Poster: Luxx
ga je ook naar een opleiding voor licht&geluid? ik denk erover om naar herman brood academie te gaan. lijkt me wel wat
Poster: ianroma
Poster: ArTy
Edit: Staat die cdj nou gewoon lomp gepakeerd op dei platenspeler?
Een back2back setje samen met ATB lijkt me lang niet gek (A)
Ergens in het Gelredome ofzo... goede akoestiek daar ^^ al vond ik Armin Only in jaarbeurs ook helemaal geweldig en lijkt met me ook geen vervelend vooruitzicht om eens een avondje naast Armin te staan =D
Het lijkt mij geweldig om gewoon open air te mogen draaien... in het zonnetje, zonnebril op de kop, lekkere zomerse beats en dan een menigte aan het dansen voor je...
Maar als je het écht over dromen heb wil ik een oude volkswagen bus kopen, die door een graffity artist mooi laten spuiten met mijn logo erop, en coole DJ graphics en dan achterin volladen met Pioneer shit, en genoeg lampen en geluid om een showtje mee te doen, En dan touren door Europa, gewoon je ergens in een club naar binnen lullen á lá roadtrip van MTV en dan als doel Ibiza...
Ik ben nu aan het kijken wat hiervoor nodig is (misschien valt dit wel een een TV zender te verhandelen als sponsoring) en of het mogelijk haalbaar is... Dan zou ik het eventueel volgende zomer kunnen doen!
Poster: YweHet lijkt mij geweldig om gewoon open air te mogen draaien... in het zonnetje, zonnebril op de kop, lekkere zomerse beats en dan een menigte aan het dansen voor je...
Maar als je het écht over dromen heb wil ik een oude volkswagen bus kopen, die door een graffity artist mooi laten spuiten met mijn logo erop, en coole DJ graphics en dan achterin volladen met Pioneer shit, en genoeg lampen en geluid om een showtje mee te doen, En dan touren door Europa, gewoon je ergens in een club naar binnen lullen á lá roadtrip van MTV en dan als doel Ibiza...
Ik ben nu aan het kijken wat hiervoor nodig is (misschien valt dit wel een een TV zender te verhandelen als sponsoring) en of het mogelijk haalbaar is... Dan zou ik het eventueel volgende zomer kunnen doen!