Ik zoek een house nummer dat ik vorige week in de set van Erick E hoorde tijdens Bubblegum in het haofke. Afgelopen zaterdag hoorde ik het nummer weer en nu wil ik toch wel weten hoe het heet:p
Je hebt gewoon een enorm vette beat/ritme en dan hoor je een korte vocal waarin 'switch' wordt gezegd. Het nummer gaat dan verder met een andere ook enorm vette beat/ritme:P Ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen halen, meer heb ik op het moment niet.
What do you think about Switch! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zou ook The careless kind (switch remix) kunnen zijn... (er zijn trouwens geloof ik wel meer nummers met die vocal "Switch!" er in, maar kom zo even niet op de titel)
JAAAAAA dat is hem:D Renzis ook nog bedankt trouwens:P
Deze kan dicht..
This is an old Topic
No new postings for 6.386 days. Post CommentThat would be 212.9 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.