De CAST DJ CONTEST 2008 student-DJs uit Gron
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BaronvonBass    posted on 26-03-2008 15:41
De CAST zoekt Student-DJ’s uit Groningen!

De CAST (Culturele Activiteiten voor STudenten) organiseert de 3e editie van de Student DJ contest, in samenwerking met 23plus8.( bekend van o.a de “31” parties in het nieuwscafé.) De contest vindt plaats in Pand 48 en Huize Maas en is bedoeld om beginnende DJ-talenten die studeren een kans te bieden om zich te profileren en zodoende een opstapje te bieden naar een professionelere DJ carrière.

Studeer jij aan de Hanzehogeschool of Rijksuniversiteit Groningen? Houd je je bezig met muziek en DJ-en? Draai je al op feesten of ben je nog maar net begonnen?
Ben je op zoek naar meer “gigs” en wil je graag beroemd worden? Geef je dan nú op voor de CAST DJ contest 2008!

Nadat je je demo hebt opgestuurd zullen we deze beluisteren en je laten weten of je goed genoeg bent om door te gaan naar de voorrondes.
Deze vinden plaats in Pand 48 te Groningen. Ga je als een speer en kom je hier ook heelhuids doorheen dan volgt er een grote finale in Huize Maas, waar je naast een grote naam zult draaien en je kunsten gaat vertonen aan een deskundige jury en een (hopelijk) uitzinnig publiek!

Waarom meedoen?
Je maakt kans op prachtige prijzen, de mogelijkheid om te netwerken met andere DJ’s en om te draaien op 2 geweldige locaties in Groningen. Daarnaast staat het natuurlijk niet verkeerd op je discografie!

Voorrondes: 22 en 23 mei in Pand 48.
Finale: 29 mei in Huize Maas.

Stuur je demo vóór 4 april op cd naar de CAST, of upload je demo op internet en wie weet kun je binnenkort je skills laten zien en horen op de DJ contest!

De CAST is gevestigd in het Economiegebouw van de Hanzehogeschool, Zernikeplein 7. Als je dit gebouw binnenloopt, is het direct na de balie links en dan naar de A-gang. Aan het begin van de A -gang zijn de kamers A 0.07 en A 0.16. Bij de receptie kun je natuurlijk altijd vragen waar we zitten.

Aanmelden doe je via onze site: www.hanzecast.nl

Practice and enjoy!

De CAST
Zernikeplein 7 (Economiegebouw)
Kamer A 0.07 en A 0.16
9747 AS Groningen

What do you think about De CAST DJ CONTEST 2008 student-DJs uit Gron ??

Vote :   

Ywe    posted on 26-03-2008 15:56
God ben ik net uitgeschreven in Groningen en ingeschreven in Leeuwarden Cry

just my luck, nooit eens contest in de buurt en als ie er is kom ik niet in aanmerking Cry
DonBasco    posted on 26-03-2008 16:23
Je kan je toch gratis voor meer opleidingen inschrijven??
tairip    posted on 26-03-2008 16:32
Ja, je snel even inschrijven en binnen een maand weer uitschrijven! Dan krijg je je collegegeld weer! :D
Toffe DJ contest btw, goed gereld enzo, leuke prijzen enz... enz...
Ywe    posted on 26-03-2008 16:52
Poster: tairip
Ja, je snel even inschrijven en binnen een maand weer uitschrijven! Dan krijg je je collegegeld weer! :D
Toffe DJ contest btw, goed gereld enzo, leuke prijzen enz... enz...

oehj even naar kijken ja
BaronvonBass    posted on 28-03-2008 10:19
Lijkt me nou niet echt het meest verstandigste om te doen, kost je veel tijd, geld en (bureaucratische)moeite...tis maar wat je er voor overhebt natuurlijk Happy, laughing
BaronvonBass    posted on 04-04-2008 09:58
Beste DJ's

We hebben meer dan genoeg aanmeldingen binnen gekregen, vanmiddag om 17:00 sluit de aanmeldingsperiode, daarna is het niet meer mogelijk om je aan te melden. Het gaat erg spannend worden met het beoordelen van de demo's aangezien de kwaliteit erg uiteenloopt. Helaas moet ik jullie nog iets langer in spanning houden, aangezien we 8 april aanstaande met het CAST en 23 plus 8 team alle demo's gaan beluisteren en beoordelen. In de loop van volgende week zal het duidelijk worden of je door bent naar de eerste voorrronde of niet. Hierover krijg je via de mail bericht. Eventjes geduld nog dus..
Convert    posted on 04-04-2008 17:14
Jeetje indd net 1 in de buurt en ik zit niet op handse hogeschool Cry
Dus ff voor de duidelijkhied, mag je niet komen als je niet op de handse hogeschool zit?
GD    posted on 13-04-2008 19:01

Is er volgend jaar weer zo'n contest?

Lukaz    posted on 10-05-2008 22:01
sssj..  mark van p48 en milan zijden allebij dat ik me nog kon opgeven..  is dat true? plus dat ik ook geen student ben..
tairip    posted on 11-05-2008 11:37
Poster: GD

Is er volgend jaar weer zo'n contest?

Ik denk het wel!

@ Lukaz, nee de flyers voor de voorrondes zijn al klaar met daar de DJ's op voor de rondes. En niet studenten mogen soweiso nie mee doen!
BaronvonBass    posted on 16-05-2008 12:47
Wie wordt de beste student DJ van Groningen?!

De CAST en 23plus8 bieden jong studerend DJ-talent podium én publiek!

Binnenkort begint de battle der student-DJ’s in Pand 48, op 22 en 23 mei. Dan strijden de student-DJ’s voor een plaats in de finale op 29 mei in Huize Maas!
De DJ Contest finale belooft veel goeds voor liefhebbers van alle dance-stijlen!
Op het programma: Laidback Luke, Sebastian Davidson, DJ Timmid, VJ's van 13punt5 en natuurlijk de 4 finalisten! Dit alles ondersteund door een spetterende lichtshow en presentator MC Liquid!

Voorrondes in Pand48:

Donderdag 22 mei
Vrijdag 23 mei

Frank Dútronc
The Addict
Bas J
Daan de Smeth
DJ Emre
Son of 8 bits
DJ Darkon
DJ Senzu

DJ Solutio
Arwin Lee
Buster Palmer
Skywalkin’James
DJ Insania
The Pro-stitute
Roberto Warning
Rokket XL

Tevens zal DJ Riso na de voorrondes zijn kunsten weer ter gehore brengen.

Gratis entree tijdens de voorrondes in Pand 48, kom en support jouw favoriete student-DJ want er wordt per voorronde 1 jurywinnaar en 1 publiekswinnaar gekozen die doorgaan naar de finale in Huize Maas!

Finale Huize Maas:

Laidback Luke
DJ Sebastian Davidson
DJ Timmid
MC Liquid

VJ's 13punt5

de 4 finalisten en daarna de winnaar.

Huize Maas voorverkoop €8,50 (start 8 mei) deurverkoop €10,-

Verkooppunten:
• Huize Maas, www.huizemaas.nl
• De Jongens van Hemmes, Steentilstraat 10
• En bij ons de CAST: Kamer A007 van het economiegebouw (Hanze)

De jury

De professionele jury bestaat uit de volgende vakmensen:

DJ Riso (winnaar vorig jaar)
CAST-teamlid
23plus8-teamlid
MC Liquid (tevens presentator van de vooronders en de finale)
DJ Sebastian Davidson (o.a. bekend van club Pepper)
Eric Nienhuis van De Jongens van Hemmes

Zorg dat je erbij bent, dit mag je niet missen!

Team de CAST.

GD    posted on 22-05-2008 16:53
Wat ik niet echt kan vinden is hoe laat het vanavond en morgenavond begint. Iemand?

This is an old Topic

No new postings for 6.322 days.
 Post CommentThat would be 210.7 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 66 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 29.822
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.368