Jullie droom (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-03-2008 22:29
Iedere DJ heeft dromen..de een droomt van het lokale dorpscafé, en de ander van het draaien op de olympische spelen. Zo veel DJ'S hier, zo veel dromen. Dus ik ben benieuwd ; waar, in welke discotheek, of op welk feest zou jij het allerliefst willen draaien ? Laat ook maar wat mooie plaatjes zien, en vooral waarom !

Zelf zou ik graag een keer in de bozzini staan ; wat een machtige tent is dat, in mijn ogen de mooiste van de benelux ! Ziet er geweldig uit, perfecte licht en geluidsinstallatie en toch wel mijn muziekstijl !

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Jullie droom ??

Vote :   

DaRoyal    posted on 07-05-2008 23:42
Poster: DJADMIN
@ DaRoyal

Ik vind t gewoon een geweldige set :P de combinatie tussen audio en video is mega..het systeem ook...ik vind 't echt gewoon super daar !

Mja, het geluid kan wat beter. Het ziet er verder wel vet uit, maar ik sta altijd achter de uitspraak: 'less = more'. Winking my eye
patrick-allen    posted on 07-05-2008 23:46
Ik wil het dorpscafé..

By the way, ik opende ook zo een topic op Partyflock, maar ik noemde het doelen..Blijven dromen ..mensen moeten dromen om te leven he Winking my eye
TimVicta    posted on 08-05-2008 09:53
een eigen evenement oprichten...
dat natuurlijk goed gaat lopen...
ergens een grote hal huren en een spetterend feest maken...
(house/electro/trance)
ceesietopc    posted on 08-05-2008 13:19
Vanalles wat..
Vooral DJ als hobby houden, maar toch bekend wordne (onmogelijk dus :P)
Vaste avond in een club
Op grote evenementen staan, beetje meehelpen met organiseren van evenementen, zelf organiseren.
Ooit op defqon staan lijkt me echt heel vet.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

152 Users online: 67 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 35.318
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.864