Poster: RePlayz
hey,
ik heb zel mijn inbouw gemaakt en dat heb ik gemaakt van een geraamte van metalen hoekprofielen. Deze kan je bij de Gamma ofsow kopen. Deze profielen zijn al voorzien van gaten, dus je kan er makkelijk je apparatuur inzetten. Het enige wat je moet doen is deze profielen op maat zagen. Als je het geraamte af hebt, kun je het dichten en meteen verstevigen met houten platen ofsow....
Bij mij werkt het erg goed, dus dit zou je misschien kunnen proberen. Door het metalen geraamte is het meteen beschermt. De binnekant zou je kunnen opvullen met schuim. Je zal alleen alles op maat moeten maken zodat het goed aansluit op de maten van je apparatuur!
Succes! RePlayz
Poster: soundcollector
ff een tip:
-Ik vind het gemakkeljiker als alles in apparte kistjes zit, dus twee aparte draaitafels kistjes 1 voor je mengpaneel en 1 voor de versterker.
Als je dan ooit eens alleen je draaitafels of alleen je mengpaneel moet meenemen voor ergens te draaien hoef je die grote kist niet mee te sleuren.
Het is ook handiger omdat je niet over veel plaats hebt voor zo een brede kist te zette
Je hoeft niet te sleuren met een kist van 30 kg waardoor u rug nu al kapot is ipv over twintig jaar
Als je een ander mengpaneel koopt ofzo meot je je hele kist nie aanpasse
greetz
Poster: soundcollector
ff een tip:
-Ik vind het gemakkeljiker als alles in apparte kistjes zit, dus twee aparte draaitafels kistjes 1 voor je mengpaneel en 1 voor de versterker.
Als je dan ooit eens alleen je draaitafels of alleen je mengpaneel moet meenemen voor ergens te draaien hoef je die grote kist niet mee te sleuren.
Het is ook handiger omdat je niet over veel plaats hebt voor zo een brede kist te zette
Je hoeft niet te sleuren met een kist van 30 kg waardoor u rug nu al kapot is ipv over twintig jaar
Als je een ander mengpaneel koopt ofzo meot je je hele kist nie aanpasse
greetz
tnx ben vndg al begonnen aan een tafel
ik had nog een houte plaat waar mijn gear juist op
en nu vond ik toch pertoeval in het werkhok een hoop pvc platen die ik kan gebruiken als "muur"
dus hoop dat het lukt vndg als het lukt staat hij strax nog in dj booth's
Hallo,
Ben je nu een tafel aan het maken voor je gear in te bouwen, of voor je gear mee te nemen als je ergens heen gaat.
Je zei dat je misschien iets met een inschuif systeem wouw maken nou,
Ik zou iets maken zodat je mixer en je cd spelers in 1 kist kunnen en dan nog twee aparte kistjes voor je draaitafels kopen.
Waarom? Kisten voor draaitafels vind je hier en daar wel te koop, ik heb er nog gezien op dit forum overlaatst
En waarom zou je nu al kisten maken? Ben je al bezig on the road? ik bedoel echt feestjes draaien?
Een hele belangrijke tip !!!: HOU HET SIMPEL !! omdat simpel meestal sterk is, en dat is net wat we willen
greetz
Poster: Glorious-D
jhaa vndg heeft mijn neef het pvc meegenomen om het te zagenstrax is het dan bij ons , dan gaan we het bevestigen
had zal tg alemaal in 1 kist worden
er was niet genoeg houd en het geld iser ook niet dus
en mijn neef iser altijd als ik mijn set moete vervoeren dus dat komt dik in orde
wat mijn plan : een houten plank als bodem , en aan de rand pvc plaatjes om het aftescheren ( om dat het maar voor even is moet het niet zoo heeeeel sterk zijn , in de zomer word het pas druk , dan moeter wel stevigheid inzitten
mijn neef wou ook ng een bak onder de bodem plaatsen , met de zelfde lengte als de plank , zodat die kan bevestigt worden aan de plank en din die ba de cd speler in kan
maar dat is zijn werk :P tenslotte komt er ng een lamp achter de pvc wanden ( weet alleen nog niet hoe een ) ik dagt aan led tubes
aar een lt lamp met een plastic tube der op geschoven of een gespoten tl lamp iemand een idee ( ijn voorkeur : led tubes )
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.