TMF In De Mix (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stephanie    posted on 03-04-2008 23:27
Jaja,....eindelijk is het dan zover! Aankomende zaterdag start m'n eigen programma op TMF!
Na vier maanden proefdraaien en testen zal nu op 5 april om 20.00 de eerste wekelijkse clipmix van Nederland gaan starten.

TMF In De Mix zal uitgezonden worden in twee onafhankelijke blokken van 23 minuten. Per blok zullen er gemiddeld zo'n 12 tot 16 clips voorbij komen. De mix is uiteraard niet live, maar volledig studiowerk. Wel is veel uitgedacht en uitgeprobeerd op de Pioneer DVJ's. De uiteindelijke montage is gedaan in Final Cut Studio.

Nog even het berichtje van TMF Text pagina 214;
Op zaterdagavond vanaf 20.00 uur kun jij voortaan genieten van TMF In De Mix, een nieuw superdope programma!
In TMF In De Mix worden de vetste clips aan elkaar gemixt door onze nieuwe dj Stephanie Cassandra!
Mocht je TMF In De Mix missen om 20.00 uur, niet getreurd! Het programma zal meerdere malen op zaterdagavond worden herhaald. Check TMF.nl voor de uitzendtijden!

O ja, de playlist voor aankomende zaterdag vind je op www.stephaniecassandra.nl

What do you think about TMF In De Mix ??

Vote :   

Nandi    posted on 06-04-2008 11:02
jammer, gemist:p maar het is volgende week terug ?
Yorick    posted on 06-04-2008 11:33

Ik vond de mix die gister op tv was super goed:D heb best genoten!
Op naar volgende week:D

thomassmith    posted on 06-04-2008 11:35
ik ehb aleen het 2de deel gezien die was egt lekker
DJPrime    posted on 06-04-2008 12:25
2x gezien! Om 8 uur en om 11 uur ook nog!
Lekker gemixt:D
Jori    posted on 06-04-2008 12:29
Ah jammr, net gemist:p Is nu zondag ochtend. Ik zal is kijken of ik volgende week kan kijken. Vet man!
Stephanie    posted on 14-04-2008 23:00
Kijkcijfers afgelopen zaterdag; na "Wakker Worden Met Valerio" het best bekeken TMF-programma die dag!!!

Tijd voor een feestje CryCryCry
Roov    posted on 04-05-2008 16:28
Goed gedaan Stephanie! Ik heb het gezien en het was echt goed! Je mag de volgende keer wel wat meer liedjes in elkaar laten lopen. Dus bijvoorbeeld de tekst van het ene nummer in het andere nummer laten lopen. Verder echt super, ga zo door!
PatrickBeuken    posted on 04-05-2008 17:02
Is het al ergens online te bekijken?
DJMartijnn    posted on 04-05-2008 20:28
Erg lekkere mixje's met welk programma aan/in elkaar gemixt?
Stephanie    posted on 04-05-2008 21:07
Poster: DJMartijnn
Erg lekkere mixje's met welk programma aan/in elkaar gemixt?

Lijstje met apparatuur/software staat op www.stephaniecassandra.nl
Stefjuuh    posted on 23-05-2008 09:56
Zie zelfs dat er al mixen beschikbaar zijn via torrentsites!! Ben er nu 1tje aan het downloaden!
Stephanie    posted on 23-05-2008 11:42
Poster: Stefjuuh
Zie zelfs dat er al mixen beschikbaar zijn via torrentsites!! Ben er nu 1tje aan het downloaden!

Heb ik inderdaad ook gezien.... Cry
OrsonWelsh    posted on 23-05-2008 11:45
vind het wel relaxed dat je dit doet stephanie, eindelijk iets goeds op die Klote zender..sorry hoor, maar ik vind TMF verschrikkelijk. Vroeger had je bijvoorbeeld het programma the DJS..stom dat ze daarmee zijn gestopt..

zat er vroeger ook een paar keer in en ik moet zeggen dat het een leuk beeld weergeeft hoe het er in de club aan toe gaat..

maar, misschien moet je eens opperen om een special over jou te gaan maken bij tmf hoe je de mixen nu maakt.

lijkt me wel intressant namelijk!

Gewoon een achter de schermen, leuker dan te kijken waar sacha visser blijft maffen of zo...
Stefjuuh    posted on 23-05-2008 16:13
Inderdaad, een tmf in de mix special, of dat je een keer bij reaction komt oid. Ik vind trouwens wel dat je mag klagen, tmf heeft nog steeds geen programmainfo bij jou ingevuld op de site!

(op zich heeft het wel iets, sasha die midden in de nacht de efteling uitgeschopt wordt)
Basrose    posted on 23-05-2008 16:35

Als ik thuis ben op zaterdag staat ie aan... Altijd leuk om te luisteren.

Stefjuuh    posted on 23-05-2008 21:00
Heb net dus aflevering van 26-4 gekeken, vond het einde wat minder, maar ben meer liefhebber van dance/house.. Tis gewoon een leuk programma.. zal proberen het wat vaker aan te zetten!Winking my eye
Ywe    posted on 23-05-2008 23:36
Ik zal morgen gaan kijken! de playlist ziet er goed uit!
bastianhecker    posted on 24-05-2008 15:36
ik zal kijken of ik vanavond ook weer kan kijken, het is om 8 en om 11 uur toch? kan jij mij misschien uitleggen hoe ze berekenen hoeveel mensen er kijken? ben daar nooit helemaal uitgekomen.
Stephanie    posted on 24-05-2008 17:24
Poster: bastianhecker
ik zal kijken of ik vanavond ook weer kan kijken, het is om 8 en om 11 uur toch? kan jij mij misschien uitleggen hoe ze berekenen hoeveel mensen er kijken? ben daar nooit helemaal uitgekomen.

20.00, 22.00 & 24.00 uur.....

Kijkcijfers worden vastgesteld op basis van een steekproef. Een aantal huishoudens die representatief zijn voor een doorsnede van de Nederlandse bevolking heeft een kastje wat registreert en doorgeeft waar ze op dat moment naar kijken. Door dit te vermenigvuldigen met een bepaalde factor denkt men vast te stellen wat de kijkcijfers voor een bepaald programma zijn. Op zich niet heel precies en betrouwbaar want als er bijvoorbeeld twee mensen met zo'n kastje niet kijken kan dit een paar duizend verschillen in de kijkcijfers.

Daarnaast heb je ook nog cijfers op basis van het marktaandeel. Hierbij gaat het om hoeveel procent van de mensen die op dat moment tv kijken naar een bepaald programma kijken. Hier wordt meer waarde aan gehecht dan aan de absolute cijfers.

Maar ja, het blijft een statisch gegeven......
Xitrate    posted on 24-05-2008 17:56
Poster: orsonwelsh
vind het wel relaxed dat je dit doet stephanie, eindelijk iets goeds op die Klote zender..sorry hoor, maar ik vind TMF verschrikkelijk. Vroeger had je bijvoorbeeld het programma the DJS..stom dat ze daarmee zijn gestopt..

Komt dat de programmering niet is bedoeld voor jou doelgroep. De doelgroep is toch jongeren, dus gek is het niet dat je het zo'n klote zender vind Winking my eye

Verder kijk ik af en toe wel TMF In De Mix, en altijd ziet het er supervet uit :D Maar is het nou volledig live gemixt? Nee toch?
Stephanie    posted on 24-05-2008 18:07
Poster: Xitrate
 Maar is het nou volledig live gemixt? Nee toch?

Nee hoor, het hele programma wordt ge-edit op de Mac.
Op m'n website www.stephaniecassandra.nl vind je een lijstje van de gebruikte apparatuur en software.
User edit by Stephanie on 24-05-2008 @ 18:08:45 (67%)
Berbo    posted on 24-05-2008 22:50
joehoe! ik ben het nu aan het kijken Cry -genieten-------
User edit by Berbo on 24-05-2008 @ 22:58:01 (58%)
Stefjuuh    posted on 24-05-2008 22:54
Ik nu ook, vind t 2de deel een stuk beter..

*Thumbs up*

<.<.. nu mis ik overgang naar Put your hands up!
Roov    posted on 24-05-2008 22:55
Ik ben nu aan het kijken!
Berbo    posted on 24-05-2008 22:56
Poster: Stefjuuh
Ik nu ook, vind t 2de deel een stuk beter..

*Thumbs up*

<.<.. nu mis ik overgang naar Put your hands up!

was een draaiend blok
dus:

>>>nieuw nummer>>>                                              <<<put your hands up<<<

User edit by Berbo on 24-05-2008 @ 23:03:31 (88%)

237 Users online: 135 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 23.075
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.466