CDJ-800 truukjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Emiel    posted on 24-05-2005 08:50
Hoi Lead,

Ik was gisteren (23/05) bij je op kantoor en je hebt mij een aantal dingen bijgeleerd over de CDJ-800. Toch leuk om kennis met elkaar te delen.

We spraken ook even over scratchen. Nu zei je dat je nog een bulk slowbeat had liggen die ik als een baseline bij het scratchen kon gebruiken. Kan je die mij toesturen?

In ieder geval bedankt voor je demo en tot snel misschien?

Gr. Emiel

Mod edit by Lead on 30-07-2005 14:52 (8%)

What do you think about CDJ-800 truukjes ??

Vote :   

Lead    posted on 24-05-2005 09:57
Ik heb een kleine selectie gemaakt van loops < 90 BPM. De file  haal ik vanavond weer offline. Post het dus even als je hem hebt Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 25-05-2005 18:39 (16%)
LauW    posted on 24-05-2005 16:01
Poster: Emiel
Hoi Lead,

Ik was gisteren (23/05) bij je op kantoor en je hebt mij een aantal dingen bijgeleerd over de CDJ-800. Toch leuk om kennis met elkaar te delen.

We spraken ook even over scratchen. Nu zei je dat je nog een bulk slowbeat had liggen die ik als een baseline bij het scratchen kon gebruiken. Kan je die mij toesturen?

Gr. Emiel

Zoals, ik heb hem ook pas, misschien weet ik ook nog wel iets niet :]
Emiel    posted on 25-05-2005 18:22
Heb hem! Ik ga even luisteren! Bedankt!
Emiel    posted on 25-05-2005 18:24
Poster: LauW
Poster: Emiel
Hoi Lead,

Gr. Emiel

Zoals, ik heb hem ook pas, misschien weet ik ook nog wel iets niet :]

Bv: Out adjust voor een loop, bijstellen met searchknop!
Dat wist ik niet. Als ik een loopje had die niet goed was dan maakte ik hem opnieuw!
LauW    posted on 25-05-2005 19:08
Hmm ik wist wel dat je ze later kon aanpassen alleen deed altijd met jogwheel. Maar waar ik nu wel achter kwam is dat als je een loop heb gemaakt met de searchknoppen uit de loop kan searchen en dus je loop van te voren kan maken.

Dan gaat die dus gewoon je track spelen en op het eind blijft die op een punt automatisch loopen, handig voor als je zeker wil zijn dat je geen fout loopje krijgt

This is an old Topic

No new postings for 7.430 days.
 Post CommentThat would be 247.7 months
or a whopping 20.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

263 Users online: 50 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 47.400
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.814.518