[TK] Gemini UMX SE
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MysT    posted on 25-03-2008 11:14
Hoi,

Te koop dus een Gemini UMX SE. Hij is van januari 2006, toen bij mijn eerste aankoop van een DJ set aan heb geschaft. Ik heb deze mixer aangeschaft bij New-Line. Hij is nooit buiten de deur geweest en maar 1 jaar gebruikt. Voor de rest is in perfecte staat. Voor de afgelopen tijd heeft de mixer in de doos van mijn NUO5 gezeten (sinds februari 2007). Bon is aanwezig.

[edit: gelieve geen links naar webshops te plaatsen]

Hierbij ook een foto, niet al te mooie foto moet ik eerlijk zeggen Happy, laughing
http://www.mijnalbum.nl/Album=KTGJAYWV

Als je hem wilt komen testen is dat altijd mogelijk, moeten we natuurlijk wel afstemmen wanneer. En ik vraag er 100 euro voor. Bij voorbaat liever afhalen (Amsterdam). Want ik heb de doos van de mixer niet meer, als je het perse via post wilt hebben, dan ligt de verzendkosten bij de jou.

Greetz
User edit by MysT on 25-03-2008 @ 11:20:46 (3%)
Mod edit by Nvie on 25-03-2008 18:11 (6%)

What do you think about [TK] Gemini UMX SE ??

Vote :   

AndersHJ    posted on 25-03-2008 11:32
Heb er veel over gelezen op new-line ben wel geïnteresseerd. Maar op alle foto's die ik bekeken heb ziet het er echt brol uit :p Maar ik denk niet dat dat het geval is.

Heeft hij een send/return ding?
Overtuig mij hem te kopen :p

Stuur je hemook op naar belgie?
MysT    posted on 25-03-2008 12:07
Hij heeft geen Send/Return ding Winking my eye Maar hij is wel in perfecte staat nog. Als je het echt wil, dan stuur ik hem wel op naar België. Ik moet dan wel even een stevige doos voor je opzoeken en deze even opvullen voor je dat ie wel veilig naar Belgie wordt verstuurd.

Ik heb er een jaar plezier van gehad. Een hele fijne mixer voor om mee te beginnen. Jammer dat je dan zo ver weg woont om hem even te testen. Maar dan zal je ook zien dat hij in perfecte staat is (geen krasjes of dergelijke), alleen als ik hem op moet sturen dan moet ik nog wel even een euro kabel voor je kopen. Deze is zoek :S Zal wel in gebruik hebben bij mijn NUO5.

Heb ik het een beetje goed verkocht Winking my eye
AndersHJ    posted on 25-03-2008 12:49
Een eurokabel? :p
Hoe zijn die faders? Zijn die echt degelijk? Met welk product kan je ze vergelijken? Pioneer? of eerder Jbsystems

Oja nog een vraagje: kan je de crossfader afleggen? zodat hij niets doet? Ik werk namelijk zonder crossfader en vind het irritant als je hem in het midden moet zetten :p
User edit by AndersHJ on 25-03-2008 @ 12:56:31 (100%)
MysT    posted on 25-03-2008 13:21
De eurokabel, de kabel die je mixer voorziet van stroom. De faders zijn gewoon degelijk. Ik weet niet welke je het best kan vergelijken. Heb nog nooit een Pioneers of een JBsystem mixer gehad. Maar ze zijn wel gewoon soepel en doen hun werk, nooit problemen mee gehad.

Over de crossfader, je kan hem niet disablen. Hij staat altijd aan een paar kanalen gelinkt. Bij mij NUO5 moet ik hem ook nog steeds in het midden zetten, maar je kan wel de crossfader curve instellen zodat alleen de uiterste punten van je crossfader naar een kanaal verwezen zijn. (hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd.)

Nog meer vragen?
bastianhecker    posted on 25-03-2008 16:29

@jaspervc: Ik heb deze mixer ook heel fijn ding, en ja de faders zijn wel chill hoor niks op aan te merken! Alleen dan dat niet disablen van de crossfader, daar kun je wat MysT ook al zei gewoon de fadercurce vol naar rechts draaien dan werkt de crossfader alleen als die naar het uiterste rechts of links word geschoven. Heb hier zelf nooit last van ofso... Hoop dat je hier wat aan hebt.

Berbo    posted on 25-03-2008 16:53
Dirkvh    posted on 25-03-2008 17:33
Poster: MysT

Voor verder info:

[edit]

Links naar webshops niet toegestaan...
Geef even een linkje naar de website van gemeni of natuurlijk van bovenstaade post, maar links naar webshops zijn niet toegestaan.
Mod edit by Lead on 25-03-2008 19:12 (17%)
MysT    posted on 25-03-2008 23:19

Srry voor de link naar de webshop, dat stond namelijk niet in de "read this before posting" topic. Ik ben ook nieuw hier. Sorry daarvoor.

De info kan ik niet vindeno op de Gemini pagina, is dat niet raar. Maar thx voor de link naar DJresource pagina.

MysT    posted on 04-04-2008 23:03
Prijsverlaging naar 90 euro voor de mixer.
MysT    posted on 26-05-2008 02:39
Hij staat nog steeds te koop!!!

This is an old Topic

No new postings for 6.331 days.
 Post CommentThat would be 211 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

498 Users online: 283 Guests (215 Unknown)
Pages generated today : 35.089
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.587.387