not
ben het eens met je mening.
denk hetzelfde als jij
als je timecode gebruikt is mijn mening anders.
EDIT:
ik zie net dat je in duiven woont!
is het de duiven dicht bij arnhem?
Poster: beerbo
ik zie net dat je in duiven woont!
is het de duiven dicht bij arnhem?
Poster: Lightzone
virtual dj vind ik iig helemaal fout, wie zich met dat programma dj durft te noemen is toch echt fout bezig.
Poster: beerbo
vet! dat is dicht bij mij
Poster: Phenixik denk niet direct dat je de kwaliteit van timecode van virtual dj kan vergelijken met bvb traktor scratch of serato.
@ Lightzone: Wat is daar mis mee, als je met een timecode systeem werkt ben je goedkoper uit, dan dat je iedere keer weer platen koopt, en beargumenteer je mening dan voordat je dit zegt
Ik vind dat sinds een paar jaar het aantal DJ's wel enorm is toegenomen hoor! Maar weet iedereen wel wat dat inhoud DJ zijn? Volgends mij is het namelijk nog steeds de kunst om goed en foutloos te mixen en te performen. En ik vind het een beetje nep om jezelf dan "DJ" te noemen door dit op de PC te doen... Je drukt zoals bij Virtual DJ ofzo op automix en klaar, dan is er toch niets meer aan of ligt het aan mij Het is juist leuk om zelf met de hand je platen of cd's gelijk te zetten en er je eigen draai aan te geven. Het verpest een beetje de term DJ als je het aan mij vraagt, niet dat ik zo'n geweldige DJ ben maar ik doe er wel me best voor! Dus als je het mij vraagt, ik vind het een -10 waard op de PC draaien!
Poster: Gery
en terrecht! maar ik blijf er wel bij dat draaien 80% platenkeuze is en 20% techniek.
iemand die technisch iets minder is maar wel de goeie platen weet op te leggen zorgt voor goede ambiance.
dan heb ik liever dit dan iemand die perfect mixt maar geen kat die staat te dansen.
't moet natuurlijk ook niet iederkeer der volledig naast zijn e!
Ik vindt al die software dikke zever der is dan toch helemaal niks aan ook zo'n hercules ding vindt ik idioot
Poster: TheMoleIk vindt al die software dikke zever der is dan toch helemaal niks aan ook zo'n hercules ding vindt ik idioot
Ik vind persoonlijk dat je toch wel ontwikkeld moet zijn op het mixen van CD's of Vinyls. Ik moet er niet aan denken om in de toekomst alleen maar van die gasten te zien die op een hercules en laptop ofzo hun uur staan vol te draaien. Het is juist leuk om variatie te hebben! Het is naar mijn gevoel zo leeg met enkelt een laptop en een controller, het is toch een stuk leuker om variatie te creeren door er af en toe een vinyl door heen te mixen. Dat maakt een DJ zo leuk, laten zien dat je werkelijk zo goed in staat bent om op alles te mixen. Sommige zeggen wel dat het t zelfde is, maar je merkt echt het verschil wel! En natuurlijk is het zo dat je je die zo gehete sfeer moet creeren maar laat dan ook wel zien dat je er iets voor doet, sta daar niet als een zoutzak op automix te drukken en dom weg mee te klappen. Als ik sta te draaien staat iedereen met verbazing naar me te kijken van wat er allemaal gebeurt, dat is juist leuk!