TMF In De Mix (4/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stephanie    posted on 03-04-2008 23:27
Jaja,....eindelijk is het dan zover! Aankomende zaterdag start m'n eigen programma op TMF!
Na vier maanden proefdraaien en testen zal nu op 5 april om 20.00 de eerste wekelijkse clipmix van Nederland gaan starten.

TMF In De Mix zal uitgezonden worden in twee onafhankelijke blokken van 23 minuten. Per blok zullen er gemiddeld zo'n 12 tot 16 clips voorbij komen. De mix is uiteraard niet live, maar volledig studiowerk. Wel is veel uitgedacht en uitgeprobeerd op de Pioneer DVJ's. De uiteindelijke montage is gedaan in Final Cut Studio.

Nog even het berichtje van TMF Text pagina 214;
Op zaterdagavond vanaf 20.00 uur kun jij voortaan genieten van TMF In De Mix, een nieuw superdope programma!
In TMF In De Mix worden de vetste clips aan elkaar gemixt door onze nieuwe dj Stephanie Cassandra!
Mocht je TMF In De Mix missen om 20.00 uur, niet getreurd! Het programma zal meerdere malen op zaterdagavond worden herhaald. Check TMF.nl voor de uitzendtijden!

O ja, de playlist voor aankomende zaterdag vind je op www.stephaniecassandra.nl

What do you think about TMF In De Mix ??

Vote :   

DJHilde    posted on 06-07-2008 21:33
Zo, ik heb 't eindelijk ook is kunnen bewonderen.. En ik moet zeggen; Mijn complimenten Stephanie!
Boyd    posted on 06-07-2008 21:50
Ik wil ook wel is horen en luisteren, wanneer kan ik het bewonderen?
Ashley    posted on 12-07-2008 22:32
Stephanie!
ik ben het op dit moment aan het kijken (nu even reclame) en ik moet zeggen; respect! echt heel goed gedaan!
echt leuk dat vrouwen dit soort dingen nu ook doen! de vrouwelijke DJ's zijn in opkomst Cry
anyway,
complimenten, echt, keep up the good work ! Cry
greetz

edit :
aaaah @ the moment: room - make luv
geweldig!
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 12-07-2008 @ 22:38:51 (20%)
DjVictorF    posted on 12-07-2008 23:02
Tmf in de mix IS DIE GRUUUUUWELIJK SHIT!Winking my eye
Echt mijn complimenten. Echt heeeel goed
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Max-E    posted on 13-07-2008 21:06
Zag het n paar daagjes geleden, mijn complitmenten krijg je ook!! Echt strakke mixjes, jammer dat ze maar 23 minuten zijn:P
Adrien1989    posted on 13-07-2008 23:55
Heb het laatst ook gekeken, echt vette shit. Weer eens wat anders dan een mix met enkel geluid Happy, laughing.
Stephanie    posted on 12-02-2009 23:26
Vanaf aankomende vrijdag (de 13e......what's in a date) kan je in "Kijk Dit Nou" op TMF alvast een voorproefje zien van de uitzending van TMF IN De Mix de zaterdag erna.
Zal 'm best doen betreffende teasertjes (want zo heten die filmpjes) voortaan ook even online te gooien Cool

Daarnaast zijn we druk bezig alle mixen online te zetten op TMF.nl
Tomazos    posted on 13-02-2009 05:33
yep, nogsteeds zwaar respect voor stephanie in al die jare:P Cool

toch maar als ik keer vrij ben op zaterdag bij een optreden van je bewonderen en gezellig tijdens het draaien wat drinkenCool, die afspraak staat al sinds het 'oude forum' (zal geen namen noemen:P),

doe je nog veel dingen met marcel (ook een top dj) samen eigelijk?Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Stephanie    posted on 13-02-2009 11:05
Poster: Tomazos
doe je nog veel dingen met marcel (ook een top dj) samen eigelijk?Happy, laughing

OFFTOPIC:
Toevallig zijn Marcel en ik allebei vrij vanavond dus gaan we doorzakken Winking my eye
Stefjuuh    posted on 13-02-2009 11:21
Met zn 2en chillen @ bobs? Gaat de rest van DJR jullie bekijken!:P
dj-ync    posted on 13-02-2009 18:29
mijn speakers staan dan lekker hard:p heerlijk programma, mijn complimenten... Succes verderWinking my eye

greetz
Twister    posted on 18-02-2009 23:38
Ik mag/mocht dit programma altijd met plezier kijken. Daarvoor zapte ik naar TMF.

En las dan nu net dat jij dat doet Stepahnie en ik vind het zeker een groot compliment waard

Poster: bastianhecker
het ziet er goed uit stephanie! echt super leuk, het is alleeen wel in 1 keer met video van de ene clip naar de ander dat vind ik wat minder. Verder een heel nieuw iets voor tmf en het is zeker leuk!

Nu een jaar later is het dit totaal niet meer
Je maakt er een mooie mix van, met mixvariaties. Het bevalt echt reuze.

Well done, Martijn
patrick-allen    posted on 17-07-2009 22:30
Beste Stephanie,

Leuk dat ik er nu achterkom dat jij diegene bent van die tmf mixen, echt gaaf zijn ze Winking my eye

Dit is een lekker oud topic haha

Ik vroeg me af of je nog Veel 'volledige' playlisten hebt, ben namelijk je mixen via internet aan het opnemen vanaf de tmf site, om ze vervolgens op te slaan als MP3 en ze dan lekker te luisteren via me Ipod ofso.

Handig als je een Ikey hebt :P maar zou dus graag volledige playlisten hebben.. en ik vermeld uiteraard jou naam in het mp3 bestand Winking my eye

Topmixen!
Stefjuuh    posted on 17-07-2009 23:29
Toevallig afgelopen zaterdag weer ns zitten kijken! Dr hing een klein tv'tje @ V-Radio.. Het zag dr nog steeds top uit!
Stephanie    posted on 18-07-2009 11:54
Poster: Stefjuuh
Toevallig afgelopen zaterdag weer ns zitten kijken! Dr hing een klein tv'tje @ V-Radio.. Het zag dr nog steeds top uit!

Thanx, en als je in de vakantie vroeg wakker bent, ze worden de hele zomer ook 's morgen uitgezonden Happy, laughing
Saskia    posted on 18-07-2009 13:28
Ja ik heb gezien
wordt ik swingend wakker Happy, laughing
Stephanie    posted on 01-09-2009 11:05
De tour van TMF In De Mix trekt nu alweer een tijdje door Nederland. Onderstaand filmpje is wel leuk voor degene die (er nog) niet bijgeweest zijn Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=kGb02DoRS7A

En je weet het, DJ-Resource memebers zijn altijd welkom voor een drankje back-stage!
Saskia    posted on 01-09-2009 11:22
kom je nog een keer hier in de buurt ?
Ywe    posted on 01-09-2009 11:46
Ik ben er nu regelmatig bij en het is echt zo'n fantastisch feest Happy, laughing afgelopen week Harlingen helemaal op zijn kop gezet!
Stefjuuh    posted on 01-09-2009 12:09
Poster: Stephanie
De tour van TMF In De Mix trekt nu alweer een tijdje door Nederland. Onderstaand filmpje is wel leuk voor degene die (er nog) niet bijgeweest zijn Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=kGb02DoRS7A

En je weet het, DJ-Resource memebers zijn altijd welkom voor een drankje back-stage!

Lol @ onderbroek!

Altijd gezellig, dat drankje backstage!:D
Stagiar    posted on 01-09-2009 16:45
Hey Stephanie, het valt me op dat de schermen nogal 'klein' zijn..
Ik had verwacht dat de nadruk op beeld ?n geluid, 50/50 verhouding. Maar dat klopt dus niet?
Stephanie    posted on 01-09-2009 18:55
Poster: Stagiar

Ik had verwacht dat de nadruk op beeld ?n geluid, 50/50 verhouding. Maar dat klopt dus niet?

4x43" vind ik niet echt klein hoor....... Totale breedte van de tour is 6,5 meter. Dat past net op een standaard podium. Met grotere plasma's zou de show dus ook nog eens te breed worden.

En vergis je niet, het zijn industrieele schermen, dus qua impact heel iets anders dan je in je huiskamer gewend bent.
User edit by Stephanie on 01-09-2009 @ 18:58:19 (100%)
Stagiar    posted on 01-09-2009 18:59
Poster: Stephanie
Poster: Stagiar

4x43" vind ik niet echt klein hoor.......

Hence de aanhalingstekens, klein in vergelijking met het feit dat het wel als TMF (de muziekzender dus, m?t de videoclips!) feest wordt gepromoot. Gaat het uiteindelijk gewoon om het vermaken van het volk met het draaien van de muziek die op dat moment hot is, of zit er m??r achter het totale concept?
User edit by Stagiar on 01-09-2009 @ 19:00:15 (5%)
Stephanie    posted on 01-09-2009 21:04
De tour van TMF In De Mix maakt deel uit van het totale plaatje wat TMF in het land wil hebben. Wat dat betreft is er dus zeker over nagedacht en kan je ervan uit gaan dat er dus zeker een visie achter zit. Alles wat op de tour zit en gebeurt is uitvoerig afgewogen. Om de hele visie hier uit te leggen gaat me net even te ver en die info maakt ook deel uit van de stategie van TMF/MTV en de betrokken productiebedrijven.

Bedenk ook nog even; je kan maar naar 1 scherm tegelijk kijken en je komt in een disco om te dansen. Als je uitgebreid clips (op een heel groot beeld) wilt bekijken kan je beter rustig thuis gaan zitten of naar een bioscoop gaan. De clips zijn dus ondersteuning tijden de tour. Daarnaast worden de schermen niet alleen voor clips maar ook voor interactie gebruikt.
User edit by Stephanie on 01-09-2009 @ 21:14:03 (100%)
Jobe    posted on 01-09-2009 22:06
Tof filmpje, en er komen voor mij genoeg bekenden in voor!
Jammer dat ik er toen niet bij kon zijn vanwege de vakantie.
Maar Stephanie, je trekt wel volle zalen zo te zien he? Zaal Dijk is de laatste tijd namelijk nogal rustig, maar in het filmpje is hier niks van te zienCool

Kom je er nog een keer weer? Ben benieuwdCool
Btw, hoe heet dat nummer van het filmpje?Cool

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

184 Users online: 83 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 32.014
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.405

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use