarschijnlijk doen.

Maar wie weet kom ik even kijken als ik vrij benWinking my eye
Stephanie    posted on 03-09-2009 17:27
Poster: Stagiar

Hoe kom jij uberhaupt aan je videoclips? Ik mag toch aannemen dat je zo'n beetje alle clips die TMF in het bestand heeft ook kan gebruiken in je sets?

Idd, ik heb het voordeel dat ik voor TMF werk, maar ik krijg ook heel veel via de platenmaatschappijen en ik heb een goed netwerk in de wereld. Daarnaast heeft mij eigen bedrijf ook een enorm clip-archief.
ccc    posted on 30-09-2009 22:19
Hoe heette het nummer dat afgelopen zaterdag te horen was dat op 33 minuten speelt?
Sandr    posted on 01-10-2009 00:49
Guess what...

Ik heb geruild met een andere Dj. Dus ik ben erbij de 10de oktober!! Ben reuze benieuwd.. neem aan dat jullie er ook al wat vroeger in de avond zijn.. Kunnen we even een bakje leut doen Winking my eye

Tot dan!
ccc    posted on 02-10-2009 10:58
Poster: ccc
Hoe heette het nummer dat afgelopen zaterdag te horen was dat op 33 minuten speelt?

Niemand? Is best een bekend nummer.
Stephanie    posted on 02-10-2009 21:45
Poster: Sandr
Guess what...

Ik heb geruild met een andere Dj. Dus ik ben erbij de 10de oktober!! Ben reuze benieuwd.. neem aan dat jullie er ook al wat vroeger in de avond zijn.. Kunnen we even een bakje leut doen Winking my eye

Tot dan!

Ik heb eerst die avond de TMF-Awards in Belgie en kom daarna naar de Hooizolder, maar ik ga je zeker zien!
@ccc check stephaniecassandra.nl voor de playlist
ccc    posted on 03-10-2009 13:54

@ccc check stephaniecassandra.nl voor de playlist

Dankje!
Ik bedoelde het nummer david guetta - everytime we touch, en dan de chuckie remix.

237 Users online: 135 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 23.073
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.464