vraagje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

letis    posted on 01-04-2008 12:54
hey,

ben klein beginnelingsje..en vroeg me af of iemand mij kan helpen...

Ik heb namelijk nog geen geld genoeg voor een versterker en boxxen te kopen maar ik heb wel boxxen van mijn laptop..en vroeg me af of het enigszins mogelijk is om deze te gebruiken ..de boxxen werken met zo mini jackske..het ding is dat mijn mengpaneel ook aangesloten is aan mijn laptop via dezelfde ingang dan de boxjes aan de laptop zijn aangesloten..
weet iemand een oplossing??Happy, laughing

What do you think about vraagje ??

Vote :   

b3rtj3    posted on 01-04-2008 13:00
Als je de boxen rechtstreeks op het mengpaneel wilt aansluiten dan koop je gewoon een verloopstukje van jack naar 2x tulp aanstluiting
bambamstudio    posted on 01-04-2008 13:02
bij iedere electronica zaak te koop.....dan kun je je boxxxxen perfect aansluitttten Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Boyd    posted on 01-04-2008 20:02
offtopic, als je voortaan nog zn "vraagje" hebt. Geef het topic een duidelijke titel! bijv: Welk kabeltje voor laptopboxjes?
letis    posted on 01-04-2008 20:22
merci vr de reactie

en kzal int vervolg een titeltje verzinne..Happy, laughing (it's all new to meHappy, laughing)
Flexii    posted on 01-04-2008 20:25
Poster: letis
merci vr de reactie

en kzal int vervolg een titeltje verzinne..Happy, laughing (it's all new to meHappy, laughing)

en typ gelijk in goed nederlands, geen afkortingen en msntaal hier op het forum, dan is het teminste duidelijkWinking my eye, ik zie dat je nieuw bent dus niet meteen verkeerd opvatten ik zeg het gewoon maarWinking my eye
Glorious-D    posted on 02-04-2008 15:10
nou , zo vriednlijk deden ze de eerste week niet tegen mij hoor :P maarja , doesn't matter Happy, laughing misschien kun je hem ook in een radio ofzo aansluiten op aux ofzo Happy, laughing
Grazydon    posted on 02-04-2008 16:48
@ glorious-D: inderdaad, gewoon aansluiten op de aux ingang van een radio.. heb ik thuis ook, werkt perfect

This is an old Topic

No new postings for 6.372 days.
 Post CommentThat would be 212.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

172 Users online: 60 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 35.254
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.800