Sensation White 2008 -- UITVERKOCHT! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Sensation White 2008

-Ik ben er bij!
-Ik ben er niet bij, maar zou wel willen..
-Ik ben er niet bij, ik ga naar Black
-Ik ben er niet bij..

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 28-03-2008 14:13
enn, wie gaat er heen??

moest toch even gemeld, ikzelf mag er pas heen als ik 18 ben(over 2 jaar dusHappy, laughing)

presale start vanaf morgen(march 29th)

het vind plaats op 5 juli

nou, chat dr op los!

gr Twizz(oja vul de poll ook ff inWinking my eye)

VOORVERKOOP!!
User edit by Twizz on 29-03-2008 @ 18:02:28 (11%)

What do you think about Sensation White 2008 -- UITVERKOCHT! ??

Vote :   

Twizz    posted on 29-03-2008 18:02
Poster: Renzis

Kom op het is sensation en 2 de kaarten zijn voor july al wel weg:P

Ben eerst maar eens benieuwd naar die line-up

Sterker nog, de kaarten van Sensation White zijn nu al uitverkocht!!

Dus de kaarten van Sensation White 2008 waren binnen 4 uur uitverkocht.:D

[EDIT:]

Ennnn..
Wie heeft er kaarten kunnen reserveren??Cry
User edit by Twizz on 29-03-2008 @ 18:06:43 (34%)
Decom    posted on 29-03-2008 18:46
heb 2 kaartjes kunnen bemachtigen....  :D

Toch altijd te lastig om daar op de gastenlijst te komen, vandaar Winking my eye
Twizz    posted on 29-03-2008 18:50
Poster: Decom
heb 2 kaartjes kunnen bemachtigen.... :D

Toch altijd te lastig om daar op de gastenlijst te komen, vandaar Winking my eye

Volgens mij heb je zo ongeveer een grotere kans om daar als artiest binnen te komen dan als feestvierder binnen te komen:P Dan kun je tenminste de tijd nemenWinking my eye
ScottB    posted on 29-03-2008 19:40
Wat is de line-up?
Maartenb    posted on 29-03-2008 22:52
Prijzen van de kaarten stijgen ook exponentieel de laatste tijd. Maar eerlijk is eerlijk, ze zetten wel iets goeds weg als alle kaarten zo ongelofelijk snel uitverkocht zijn voor een feest dat nog zo ver weg is en waar de line-up eigenlijk niet bekend is!
MuffHouse    posted on 30-03-2008 13:35
Poster: Bastian
Maar ik denk dat de trance liefhebbers naar Trance Energy toch kunnen gaan?
Meestal is op white toch wel wat variatie tussen house en trance, hoewel ik ook wel graag artiesten van bv het defected label zou willen zien (ook al kan ik er nog niet heen).
Ryan Marciano & Sunnery James verdienen in ieder geval een plek naar mijn mening:D

Op de variatie house/trance moet ik je toch echt 100% ongelijk geven. Sensation was vorig jaar 100% house (en house varianten) maar absoluut geen trance!
christiano    posted on 30-03-2008 18:41
kijk bij sensation is de line op nooit echt helemaal geweldig maar de show wel
ze geven zulke zieke shows :P
Sunrise8    posted on 30-03-2008 19:37
ja ik ben erbij. om lekker achter de bar te staan. verdien ik tenminste nog wat. gratis drinken en heerlijk naar de muziek luisteren.. dus ik ben erbij :D
Music made me who i am
OneSixty    posted on 30-03-2008 19:47
Poster: Sunrise8
ja ik ben erbij. om lekker achter de bar te staan. verdien ik tenminste nog wat. gratis drinken en heerlijk naar de muziek luisteren.. dus ik ben erbij :D

haha :p gelukzak.

dat lijkt mij nou vet om te doen :p
MissSalem    posted on 30-03-2008 21:14
Poster: Twizz

Sterker nog, de kaarten van Sensation White zijn nu al uitverkocht!!

Dus de kaarten van Sensation White 2008 waren binnen 4 uur uitverkocht.:D

[EDIT:]

Ennnn..
Wie heeft er kaarten kunnen reserveren??Cry

Hopelijk wordt het een spetterende show als het zo snel al uitverkocht is. Happy, laughing

Mensen die wel gaan, laat het ons weten, he! Foto's posten!
robinpetrik    posted on 30-03-2008 21:21
Poster: christiano
kijk bij sensation is de line op nooit echt helemaal geweldig maar de show wel
ze geven zulke zieke shows :P

ik geef liever geld uit aan een feestje met goeie dj`s dan shows..niemand weet wat de line up is..voor het zelfde geld komen er dj wat je nix aan vind...zit je de hele avond met shit muziek op een feestje..maar goed..de show is mooi...Cry
robinpetrik    posted on 30-03-2008 21:22

verkeerde emoticon...moest zijnCry

nils7    posted on 31-03-2008 15:30
Wil er heen, twee vrienden van me zouden bestellen (heb het vorig jaar gedaan) maar die zijn het vergeten Cry
Ywe    posted on 31-03-2008 15:40
Poster: nils7
Wil er heen, twee vrienden van me zouden bestellen (heb het vorig jaar gedaan) maar die zijn het vergeten Cry

Je hebt ook nopg een 2e ronde van geannuleerde kaarten, mail de organisator maar eens wanneer dat is
MissSalem    posted on 31-03-2008 17:08
Poster: robinpetrik

verkeerde emoticon...moest zijnCry

Je kan altijd de Edit-knop gebruiken. Bevindt zich aan de rechterkant van je post. Happy, laughing

Balen jong! Maar zoals Ywe zegt... Je kan altijd proberen last minute kaartjes te krijgen... Hopelijk lukt het! Happy, laughing
Hansje    posted on 31-03-2008 17:38
Mooi feest sensation.

Qua show elementen altijd gruwelijk gaaf.
Ze weten er iedere keer weer een andere sfeer neer te zetten.

Ben er nu 5x geweest, maar na de laatste 2 keren white ben ik er toch wel op uitgepoept.
De hele avond/nacht house word gauw saai.
Illusion    posted on 31-03-2008 20:52
jaa idd:p een beetje Rag en Beuq is ook wel fijn he:D

De 1e sensation was gecombineerd. Verschillende muziekstijlen. Opzich heeft dat best wel watWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bastian    posted on 31-03-2008 21:06
Sensation black was vorig jaar ook best verrassend, al die hardcore dj's. Vroeger werd black nog geopend met techno haha:P
Illusion    posted on 31-03-2008 21:58
haha ja klopt:p Tegenwoordig wordt het ook alleen "Black genoemd" Nieuwe trailer staat alweer online, en kaartverkoop begint volgende zaterdag.

maar ff over sensation white.. ik ga helaas niet heen. Leek me wel ff vet. Hoop dat ze een video livestream doenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
nils7    posted on 31-03-2008 22:11
Poster: Ywe

Je hebt ook nopg een 2e ronde van geannuleerde kaarten, mail de organisator maar eens wanneer dat is

Thnx ja ik weet het... en spoor ze er ook op aan (Kan het zelf niet doen want het 0900-nummer werkt niet in Turkije en internet is ontiegelijk langzaam en onbetrouwbaar)
ArCee    posted on 18-04-2008 16:03
Als ik de keuze zou hebben ging ik liever naar Trance Energy dan naar Sensation White op het moment, alhoewel ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met die "mega" feesten. Back to the old skool feeling en de wat kleinere feesten waarbij je nog contact hebt met de dj. Cry

Sunrise8    posted on 18-04-2008 20:11
en ja dan heeft je moeder ff 2 kaartjesvoor je in de aanbieding voor sensation white. maar nee. ik ga daar lekker werken. verdien ik me kaartje terug en ben ik er ook nog eens :P. en gratis drinken dan voor mij Happy, laughing
Music made me who i am
Twizz    posted on 19-04-2008 14:46
Poster: Sunrise8
en ja dan heeft je moeder ff 2 kaartjesvoor je in de aanbieding voor sensation white. maar nee. ik ga daar lekker werken. verdien ik me kaartje terug en ben ik er ook nog eens :P. en gratis drinken dan voor mij Happy, laughing

en zatte mensen die tegen je staan te zeuren dat je door moet doen.. en zatte 18+ vrouwtjes die héél aardig tegen je gaan doen om maar snel passoa te krijgenCry
Bastian    posted on 19-04-2008 17:27
Maar wat is nou die line-up eigenlijk? Die van black staat nu al online...

This is an old Topic

No new postings for 6.228 days.
 Post CommentThat would be 207.6 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

114 Users online: 16 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 24.068
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.314.198