Track gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lanky    posted on 02-04-2008 19:57
Hallo mensen! Het is alweer een tijdje geleden maar ik ben weer terug!

Ik heb een aantal keren Ryan Marciano en Sunnery James live zien draaien, en vind ze echt top draaien!
Ik heb ze een aantal keren een track zien draaien die heel veel op Manoo - Kodjo lijkt (waarschijnlijk is het hem dus ook) maar dan met een vocal er tussen en nog wat minimal samples.

Ik hoorde constant de vocal: 'Welcome to the jungle!'

in dit filmpje die ik op youtube heb gevonden komt hij dus voor, bij 1:40 kan je goed horen welke ik bedoel.
http://www.youtube.com/watch?v=V_c1PHx8UC8

Degene die me hier mee kan helpen is mijn held van de dag!

Alvast bedankt!

*EDIT

Het 1e nummer die je hoort ben ik trouwens ook wel benieuwd naar, dus als iemand me daar ook nog blij mee kan maken heb je mijn dag weer goed gemaakt! (Y)
User edit by Lanky on 02-04-2008 @ 19:59:06 (25%)

What do you think about Track gezocht! ??

Vote :   

Berbo    posted on 02-04-2008 20:02

is wel een hard nummer ja :D
heb hem eerder gehoord in een mixtape van skitzofrenix, maar de naam....

Lanky    posted on 02-04-2008 20:03
zoals ik al zei, als iemand hem dus weet hoe die heet, dan heb je 2 mensen erg blij gemaakt :D
djmaarten    posted on 02-04-2008 20:07
misschien een domme vraag maar waarom draaien ze met twee sets? hoe het nummer het weet ik niet!
Lawrenz    posted on 02-04-2008 20:08
Poster: djmaarten
misschien een domme vraag maar waarom draaien ze met twee sets? hoe het nummer het weet ik niet!

Ze draaiden daar Back 2 back 2 back kan je zeggen :P met z'n 3en dus. En met z'n 3en achter 1 set lijkt me een beetje krap :P
Ik weet niet hoe het nummer heet, maar zoek hem eigenlijk ook wel!
Lanky    posted on 02-04-2008 20:19
het kan zijn dat ze alle 3 een andere track aan het inmixen zijn. bijvoorbeeld, Leroy doet Kodjo, Sunnery doet die vocal en Ryan dat minimal bliepje.

het kan dus zo zijn, zelf lijkt het me onwaarschijnlijk maar hey, you never know
sonik    posted on 02-04-2008 21:31
Bij de comments van dit filmpje staat ook wat over deze track(manoo - Kodjo).
als ik de goede voor me heb.
User edit by sonik on 02-04-2008 @ 21:31:47 (15%)
Berbo    posted on 02-04-2008 21:34
Poster: Lanky
het kan zijn dat ze alle 3 een andere track aan het inmixen zijn. bijvoorbeeld, Leroy doet Kodjo, Sunnery doet die vocal en Ryan dat minimal bliepje.

het kan dus zo zijn, zelf lijkt het me onwaarschijnlijk maar hey, you never know

hier noem je de naam van het nummer al.
waarom vraag je er dan nog naar?
in dit topic vroeg je er ook al naar, waarom nog een keer?
User edit by Berbo on 02-04-2008 @ 21:56:32 (19%)
sonik    posted on 02-04-2008 22:06
Poster: beerbo

Cry
Lanky    posted on 02-04-2008 22:43
Poster: beerbo

hier noem je de naam van het nummer al.
waarom vraag je er dan nog naar?

dat weet ik toch wel jongen, ik ben alleen op zoek naar de naam van de track (WAT JE HOORT).

kijk wat ik zeg. ik ben op zoek naar de nummer die rond 1:40 werd gedraaid. dat nummer lijkt heel veel op kodjo. het kan dus zijn dat het een mashup is, ik heb op google al naar de termen 'Welcome to the jungle' en 'Kodjo' tegelijk gezocht. Niks kunnen vinden dus toen heb ik hier de topic gestart.

en trouwens, dat in mijn andere topic is een ander nummer, die is van Leroy Styles.

Geeft niet hoor
User edit by Lanky on 02-04-2008 @ 22:45:21 (6%)
MrCotino    posted on 02-04-2008 23:07
Nee joh, ze mixen dat allemaal live door elkaar. Zo draaien hun altijd Winking my eye

Het is Manoo - Kodjo en die vocal komt uit een nr van sidney samson - welcome to the jungle (kan je gewoon op limewire vinden ofzo, nooit gereleased)
En dan hebben ze nog dat melodietje, maar daar weet ik de titel niet van
Berbo    posted on 02-04-2008 23:15
dat wou ik dus net zeggen :P
Lanky    posted on 03-04-2008 18:39
Poster: MrCotino
Nee joh, ze mixen dat allemaal live door elkaar. Zo draaien hun altijd Winking my eye

Het is Manoo - Kodjo en die vocal komt uit een nr van sidney samson - welcome to the jungle (kan je gewoon op limewire vinden ofzo, nooit gereleased)
En dan hebben ze nog dat melodietje, maar daar weet ik de titel niet van

Ja toch wel eh, ik heb ze dat nou al een tijdje zien doen maar hoopte toch dat het een mashup van ze was. Iedereen ging ook helemaal los zodat ze die nummers door elkaar gingen mixen, dus als het een succes is kan ik me voorstellen dat ze het vaker doen haha. Ach ja, jammer dan, als ik hem vaker wil horen dan moet ik het dynamische duo weer eens live bezig zien gaan haha Winking my eye

Toch bedankt iedereen!

This is an old Topic

No new postings for 6.384 days.
 Post CommentThat would be 212.8 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

546 Users online: 332 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 27.980
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.580.278