moet ik een versterker gebruiken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JohnnieWalkman    posted on 28-03-2008 15:46
ik heb net mijn dj set binnen ... ik ben nu op mijn werk maar mijn vader zei dat er een versterker bij moet .... maar ik heb gehoord dat je ook je dolby surround set van je computer aan kan sluiten zonder die versterker dan ... ?
of heb ik dit volkomen mis ?

What do you think about moet ik een versterker gebruiken ??

Vote :   

wizkid    posted on 28-03-2008 15:57

Natuurlijk moet je een versterker met speakers bij je set hebben! het maakt niet uit wat, als er maar geluid uit komt. Aan alleen 2xcd player en 1xmengpaneel heb je niet genoeg!

Ghost-Andries    posted on 28-03-2008 16:12
als je een surround set hebt kun je deze gewoon aansluiten! maar er een verschil sommige hebben een ingebouwde versterker maar sommige ook niet! zoals surround set van dvd! dan zit deze versterker in de dvd speler!
Flexii    posted on 28-03-2008 16:19
Poster: wizkid

Natuurlijk moet je een versterker met speakers bij je set hebben! het maakt niet uit wat, als er maar geluid uit komt. Aan alleen 2xcd player en 1xmengpaneel heb je niet genoeg!

dat snapt ook wel iedereen dat je geen muziek krijgt zonder speakers:P,, maar @ JohnieWalkman je hebt twee soorten speakers ACTIEVE en PASSIEVE, actieve hebben een ingebouwde versterkers (computerboxen hebben dit bijvoorbeeld en ook veel studiomonitors), en passieve speakers heb je een versterker bij nodig omdat deze geen ingebouwde hebbenWinking my eye
JohnnieWalkman    posted on 28-03-2008 16:27
naja ik hoop dan dat ik daluk mijn computerboksen kan aansluiten :D jullie horen van mij
BEDANKT !!
Flexii    posted on 28-03-2008 16:50
Poster: JohnnieWalkman
naja ik hoop dan dat ik daluk mijn computerboksen kan aansluiten :D jullie horen van mij
BEDANKT !!

Dat zal wel lukken, en zo niet dan geef je maar een gil heWinking my eye
en graag gedaan, vragen zijn er om opgelost te worden toch
JohnnieWalkman    posted on 28-03-2008 18:54
nu heb ik ze EINDELIJK STAAN !!! de lekkere cdj 400tjes :P maar ik heb nog GEEN versterker nu had ik net al een vraag maar ik wil me dolby set van me comp best aansluiten maar ik heb een groen stekkertje een oranje en een zwarte welke moet ik gebruiken en welk in welk moet er ... of kan het togh niet ?
MissSalem    posted on 28-03-2008 19:06
Heb zelf de CDJ-400's staan met actieve boxen. Wit en rood, meer niet. Lukt perfect.

Heb je thuis een versterker staan of moet je die halen? Ik weet nu niet of je beter af bent met alsook actieve boxen... Daar zit de versterker in gebouwd.
JohnnieWalkman    posted on 28-03-2008 19:08
nee ik wil me computer systeem aansluiten maja als dat niet lukt ga ik versterker halen ....
JohnnieWalkman    posted on 28-03-2008 19:23
tis gelukt :D nou nu ga ik lekker oefenen :P
MissSalem    posted on 28-03-2008 19:25

Veel plezier. Happy, laughing

emile1986    posted on 02-04-2008 10:20
Poster: Flexii

je hebt twee soorten speakers ACTIEVE en PASSIEVE, actieve hebben een ingebouwde versterkers (computerboxen hebben dit bijvoorbeeld en ook veel studiomonitors), en passieve speakers heb je een versterker bij nodig omdat deze geen ingebouwde hebbenWinking my eye

Dus ik zou ook mijn iPod Hifi aan mijn DJM-800 kunnen hangen? Cry
JohnnieWalkman    posted on 02-04-2008 10:36
ik heb een vrouwtje mannetje plug gebruikt die heb ik in mijn djm 400 gedaan en daar in heb ik mijn groene plug voor mijn computer systeem gedaan. geluid werkt perfect ... dus ik denk wel dat zou kunnen ja...
emile1986    posted on 02-04-2008 10:38
bedankt voor de info, ik ga het eens proberen

This is an old Topic

No new postings for 6.250 days.
 Post CommentThat would be 208.3 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 28 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 17.753
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.754.268