Poster: Dj-RK
ng comment
Poster: jannickv
edit: bij muziek zie ik ditMuziek
Poster: Bouncy
Effe lekker checke nou!
Edit:
Klinkt echt heerlijk, wanneer ligt hij in de schappen?
Poster: DeepSoundz
Klinkt heerlijk:D
Hij gaat uitgebracht worden! op welk label ben ik nog niet uit maar houd het in de gaten btw. er is ook een melodic remix van
Mensen die hem nog willen horen wees er bij:P
Poster: MoXeGy
mm nice dat je hem mischien gaat uitbrengen. is het een internet label of echt cd's/vinyl?
Poster: Dj-RK
Komt door de overbelasting van hyves probeer ng maar us!
Poster: jannickv
edit: soms heeft het iets weg van d.i.m. - is you
Poster: Bastian
Als je kijkt wat voor releases daarop uit worden gebracht, de een weliswaar beter dan de andere, maar het lijkt me opzich wel mogelijkAl gestuurd naar hun?
Poster: Lawrenz
Vet dat ie gereleased wordt! Had hem al geluisterd op je Hyves. Die komt dan zeker in m'n cd map, heerlijke zomerse plaat!![]()
Ik heb je track even aan meerdere mensen laten luisteren. We vinden het eigenlijk allemaal een leuke zomerse track. En de track is ook zeker releasebaar. Alleen is het wel een zomertrack, en gezien onze planning lukt het ons domweg niet de track voor de zomer te releasen. We zitten namelijk helemaal vol.
We willen de track dus graag releasen, maar dan zal die pas gereleased worden na de zomer. Ik kan me voorstellen dat je daarom eerst verder wil kijken. Als dit voorstel je toch interessant lijkt, neem dan even contact met me op!! Uiteraard kan je voor vragen of andere tracks ook even contact met ons opnemen.