Poster: Jori
Ik zou er wel heen willen, maar ja, da gaat nie met m;n 13jaartjes
Poster: MissSalem
De cd wordt ieder jaar uitgebracht. In die zin heb je het dan toch gehoord, hoewel de live actie toch zoveel beter moet zijn. Iets om naar uit te kijken.
Ik ga dit jaar zeker niet. Ben vorig jaar geweest en Sensation White heeft zo ongeveer al zijn charme verloren. Als je een aantal jaar terug gaat heeft Sensation White nog de klasse van trance muziek. Optredens van de grote tranceartiesten van over de hele wereld. Tegenwoordig is het een nogal commercieele house party. Erick E en dat soort gasten hoor je tegenwoordig overal al en is totaal niet uniek. Ook hing er een paar jaar terug een heel andere sfeer op White dan dat het afgelopen jaar en waarschijnlijk nu ook weer is.
Een pluspunt van white vind ik dat het altijd leuk aangekleed is en de show van licht en decoratie buitengewoon indrukwekkend is. Echter betaal je bij White voor de locatie welke nou niet echt een mooi geluid weergeeft. Ik zou het willen omschrijven als een galmbak. Ongeveer hetzelfde geluid als dat je een scheet in een blik laat. Ik denk dat mensen zich er te veel van voorstellen. Ik geef absoluut geen voorkeur meer aan Sensation. Ik ga dan liever naar trance energy en als ik voor house ga, dan kies ik voor Mysteryland bijv.
Poster: Twizz
En voor iedereen die de cd koopt:
Je bent een rund als je met illegale downloads stunt!
Poster: MuffHouseIk ga dit jaar zeker niet. Ben vorig jaar geweest en Sensation White heeft zo ongeveer al zijn charme verloren. Als je een aantal jaar terug gaat heeft Sensation White nog de klasse van trance muziek. Optredens van de grote tranceartiesten van over de hele wereld. Tegenwoordig is het een nogal commercieele house party. Erick E en dat soort gasten hoor je tegenwoordig overal al en is totaal niet uniek. Ook hing er een paar jaar terug een heel andere sfeer op White dan dat het afgelopen jaar en waarschijnlijk nu ook weer is.
Een pluspunt van white vind ik dat het altijd leuk aangekleed is en de show van licht en decoratie buitengewoon indrukwekkend is. Echter betaal je bij White voor de locatie welke nou niet echt een mooi geluid weergeeft. Ik zou het willen omschrijven als een galmbak. Ongeveer hetzelfde geluid als dat je een scheet in een blik laat. Ik denk dat mensen zich er te veel van voorstellen. Ik geef absoluut geen voorkeur meer aan Sensation. Ik ga dan liever naar trance energy en als ik voor house ga, dan kies ik voor Mysteryland bijv.
Poster: ccc
Tis nog maart. Heb geen idee of ik in July naar een feest ga. Zie ik in July wel. :P