[T] DubStep laid back track
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Day-One    posted on 30-03-2008 14:51
Okay,

Ik weet dat een hoop van jullie niet echt in de dubstep zitten, maar check dit even als jullie tijd hebben.
Dit is een project voor een dj uit de UK

Bedoeling = moet vaag, gangster maar relaxed om de hoek komen kijken dus dit heb ik er van gemaakt.

EDIT:: Hij is nog niet gemasterd (RAW)

Let op!!
Dit deel ik met jullie, maar zijn rechten aan gekoppeld!

Laat even weten wat jullie van vinden.

Cheers
Day-One

LINK
User edit by Day-One on 30-03-2008 @ 14:53:20 (10%)

What do you think about [T] DubStep laid back track ??

Vote :   

kyulo    posted on 30-03-2008 18:18
net geluisterd...

klinkt niet slecht qua idee/melodie maar het mist wel wat essentieels om echt dubstep te zijn.

De snares hebben veel meer "hitting power" en effecten nodig (reverb e.d.)
Qua baslijn (waarop dubstep eigenlijk gebouwd is) is er helemaal niets... je hebt dan wel diepe kicks
maar de diepte/sub zou eerder uit je bassline moeten komen ipv de kicks, waardoor de track de nodige drive/bounce krijgt. De hats mogen ook veel meer opgetrokken worden voor een betere drive .Veel meer heb ik er nu nog niet aan toe te voegen want de track hoort helemaal anders te klinken Winking my eye

Hopelijk ben je hier iets mee,

Keep working on it
Day-One    posted on 30-03-2008 20:06
idd vaak de lage tonen die de boven toon voeren, maar in dit geval is de stroming hip hop dus vandaar een beetje de ganster beat in verwerkt alleen zoals jij zegt idd moet wat meer gemasterd worden en paar geluiden bij maar goed..nice input Happy, laughing neem ik mee in mijn verwerking Thumbs Up
kyulo    posted on 20-04-2008 13:57
en? al verder geraakt met de track?

This is an old Topic

No new postings for 6.367 days.
 Post CommentThat would be 212.2 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

541 Users online: 341 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 66.554
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.618.852