Ik weet niet of er mensen zijn die mij op youtube hebben gezien, vandaar dat ik jullie even de links wil geven van een aantal mixen van mij online.
Zie hier mijn video's. De eerste is trouwens belabberd slecht, maar heeft wel een aantal pageviews van 473.000 en 850 comments.
Kratoz - Hardstyle Mix (First mix on vinyl, not so good)
Kratoz's Second Hardstyle Mix
Kratoz's 3rd Hardstyle Mix - Go Kicking Ass
Kratoz - The 4th Mix: Papapa pam
Als ik nieuwe video's heb dan update ik dit topic.
Dus ik zou zeggen voor de Hardstyle Members Succes met luisteren. Als je je mening erover kwijt wil kan dag altijd, en dat kan hier en op youtube.
Groeten,
Kratoz
:::edit::: 25-04-2008
Inmiddels naamsverandering ondergaan en nieuwe mix geupload. Naamsverandering heb ik nog niet toegepast op Dj Resource.
Poster: Timmerink
Leuke mixes man, wel wat kort, maar goed gedaan!
Heb ze alle-3 even bekeken, je begint een youtube icoon te worden, zoveel vieuws!
Klinkt lekker!
Vette mixes man, heb geen 1 foutje eigenlijk gehoord (hoewel het geluid op deze pc echt triest is maargoed:P) en ook heel vet dat je mix al zovaak bekeken is dus lijkt me wel kicke:D
Verder ook goed performance, lekker mee doen en je ding doen aight!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.