Poster: skyline643Ben ik het niet volledig mee eens, pioneers houden nog wel deels hun waarde...Anyway, om te beginnen is een (goedkope) dubbelaar met een mixertje prima!
Inderdaad, klopt. Als je geen Pioneerh ebt tegenwoordig ben je geen dj meer. Ik heb heel lang gewoon geweigerd om iets van Pioneer aan te kopen (puur protest zeg maar :P) en nu heb ik dan toch een EFX-1000 staan... Ze hebben wel goede producten hoor, maar velen staren zich blidn op Pioneer en vergeten dat andere producten minstens even goed kunnen zijn of zelfs beter
Aan de topicstarter: schaf je gewoon iets aan waar je je goed bij voelt. Als je geen geld hebt voor Pioneers, schaf dan iets aan met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en iets die je kunt betalen. Wat voor nut heeft het als je 2 CDJ-1000mk3 spelers hebt staan en er niet kunt op mixen?? Dan kan je net zo goed 5 briefjes van 500 euro in brand steken.
Poster: skyline643Steek jij maar eens die briefjes in de hens, kijk wat er voor waarde overblijft..
Stefjuuh: een Rodec mixer houdt ook zijn waarde, een Technics ook en een A&H ook. Ik heb toch niet gezegd dat Pioneer zakt in waarde? Lees mijn post nog maar eens goed :P
Poster: soundcollector
Ik denk dat er weinig dj's/ geluidstechniekers zijn die pioneer slecht vinden, maar zoals gezegt door arcee 90 prc geeft er geen moer om.
Waarom niet?
Omdat ze wrs nog niet eens wisten dat je met cd draait, en als ze da wel weten zouden ze echt nog nieens weten van welk merk, als ze al wisten dat pioneer dj gear maakt:D
Gewoon testen wat je graag wil hebben, ff chekke op reviews als dit product wel echt te betrouwen is en dan kopen die handel. Maakt niet uit wat he is
edit: Ik heb toevallig ooit gewoon pio cdj 200 gekocht (als eerste spelers) ik wis took totaal nie als ze goed waren of niet. Ik heb ze getest en het was in orde voor mij. (gewoon toevallig dat dit onmiddellijk pio was.) Maar kheb vaak op denon gedraait en da ging ook goed
Poster: Gagarin12
Hier wordt nogal wat afgemolken (kleine conflicten, vetes en ruzietjes) om niets. De helft van de mensen die hier durft te posten maakt dan nog eens vreemde zinnen en de andere helft maakt statements die op niets slaan ofwel zo duidelijk zijn dat ze het vermelden niet eens waard zijn.
Gagarin
Poster: Gagarin12
Hier wordt nogal wat afgemolken (kleine conflicten, vetes en ruzietjes) om niets. De helft van de mensen die hier durft te posten maakt dan nog eens vreemde zinnen en de andere helft maakt statements die op niets slaan ofwel zo duidelijk zijn dat ze het vermelden niet eens waard zijn.
Gagarin
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.