Als het een MP3 is: MP3gain
Poster: Sammow
En nu een enorme beginnersvraag waarvoor ik mij dan ook diep schaam ^^
Waarom doe je dat? Als ik iets opneem doe ik achteraf 'exporteer als mp3' en de kous is af. Wat moet je nog meer doen dan? en vooral waarom?
Poster: DJ-Xtremer
Cool Edit Pro 2.1
Poster: DJ-Xtremer
Cool Edit Pro 2.1
Poster: Jobe
Tegenwoordig heet dat Audobe Audition!
Maar je kunt het zeker gebruiken om te masteren!
Poster: MoXeGy
Met adobe audition kun je dat zeker wel doen, je kan zelfs plugins laden.
Ook zit er een compressor/maximizer in audition.
Ik heb les op school gekregen, en de leraar liet me zien dat het wel degelijk ging met audition.
Poster: yogum
Maar kan dit met audacity ook?
Poster: orsonwelsh
Wat ik altijd doe:
Sony soundforge ism de waves L2 multimaximizer!!
eerst je geluid rechttrekken, dan de multimaximizer eroverheer. instellen op cd (preset) en dan min 1 db.
Zo doen ze het bij de recordindustry mastering ook!
eingelijk heel simpel, maar een geweldige boost aan de uiteindelijke mix
Ik heb altijd de l2...die zit standaard in de waves bundle hoor..
anders even de bundle opnieuw installeren...dat helpt vaak en dan alle funkties installeren
met rechtrekken bedoelde ik normalizen.
kon er even niet opkomen.
maar in principe zou ik als ik jou was gewoon de l2 pakken...alhoewel je met de l3 de cozy and warm funktie een warme vette bass boost krijgt.
maar goed..veel succes ermee
Poster: orsonwelshIk heb altijd de l2...die zit standaard in de waves bundle hoor..
anders even de bundle opnieuw installeren...dat helpt vaak en dan alle funkties installeren
met rechtrekken bedoelde ik normalizen.
kon er even niet opkomen.
maar in principe zou ik als ik jou was gewoon de l2 pakken...alhoewel je met de l3 de cozy and warm funktie een warme vette bass boost krijgt.
maar goed..veel succes ermee
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.