Geachte forum members. Ik heb een discussie met een festival organisator aangaande het volgende:
Zij hebben een oproep geplaatst over het feit dat zij dj's zoeken voor hun festival, prima niks mis mee. Nou blijkt achteraf dat zij dj's zoeken die behalve draaien ook iets extra doen zoals live een instument erbij bespelen of visuele effecten erbij doen?
Ten tweede beginnen zij nu ze wat demo's binnen hebben allerlij stijlen uit te sluiten.
Mijn verwijt naar hen is: 1 je had meteen een oproep met de stijlen moeten geven en niet diverse dj's met valse hoop op moeten zadelen terwijl je al weet dat je die niet zoekt en dan hadden ze ook een demo te hoeven opsturen, per cd nog wel anders werd de demo niet serieus genomen.
2) Als je dj's zoekt die meer doen als alleen draaien( en dat is de taak van de dj, de muziek verzorgen volgens mij al sinds jaar en dag) dan zoek je geen dj's maar meer entertainers. Ik heb nog noit een Tiesto, Armin of Ferry Corsten op een paar bongo's zien spelen tijdens een set tenminste, of een heftige triangelsolo zien weg geven, of heb ik iets gemist?