Jullie droom (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-03-2008 22:29
Iedere DJ heeft dromen..de een droomt van het lokale dorpscafé, en de ander van het draaien op de olympische spelen. Zo veel DJ'S hier, zo veel dromen. Dus ik ben benieuwd ; waar, in welke discotheek, of op welk feest zou jij het allerliefst willen draaien ? Laat ook maar wat mooie plaatjes zien, en vooral waarom !

Zelf zou ik graag een keer in de bozzini staan ; wat een machtige tent is dat, in mijn ogen de mooiste van de benelux ! Ziet er geweldig uit, perfecte licht en geluidsinstallatie en toch wel mijn muziekstijl !

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Jullie droom ??

Vote :   

woxa    posted on 16-04-2008 13:59
Poster: Luxx

ga je ook naar een opleiding voor licht&geluid? ik denk erover om naar herman brood academie te gaan. lijkt me wel wat

Zit nu op school en volgende richting podiumtechnieken
1ste jaar is vooral theorie gericht 2de jaar is vooral stage's dat je doet
ianroma    posted on 16-04-2008 20:55
Mijn droom:
Draaien @ Dance tour in Breda en @ Love parade.

Love parade

Dance tour
ArTy    posted on 16-04-2008 21:00
Zat volk daar @ The Love Parade :P  Echt machtig als jij daarvoor mag draaien :D

Edit: Staat die cdj nou gewoon lomp gepakeerd op dei platenspeler?
User edit by ArTy on 16-04-2008 @ 21:02:46 (80%)
Berbo    posted on 16-04-2008 21:02
Poster: ianroma

lekker veel ruimte daar op die booth zie ik :P
User edit by Berbo on 16-04-2008 @ 21:03:02 (19%)
ianroma    posted on 16-04-2008 21:04
@Arty:
Ja ik zag het ook al maar toen ik er stond was het niet zo en stond alles netjes naast elkaar.
thomassmith    posted on 17-04-2008 08:08
Op de mainstage van dance valley samen met carl cox draaien.
DJ-Ruurd    posted on 21-04-2008 15:01
Een nope is dope of sneakerzz samen met de grote house DJ van de wereld! lijkt me tog wel eens kicken om op zo'n feest de speakers te laten pompen
bastianhecker    posted on 21-04-2008 21:15
Poster: ArTy
Edit: Staat die cdj nou gewoon lomp gepakeerd op dei platenspeler?

ja zat ik ook al naar te kijken, heb dat ook keertje gedaan voor heel ff (kabels verwisselen ofso) maar bij mij begon de platter te draaien dus vraag me of hoe dat hier ging, en verder lijkt het me ook niet goed voor de tt. Nouja:P
DaRoyal    posted on 21-04-2008 21:34
Hehe, zie dat de topicstarter begint over bozzini. Kom er geregeld en maak je maar geen illusies hoor, 't valt reuze mee hoe vet deze tent is. Happy, laughing
Hoewel ik aanneem dat je dit ook zelf wel ondervonden hebt ondertussen.

Ik droom zelf verder niet; ik doe gewoon m'n best en zie wel waar ik beland. Happy, laughing
DJADMIN    posted on 21-04-2008 22:46
@ DaRoyal

Ik vind t gewoon een geweldige set :P de combinatie tussen audio en video is mega..het systeem ook...ik vind 't echt gewoon super daar !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Code-Y    posted on 22-04-2008 15:49

Een back2back setje samen met ATB lijkt me lang niet gek (A)

Ergens in het Gelredome ofzo... goede akoestiek daar ^^ al vond ik Armin Only in jaarbeurs ook helemaal geweldig en lijkt met me ook geen vervelend vooruitzicht om eens een avondje naast Armin te staan =D

Bastian    posted on 22-04-2008 16:03
Mijn droom voor dit jaar is toch wel de finale van de kunstbende winnen en vervolgends op mysteryland staan, dan gaat balletje denk ik wel rollen met mooie boekingen:D
unspecified    posted on 28-04-2008 16:59
mijn droom is op dit moment toch gewoon plaatjes draaien en mixen, maakt niet uit waar als ik maar mix.

ik blijf lekker verder dromen ookal is mijn droom al uitgekomen.
Ashley    posted on 02-05-2008 19:47
nou het lijkt me toch wel geweldig om zoiets als Armin Only idd te doen (geen trance dan hoooorrrr, gewoon electro/deephouse of minimal), alleen dan voor mezelf!
dat je gewoon een volle jaarbeurs non-stop aan het dansen krijgt is toch wel het ultieme..(of Ahoy, nog vetter Cry)
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 02-05-2008 @ 19:47:32 (1%)
Basz-Line    posted on 03-05-2008 02:57
mijn droom is... pffffffff................... ff nadenken............................  oja, ik moet nog nieuwe tulpstekkers!
staf    posted on 03-05-2008 09:27
hmm mijn droom  laten we beginnen met 4 keer het sportpaleis vol te spelen en dan nog eens keer of 4 ahoy  mss voor de fun nog 2 keer amsterdam arena
sanderk    posted on 03-05-2008 09:31
binnen 5 jaar aan de top te staan en op  grote evenementen draaien

lijkt me geweldig!!!!!!!!!!!!!
Lawrenz    posted on 03-05-2008 09:40
Beetje bekender worden en normale boekingen krijgen zou voor mij al helemaal top zijn :D
D-Jaz    posted on 03-05-2008 20:17
mijn droom is dat Reborn-Events Zo groot word als 1Mangement en heb nog een droom dat Club Noa dit jaar niet No1 hotspot van Noord holland word maar Van heel Nederland en heb nog een droom voor me 18 in de powerzone staan :D hihi Reborn events
MartinDuncan    posted on 04-05-2008 00:13
@ D-Jaz
je hebt het nog druk zie ik wel Winking my eye maar dat komt vast allemaal goed. Je bent iig leuk opweg met die site enz.

Ik zelf zou het leuk vinden als ik gewoon lekker kan draaien voor leuk publiek, dat lijkt me niet te veel gevraagd toch :P?
Ywe    posted on 04-05-2008 00:39

Het lijkt mij geweldig om gewoon open air te mogen draaien... in het zonnetje, zonnebril op de kop, lekkere zomerse beats en dan een menigte aan het dansen voor je... Happy, laughing

Maar als je het écht over dromen heb wil ik een oude volkswagen bus kopen, die door een graffity artist mooi laten spuiten met mijn logo erop, en coole DJ graphics en dan achterin volladen met Pioneer shit, en genoeg lampen en geluid om een showtje mee te doen, En dan touren door Europa, gewoon je ergens in een club naar binnen lullen á lá roadtrip van MTV en dan als doel Ibiza...

Ik ben nu aan het kijken wat hiervoor nodig is (misschien valt dit wel een een TV zender te verhandelen als sponsoring) en of het mogelijk haalbaar is... Dan zou ik het eventueel volgende zomer kunnen doen!

User edit by Ywe on 04-05-2008 @ 00:42:17 (100%)
D-Jaz    posted on 04-05-2008 18:31
Poster: Ywe

Het lijkt mij geweldig om gewoon open air te mogen draaien... in het zonnetje, zonnebril op de kop, lekkere zomerse beats en dan een menigte aan het dansen voor je... Happy, laughing

Maar als je het écht over dromen heb wil ik een oude volkswagen bus kopen, die door een graffity artist mooi laten spuiten met mijn logo erop, en coole DJ graphics en dan achterin volladen met Pioneer shit, en genoeg lampen en geluid om een showtje mee te doen, En dan touren door Europa, gewoon je ergens in een club naar binnen lullen á lá roadtrip van MTV en dan als doel Ibiza...

Ik ben nu aan het kijken wat hiervoor nodig is (misschien valt dit wel een een TV zender te verhandelen als sponsoring) en of het mogelijk haalbaar is... Dan zou ik het eventueel volgende zomer kunnen doen!

Open air heb ik al gedaan Zeker Lekker is dat maar opzich 1 droom is in al vervulling Resident Of Club Noa :D hihi maar die had ik er niet bij gezet om dat die al in vervulling was gegaan
soundcollector    posted on 04-05-2008 19:19
mijn droom, gewoon op een fuif draaien waar stuk of 8000 man is en waar echt iedereen de handjes in de lucht heeft. En als je gedaan heb dat je een dik applaus krijgt. Moet een geweldige kick geven Winking my eye
Energyze    posted on 06-05-2008 21:57
Mijn droom is om op een Q-Dance event te kunnen draaien.. Cry
Het liefst Qlimax want daar maken ze er een super mooie show van!
FrenchKiss    posted on 06-05-2008 22:19
Op strand voor een uitzinnig publiek.

Voorlopig dromen we van meer boekingen!

163 Users online: 56 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 35.155
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.701