Jullie droom (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-03-2008 22:29
Iedere DJ heeft dromen..de een droomt van het lokale dorpscafé, en de ander van het draaien op de olympische spelen. Zo veel DJ'S hier, zo veel dromen. Dus ik ben benieuwd ; waar, in welke discotheek, of op welk feest zou jij het allerliefst willen draaien ? Laat ook maar wat mooie plaatjes zien, en vooral waarom !

Zelf zou ik graag een keer in de bozzini staan ; wat een machtige tent is dat, in mijn ogen de mooiste van de benelux ! Ziet er geweldig uit, perfecte licht en geluidsinstallatie en toch wel mijn muziekstijl !

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Jullie droom ??

Vote :   

RmM    posted on 28-03-2008 17:29
Hoewel mijn voorkeur meer uitgaat naar house etc. lijkt me het toch fantastisch om eens op Qlimax te mogen draaien, De lichten, lasers het geluid alles lijkt me perfect... en natuurlijk nog is 15,000 man die los gaat op jouw muziek, lijkt mij het hoogte punt van een hele mooie carriere Winking my eye

Bastian    posted on 28-03-2008 17:37
Mijn droom is erg groot en tegen de tijd dat ik hiervan iets heb bereikt zal ik al vast iets nieuws als doel maar zal even mijn actuele droom plaatsen:P

Ik zou eigenlijk zoals Illusion graag op Q-Dance feesten zou staan graag op ID&T feesten staan zoals Mysteryland, Sensation, Luxurush en zo nog vele andere vette concepten.
Het lijkt me ook erg vet om op feesten als headliner te staan tussen ook bekende namen.
Een release zou ik ook erg mooi vinden zowel op vinyl als mp3 want vinyl vind ik toch wel weergeven dat je track nog genoeg kwaliteit heeft om hem te laten drukken op vinyl.
In plaatsen zoals de Noxx, Thalia Lounge, Heineken Music Hall, Westergasfabriek zou ik ook erg graag draaien en zo kan ik nog wel doorgaan:P
En oja.. chillen met andere BN'ers is ook wel dope hehe:D
MaD    posted on 28-03-2008 17:39
Andere BN`ers bedoel jeWinking my eye

Mij lijkt het erg vet om op Ibiza te draaien:D
noadja.com /// aboveall.nl
ArTy    posted on 28-03-2008 17:40
Zou wel willen draaien @ Emporium.. Dan zou mijn droom toch vervult zijn. Maar als ik in de lokale disco (time-out/zentith) zou mogen draaien ben ik ook een heel eind
Bastian    posted on 28-03-2008 17:44
Poster: MaD
Andere BN`ers bedoel jeWinking my eye

Mij lijkt het erg vet om op Ibiza te draaien:D

Oops:P Ja Pacha lijkt me ook erg dik!
RenéKuppens    posted on 28-03-2008 17:47
mijn eerste vinyl Cry
jannickv    posted on 28-03-2008 17:48

foto zegt genoeg niet?
zie net dat bastian dat ook wil:p
kunnen we samen gaan:p haha
User edit by jannickv on 28-03-2008 @ 17:48:56 (100%)
MissSalem    posted on 28-03-2008 17:49
Ik wil eerder eigen fuiven draaien. Zelf organiseren, zelf draaien, zo'n 3x per jaar. Een kleine droom vergeleken met wat anderen willen bereiken in de grote bekende tenten. Happy, laughing
jannickv    posted on 28-03-2008 17:50
Poster: MissSalem
Ik wil eerder eigen fuiven draaien. Zelf organiseren, zelf draaien, zo'n 3x per jaar. Een kleine droom vergeleken met wat anderen willen bereiken in de grote bekende tenten. Happy, laughing

ben ik ook al heel tevreden mee hoor:p maar toch noxx kweetniet het heeft iets:p
MissSalem    posted on 28-03-2008 17:55
Poster: jannickv
ben ik ook al heel tevreden mee hoor:p maar toch noxx kweetniet het heeft iets:p

Tuurlijk heeft het iets. Ook des te meer drang om er te mogen schitteren. Happy, laughing
Bastian    posted on 28-03-2008 17:58
Noxx vind ik zelf echt iets magisch als je zo de video's enzo ziet dus des te meer ik er benieuwd naar ben. Heb ook verschillende verhalen van mensen gehoord en volgends mij is dit echt zo'n tent waarbij alles klopt:P En als dj zijnde mag je ook overal zowat gratis gebruik van maken dus dat is ook een van de voordelen aan het vakCry
Hansje    posted on 28-03-2008 18:00
Mijn droom:
Mijn eigen track releasen.
Draaien op de Cream avonden in de Amnesia op Ibiza
RenéKuppens    posted on 28-03-2008 18:03
Poster: Hansje
Mijn droom:
Mijn eigen track releasen.
Draaien op de Cream avonden in de Amnesia op Ibiza

ik weet niet hoe ver je bent met je producties maar release is niet meer moeilijk tegenwoordig...
MissSalem    posted on 28-03-2008 18:04

-Knip-

Fout gelezen... Cry

User edit by MissSalem on 28-03-2008 @ 18:05:10 (88%)
gelindo    posted on 28-03-2008 18:57
draaie op circoloco in dc10 ibiza Cry
Stefjuuh    posted on 28-03-2008 19:17
een keer openlucht, groot.. Vol museumplein ofzo, lekker zomers, veel mensen, en knalle..!:P
Xtremer    posted on 28-03-2008 19:25
De meest prachtige plek is in de line-up van Qlimax ofzo in het Gelredome. Gewoon 1 uurtje keihard stampen!! Maarja he dat zijn dromen... Het is tegenwoordig moeilijker om jezelf bekend te maken, er is gewoon teveel concurentie als je kijkt naar wie er allemaal DJ zijn of willen zijn. En dan moet jij toevallig de gene zijn die eruit springt, maar ik doe mijn best!!!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Julemac    posted on 29-03-2008 14:49
Poster: Bastian
Noxx vind ik zelf echt iets magisch als je zo de video's enzo ziet dus des te meer ik er benieuwd naar ben. Heb ook verschillende verhalen van mensen gehoord en volgends mij is dit echt zo'n tent waarbij alles klopt:P

Ik vind nog echt helemaal niks. wel is de kwaliteit van t geluid echt mega, en de belichting ook.
Maar het type mensen dat er over t algemeen komt, niemand gaat er echt los op de muziek..
Jobe    posted on 29-03-2008 21:45
Poster: Twizz
de sub van time out(harder styles zaal):
geen plaatje te vinden zo ff, maar velen zullen weten waar ik het over heb:D

Dat is idd heel vet daar!
Ben zelf een keer in Time out geweest met oud en nieuw!
Kom uit het oosten en met 16 jaar kom je niet zo ver weg vaak :P

Zal ik dan maar ff wat foto's plaatsenHappy, laughing? :
The sub - Time out!

The sub - Time out!

The sub - Time out!

The sub - Time out!
RenéKuppens    posted on 29-03-2008 22:35
Een jonge bij ons uit de buurt loopt stage als LJ in de time out :P echt dik
Flexii    posted on 29-03-2008 23:12
Poster: Dj-RK
Een jonge bij ons uit de buurt loopt stage als LJ in de time out :P echt dik

dat is inderdaad wel heftig ja, zou ik ook wel willen, al moet ik zeggen dat ik op het gebied van licht al mijn droom grotendeels gehaald heb, ik verdien er goed geld mee en doe best wel leuke showtjes met toch wel 30 movingheads:P
DJADMIN    posted on 30-03-2008 23:48
ghehe licht kan natuurlijk ook leuk zijn Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
OneSixty    posted on 31-03-2008 00:01
idd :p

die matrixen zijn daar zo vet :p

en die scanwall  Cry
Illusion    posted on 31-03-2008 00:03
Poster: Dj-RK

ik weet niet hoe ver je bent met je producties maar release is niet meer moeilijk tegenwoordig...

Idd, en hij knapt door als het een echte goede productie is! DAN wordt je bekender:D whoeiii
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Nandi    posted on 31-03-2008 00:27

Eerst en voorval gewoon ergens draaien Happy, laughing

233 Users online: 81 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 36.028
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.852.574