Na mijn mix ableton filmpje kreeg ik veel vragen hoe het allemaal werkte dus heb ik maar een tutorial gemaakt. De tutorial staat in de hm.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about (V) Djm-800 midi mappen in ableton ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goed filmpje hoor! Heel duidelijk, en wat is ableton toch een heerlijk programma! Wat jij vast ook wel weet, effecten via send/return in ableton, daar moet je zeker een geluidskaart voor hebben met meerdere ins en outs?
Poster: Stefjuuh Goed filmpje hoor! Heel duidelijk, en wat is ableton toch een heerlijk programma! Wat jij vast ook wel weet, effecten via send/return in ableton, daar moet je zeker een geluidskaart voor hebben met meerdere ins en outs?
Ik denk dat je maar 1 input en 1 output nodig hebt, ge neemt gewoon de send in de input dan selecteer je die input op een kanaal in ableton en zet je daar je effecten op en dan de output van dat kanaal zet je op de return.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.