CDJ-800 MK2 doet gaar bij 1 nummer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 26-03-2008 12:55
Hello.. :P
Vandaag viel mij iets vreemds op, en lichtelijk irritant: Bij een bepaald nummer kan mijn CDJ800 MK2 niet lang cueën zegmaar.
Ik wou het nummer Turn on the music van Roger Sanchez op een cue point zetten (de cue button indrukken dus). Dat lukt, maar 10 seconden later is hij dat que point kwijt. Ik dacht eerst dat het misschien aan de cd lag of aan de cd speler. De cue button is dan ook niet meer oranje, dus hij heeft geen cue point meer in zijn geheugen staan.
Pak ik een andere cd met dat nummer en mijn andere cd speler dan heb ik precies hetzelfde :S

Weet iemand misschien hoe dit komt? En of dit is op te lossen :P Of heeft iemand anders dit ook meegemaakt met een ander nummer?

Alvast bedankt Happy, laughing
User edit by Sebasz on 26-03-2008 @ 12:56:01 (21%)

What do you think about CDJ-800 MK2 doet gaar bij 1 nummer ??

Vote :   

Lead    posted on 26-03-2008 12:59
CD + speler naar de dealer brengen en hen er naar laten kijken.
Dit is niet iets wat ik vaker heb gehoord, dus is geen oplossing voor.

Ik neem aan dat het een originele CD betreft en niet een copy die te snel op een te goedkoop schijfje is gebrand ?
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 26-03-2008 13:10
Het is geen originele CD maar een gedownload nummer wat op een cd is gebrand. Alle andere nummers op de cd's doen het goed alleen precies dat nummer op verschillende cd's bij de verschillende cd spelers geven dit vreemde probleem
DJ-NickB    posted on 26-03-2008 18:26
Probleem komt ook mij helaas niet bekend voor en kan je dus niet helpen,

Inderdaad zoals Lead zegt ff langs je dealer...

Succes Nick
Flexii    posted on 26-03-2008 18:45
kan ook nog aan het liedje liggen,, ik heb zelf een gebrande cd met legale downloads er op, maar 1 nummer daarvan speelt hij wel af zeg maar maar er is geen geluid bij en ik kan verder ook niks, terwijl op de pc doet ie het wel gewoon,, cd nog een keer gebrand zelfde probleem,, dus ligt aan het nummer bij mij, jij zegt andere cd er in gedaan met dat liedje, is dat die zelfde mp3 van je pc op een andere cd of een andere?
Sebasz    posted on 27-03-2008 12:19
@Flexii: Dezelfde mp3 van mijn cd idd. Happy, laughing

Maar langs de dealer? Waarschijnlijk ben ik ik dingen dan 3 weken kwijt en blijkt alsnog dat er niks aan de hand is maar het gewoon aan dat nummer ligt :P Lijkt me sterk dat allebei mijn cd spelers hetzelfde euvel hebben en alleen bij dat ene nummer Happy, laughing
Garantie zit er toch nog wel anderhalf jaar op, dus mocht later blijken dat het ook met meer nummers is en verschillende dingen etc dan ga ik wel naar de dealer.
Toch bedankt voor jullie reacties Happy, laughing
ccc    posted on 27-03-2008 12:24
Misschien is het nummer beveiligd tegen cueen.
Sebasz    posted on 27-03-2008 13:47
Poster: ccc
Misschien is het nummer beveiligd tegen cueen.

Lijkt me sterk he :P
Flexii    posted on 27-03-2008 22:18
Poster: Sebasz

Lijkt me sterk he :P

waarom lijkt je dat sterk?
in ieder geval ik durf wel bijna mijn hand in het vuur te steken voor dat het aan het nummer ligtWinking my eye
Sebasz    posted on 27-03-2008 22:56
Poster: Flexii

waarom lijkt je dat sterk?
in ieder geval ik durf wel bijna mijn hand in het vuur te steken voor dat het aan het nummer ligtWinking my eye

Ja dat begrijp ik :P Maar ik had het over dat dat nummer beveiligd zou zijn tegen cueën Winking my eye
User edit by Sebasz on 27-03-2008 @ 22:56:53 (6%)
Progrezz    posted on 27-03-2008 23:02
Het ligt duidelijk aan het nummer, je hoeft niet eens te weten wat er juist mis gaat. Je hoeft de fout niet te zoeken bij je cd speler, maar bij de mp3 zelf.

Download het desnoods nog eens (ergens anders) of steek het eens door een encoder of weet ik veel wat. Een cd'tje opnieuw branden is nu ook niet het einde van de wereld.

This is an old Topic

No new postings for 6.391 days.
 Post CommentThat would be 213 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

524 Users online: 311 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 21.002
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.573.300