klopt de BPM counter van de cmx 3000 vergeleken met de cdj 1000?
of is de 3000 niet nauwkeurig?
alzovast bedankt
beatcounters kunnen nooit helemaal precies zijn, aangezien ze met formules werken.
dus als er een beatloos stukje in een nummer zit, zal hij die niet meetellen, dus gaat het hele bpm omlaag. veel verschil zal er niet in zitten.
Poster: beerbobeatcounters kunnen nooit helemaal precies zijn, aangezien ze met formules werken.
dus als er een beatloos stukje in een nummer zit, zal hij die niet meetellen, dus gaat het hele bpm omlaag. veel verschil zal er niet in zitten.
ik draaide de laatste tijd altijd met beatcounters op mijn jbs beat4mk2 natuurlijk zijn die HEELEMAAL niet juist ) maar als een liedje stiller ging was het ook dikwijls dat de bpm naar beneden ging gelijkdelijk nu der is een numark TT ( ik denk de TTX ) die ik altijd probeer te nemen als ik naar de djshop ga om platen uit te zoeken ( toffmusic ) en als ik de pitch naar lager zet , gaat de bpm ook omlaag , dus ik denk wat beerbo zegt alser een stuk beetloos is in een liedje dat die bpm verkeerd is is niet juist denk ik dan :s en die cmx heb ik gelezen is gelijk aan 2x cdj1000mk1
Poster: Alex_L
hardstikke bedankt bartezzz
is het een lekker apparaat om mee te werken?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.