Djen in het buitenland (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

pablo_alva    posted on 28-03-2008 10:50
Ik was op zoek naar wat meer info over het dj'en in het buitenland, waarop moet je letten, tips voor je platen/cd's goed op de bestemming te krijgen,... zo'n dingen. Mijn vraag is meer gericht naar mensen dat ooit eens met het vliegtuig zijn gaan dj'en, dus niet met de wagen of bus naar duitsland ofzo Winking my eye

Iemand hier dat daar ervaring mee heeft?

thx
Pablo

What do you think about Djen in het buitenland ??

Vote :   

justjustin    posted on 10-04-2008 15:26
Poster: orsonwelsh
Ik neem altijd mn cd's mee in een trolley to go van UDG, gaat gewoon mee als handbagage..

Geen problemen.

Turkije ga ik dit jaar ook weer aandoen, vorig jaar de boel op stelten gezet samen met dj José.

toe maar gezellig:D
Epocs    posted on 09-05-2011 19:53
Moet aankomende zomer in Indonesie draaien.
Nou mocht ik kiezen tussen bekend draaien en onbekend.
Bekend; Flyers, je wordt overal gepromoot en alles word?netjes betaalt.
Onbekend; je staat underground overal en je krijgt handjecontantje.

Nou moet ik dus voor een?werkverguning kijken in Indonesie. Na wat google werk moet ik omgerekend 600 euro betalen om dit voor elkaar te krijgen. Dit word overigens door sponsors gefinanceerd.

Nu het volgende; Ik?zit sterk te?twijfele om in mijn?rider te zetten dat ik alleen CDJ 2000 wil hebben puur om?de douane te omzeilen met?gebrande cd's.
Veel cd's in mijn mappen zijn gewoon gebrand van online muziek winkels. Gewoon ontzettend moeilijk aantoonbaar dat het legaal is. Ook krijg ik veel promo's binnen en dit is al helemaal moeilijk om het aan te tonen. Wat denken jullie? CD map gewoon meenemen en hopen op een leuke chick bij de douane of gewoon ene hardeschijf meenemen en?koptelefoon??
Rusafli    posted on 09-05-2011 20:29
Als je je muziek legaal online koopt krijg je altijd een factuur per mail. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Facturen in een map en klaar.
MrQreeny    posted on 09-05-2011 21:19
Stuur ze alvast op met de boot... Dan zijn ze er vast wel in de zomer Winking my eye!
Kan me niet voorstellen dat ze er moeilijk over gaan doen eigenlijk, maar ik heb er geen ervaring mee dus tsja...
'Music is the universal language of mankind...'

This is an old Topic

No new postings for 5.229 days.
 Post CommentThat would be 174.3 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

201 Users online: 177 Guests (24 Unknown)
Pages generated today : 31.239
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.029.267