[M] wat vind je hier van?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmaarten    posted on 01-04-2008 16:15
Heej,

ik ben bezig met een mix te maken:D whouh... maar ik heb een klein stukje er van, van wat ik wil doen in iedergeval. zouden jullie even willen luisteren tips geven etc. ik weet het het loopt nog niet allemaal recht maar dat maakt voor nu niet ff uit( komt door mijn koptelefoon van de karwei, omdat mijn andere kapot is en die nieuwe wacht ik al 2 maanden op ofzo:S)

groetjes

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about [M] wat vind je hier van? ??

Vote :   

dutchman    posted on 01-04-2008 16:23
de nummer keuze is opzich wel goed hoor...alleen je moet egt werken aan je maatmixen...lijkt eerlijk nog nergens opWinking my eye Maar je wilt hem heel snel mixen...opzich goed maar let dan goed op met het tellen...op het juiste moment het nummer er in gooien.
Verder zijn het gewoon nummers die wel aanslaan bij publiekWinking my eye

succes ermee:D
djmaarten    posted on 01-04-2008 16:25
Poster: dutchman
de nummer keuze is opzich wel goed hoor...alleen je moet egt werken aan je maatmixen...lijkt eerlijk nog nergens opWinking my eye Maar je wilt hem heel snel mixen...opzich goed maar let dan goed op met het tellen...op het juiste moment het nummer er in gooien.
Verder zijn het gewoon nummers die wel aanslaan bij publiekWinking my eye

succes ermee:D

bedankt voor de reactie aan dat beatmixen ben ik aan het werken Winking my eye. volgens mij heb ik alles bij een nieuw blog er in gegooid!.. alleen bij stuk de ik de fader pas later open..

This is an old Topic

No new postings for 6.386 days.
 Post CommentThat would be 212.9 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

512 Users online: 324 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 46.838
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.599.136