Poster: JJenzz
O... als je nu een dj op een fuif ziet met geen pioneer cdj wat denk je dan ? Ik heb zo het gevoel dat als je geen pioneers hebt dat je dan een mindere dj bent :s
gewoon kopen waar je geld voor hebt, pioneer komt later wel! Echt mensen die pioneers hebben hebben hier of lang voor gespaard of het is de investering waard door bijvoorbeeld er zelf geld mee terug te verdienen. Je kunt het ook zien als iemand die voor zijn hobby boten bouwt. Hij begint met een roeiboot dan een zeilbootje en tenslotte een yacht. Je moet het opbouwen! Denk maar aan een Pioneer setje is ook niet in 1 dag gebouwd. er zijn meerdere wegen naar Pioneer!
Poster: bastianheckergewoon kopen waar je geld voor hebt, pioneer komt later wel! Echt mensen die pioneers hebben hebben hier of lang voor gespaard of het is de investering waard door bijvoorbeeld er zelf geld mee terug te verdienen. Je kunt het ook zien als iemand die voor zijn hobby boten bouwt. Hij begint met een roeiboot dan een zeilbootje en tenslotte een yacht. Je moet het opbouwen! Denk maar aan een Pioneer setje is ook niet in 1 dag gebouwd. er zijn meerdere wegen naar Pioneer!
Poster: bastianheckergewoon kopen waar je geld voor hebt, pioneer komt later wel! Echt mensen die pioneers hebben hebben hier of lang voor gespaard of het is de investering waard door bijvoorbeeld er zelf geld mee terug te verdienen. Je kunt het ook zien als iemand die voor zijn hobby boten bouwt. Hij begint met een roeiboot dan een zeilbootje en tenslotte een yacht. Je moet het opbouwen! Denk maar aan een Pioneer setje is ook niet in 1 dag gebouwd. er zijn meerdere wegen naar Pioneer!
Poster: DJADMIN
Zie het zo :
Pioneer is de coca cola van de DJ merken. Maar als je denon / numark hebt, wil dat niet zeggen dat je ''minder'' bent...maar dan draai je gewoon met Pepsi....en zodoende, uiteindelijk kom je bij merken zoals Skytec, wat dan de huismerken zijn.....natuurlijk zijn er verschillen in smaak, maar uiteindelijk blijft het toch cola ; goed, beter en best
Poster: MissSalem
Mag ik erop wijzen dat Pepsi bij lange ook niet slecht is?
Wil maar zeggen... Het MOET niet per se Pioneer zijn. Het is een keuze.
Poster: DJADMIN
MissSalem, zo bedoelde ik dat niet ! Pepsi is juist ook een groot merk, maar het heeft voor de meeste mensen nét niet de feeling van Coca Cola, hoewel het wel goedkoper is, en persoonlijk merk ik het verschil niet....
zo ook met cd spelers ; in dit geval werk ik liever met Pepsi (Denon DNS 1000) en daar ben ik ontzettend blij mee!
Poster: ArCee
LEREN mixen kun je op elk merk en type, als de oortjes maar goed zijn