Sensation White 2008 -- UITVERKOCHT! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Sensation White 2008

-Ik ben er bij!
-Ik ben er niet bij, maar zou wel willen..
-Ik ben er niet bij, ik ga naar Black
-Ik ben er niet bij..

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 28-03-2008 14:13
enn, wie gaat er heen??

moest toch even gemeld, ikzelf mag er pas heen als ik 18 ben(over 2 jaar dusHappy, laughing)

presale start vanaf morgen(march 29th)

het vind plaats op 5 juli

nou, chat dr op los!

gr Twizz(oja vul de poll ook ff inWinking my eye)

VOORVERKOOP!!
User edit by Twizz on 29-03-2008 @ 18:02:28 (11%)

What do you think about Sensation White 2008 -- UITVERKOCHT! ??

Vote :   

MissSalem    posted on 28-03-2008 14:15
Ik zou wel willen, maar ja... Happy, laughing Dit jaar niet.
Flexii    posted on 28-03-2008 14:15
volgend jaar mischien, ben nu nog 17 dus:P, helaas
donkey    posted on 28-03-2008 14:19
Ben op vakantie dan, anders zou ik wel gaan Cry

en ben natuurlijk ng geen 18 CryCry
Maniax
User edit by donkey on 28-03-2008 @ 14:19:47 (73%)
Jori    posted on 28-03-2008 14:21
Ik zou er wel heen willen, maar ja, da gaat nie met m;n 13jaartjesUnhappy
MissSalem    posted on 28-03-2008 14:23
Poster: Jori
Ik zou er wel heen willen, maar ja, da gaat nie met m;n 13jaartjesUnhappy

De cd wordt ieder jaar uitgebracht. In die zin heb je het dan toch gehoord, hoewel de live actie toch zoveel beter moet zijn. Iets om naar uit te kijken. Winking my eye
tym    posted on 28-03-2008 14:51
ja ik wilde graag gaan maar merkte na t boeken van mn vakantie dat ik em er precies overheen heb geboekt. helaas ;(
nouja volgend jaar weer dan maar
tom-j    posted on 28-03-2008 15:08
ja ik zou heel graag willen maar ik ben pas 14Cry, maar ik ga cker wel de cd kopen! iedereen die wel gaat: veel plezier!!
Dubbelyou    posted on 28-03-2008 15:08
Gelukkig niet! heb wel wat beters te doen :D
Jori    posted on 28-03-2008 15:26
Poster: MissSalem

De cd wordt ieder jaar uitgebracht. In die zin heb je het dan toch gehoord, hoewel de live actie toch zoveel beter moet zijn. Iets om naar uit te kijken. Winking my eye

Ja weet ik ik heb 2007, 2006, 2005 en 2003:p
A-flex    posted on 28-03-2008 15:29
Doe mij maar Black Cry
Twizz    posted on 28-03-2008 15:37
En voor iedereen die de cd koopt:

Je bent een rund als je met illegale downloads stunt!CryCry
Laidback    posted on 28-03-2008 15:40
zit dan in het buitenland, anders was ik zeker aanwezig geweest!!
MuffHouse    posted on 28-03-2008 15:49

Ik ga dit jaar zeker niet. Ben vorig jaar geweest en Sensation White heeft zo ongeveer al zijn charme verloren. Als je een aantal jaar terug gaat heeft Sensation White nog de klasse van trance muziek. Optredens van de grote tranceartiesten van over de hele wereld. Tegenwoordig is het een nogal commercieele house party. Erick E en dat soort gasten hoor je tegenwoordig overal al en is totaal niet uniek. Ook hing er een paar jaar terug een heel andere sfeer op White dan dat het afgelopen jaar en waarschijnlijk nu ook weer is.

Een pluspunt van white vind ik dat het altijd leuk aangekleed is en de show van licht en decoratie buitengewoon indrukwekkend is. Echter betaal je bij White voor de locatie welke nou niet echt een mooi geluid weergeeft. Ik zou het willen omschrijven als een galmbak. Ongeveer hetzelfde geluid als dat je een scheet in een blik laat. Ik denk dat mensen zich er te veel van voorstellen. Ik geef absoluut geen voorkeur meer aan Sensation. Ik ga dan liever naar trance energy en als ik voor house ga, dan kies ik voor Mysteryland bijv.

ArCee    posted on 28-03-2008 16:32
Flutfeest Cry
ArCee    posted on 28-03-2008 16:34
Poster: Twizz
En voor iedereen die de cd koopt:

Je bent een rund als je met illegale downloads stunt!CryCry

RUND.................and proud of it Cry
marcel2010    posted on 28-03-2008 18:07
Poster: MuffHouse

Ik ga dit jaar zeker niet. Ben vorig jaar geweest en Sensation White heeft zo ongeveer al zijn charme verloren. Als je een aantal jaar terug gaat heeft Sensation White nog de klasse van trance muziek. Optredens van de grote tranceartiesten van over de hele wereld. Tegenwoordig is het een nogal commercieele house party. Erick E en dat soort gasten hoor je tegenwoordig overal al en is totaal niet uniek. Ook hing er een paar jaar terug een heel andere sfeer op White dan dat het afgelopen jaar en waarschijnlijk nu ook weer is.

Een pluspunt van white vind ik dat het altijd leuk aangekleed is en de show van licht en decoratie buitengewoon indrukwekkend is. Echter betaal je bij White voor de locatie welke nou niet echt een mooi geluid weergeeft. Ik zou het willen omschrijven als een galmbak. Ongeveer hetzelfde geluid als dat je een scheet in een blik laat. Ik denk dat mensen zich er te veel van voorstellen. Ik geef absoluut geen voorkeur meer aan Sensation. Ik ga dan liever naar trance energy en als ik voor house ga, dan kies ik voor Mysteryland bijv.

nou dat was precies wat ik ook dacht.
de trance muziek heeft sensation white groot gemaakt, en de laatste editie dacht ik samen met nog wat vrienden.. wat doe ik hier in de house bak..  begrijp me niet verkeerd house vindt ik top. maar ik verwachte wat anders.. jammer genoeg zie je niet wat de lineup is.. dus besluit staat vast ik ga niet.
Bastian    posted on 28-03-2008 18:18
Maar ik denk dat de trance liefhebbers naar Trance Energy toch kunnen gaan?
Meestal is op white toch wel wat variatie tussen house en trance, hoewel ik ook wel graag artiesten van bv het defected label zou willen zien (ook al kan ik er nog niet heen).
Ryan Marciano & Sunnery James verdienen in ieder geval een plek naar mijn mening:D
Twizz    posted on 28-03-2008 18:32
ik zou(misschien een beetje te vergezocht) een extra editie zien voor zolang house/eclectic het volhoud. Sensation Green ofzo..
gelindo    posted on 28-03-2008 18:44
ik ben er niet bij en wil het ook helemaal niet
Renzis    posted on 28-03-2008 18:47
Sensation heeft nog steeds zijn machtige naam en traditie. Beter zetten ze dit keer een beter feest neer als de afgelopen edities.

Ben wel benieuwd naar de line-up. Want met zoveel bezoekers en die prijs kan je makkelijk de wereld top neerzetten. doe het dan ookWinking my eye
Bastian    posted on 28-03-2008 18:51
Ik vond de aankleding van 2004 het allervetst tot nu toe.
ArCee    posted on 28-03-2008 21:27
Sensation blijft misschien wel een "groot" feest, maar inderdaad, door de veranderde muziekstroming is het (laat ik het rustig zeggen) "anders" tegenwoordig?? Voor mij persoonlijk is de hele sfeer weg, en het was voor mij juist de muziek en de sfeer die er mee samen hing die Sensation voor mij bijzonder maakte. Nu is het gewoon "een feest" in de Arenea. Niks meer, niets minder, niet bijzonder (meer). Cry
Ywe    posted on 29-03-2008 04:47
ben vanaf mn 18e elke keer geweest maar dit jaar wegens even mn geld in de zak houden maar niet heen. Nope is Dope komt naar Assen toe, daar ga ikd an wel heen.

Ik moet zeggen dat Sensation als merk heel erg sterk is. Men legt 65 euro neer voor een feest zonder line-up en dan is het ook nog (voorgaande edities) ubersnel uitverkocht... ik vind het knap

De belichting en decor is echt gewoon altijd geil, en leuke thema;s altijd... ben benieuwd wat het dit jaar word..

Ik luister wel op de radio of via internet
ccc    posted on 29-03-2008 08:44
Tis nog maart. Heb geen idee of ik in July naar een feest ga. Zie ik in July wel. :P
Renzis    posted on 29-03-2008 12:32
Poster: ccc
Tis nog maart. Heb geen idee of ik in July naar een feest ga. Zie ik in July wel. :P

Kom op het is sensation en 2 de kaarten zijn voor july al wel weg:P

Ben eerst maar eens benieuwd naar die line-up

109 Users online: 9 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 46.601
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.352