[DJR] DJ-Booth Gear Updates (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 24-03-2008 21:29
Zoals je wellicht al gezien had is de DJ-Booth sectie onder handen genomen.

Als eerder kan het je misschien zijn opgevallen dat de layout van de pagina's is gewijzigd, maar achter de schermen is er veel meer gebeurt. De volgende dingen zijn er gewijzigd/verbetert.

• Add Booth versimpeld
    Het toevoegen van een booth is simpeler gemaakt. Je kunt nu direct vanuit de DJ Booth module een plaatje toevoegen aan je album. Je komt automatisch in het toevoeg scherm terecht van je DJ Booth.
  • Gear selecteren uit de database
    Je kunt geen regels tekst meer intikken bij je Booth, alle gear is nu opgenomen in een database. Kies voor iedere toestel op de foto het juiste merk en type nummer.

Alleen als het type nummer er niet in staat moet je het invoer vakje gebruiken.Alle gear die wordt toegevoegd aan een DJ-Booth wordt opgenomen in de database zodat de volgende dit niet meer hoeft te doen.
  • Gear Sectie toegevoegd aan DJ-Booths
    Er is een hele nieuwe sectie bijgekomen, de Gear Database. Hierin moeten met de tijd alle toestellen komen te staan die worden toegevoegd aan de database.
    • Bij ieder toestel staan de DJ-Booths die dit toestel hebben (klik op de [Details])
    • Categorie overzicht toont Gear per soort
    • Brand overzicht toont Gear per merk
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-04-2008 18:32 (67%)

What do you think about [DJR] DJ-Booth Gear Updates ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 24-03-2008 21:39
ziet er okay uit Jeroen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Xitrate    posted on 24-03-2008 21:41
Allemaal heel leuk en aardig, maar het belangrijkste wat nogsteeds mist is een delete-functie waarmee je je eigen booth kan verwijderen..
MissSalem    posted on 24-03-2008 22:04
Poster: Xitrate
Allemaal heel leuk en aardig, maar het belangrijkste wat nogsteeds mist is een delete-functie waarmee je je eigen booth kan verwijderen..

In gans het forum kan je toch niets verwijderen dat je zelf hebt geschreven? Ik zie telkens maar een 'edit'-knop. Wel moet ik zeggen dat je in je fotoalbum een foto kan verwijderen, waarschijnlijk omdat er maar een beperkt aantal foto's in je album kunnen. Maar voor de rest... nog niets opgemerkt.
Lead    posted on 24-03-2008 22:08
Als je een booth verwijderd wilt hebben kun je het contact formulier gebruiken of een mailtje sturen, eigenlijk net zoals in de Gallery.

De EDIT knoppen voor de mensen die dingen hebben toegevoegd en de DELETE knoppen voor de admins die er op verzoek gebruik van kunnen maken. Dit is zo over de hele website dus ook in de nieuwe dingen.
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 24-03-2008 23:30
gearfreak 1 heeft de naam: jannickv :p
vanaf nu ben ik mede verantwoordelijk voor de ordelijkheid in de gear sectie :d
Berbo    posted on 24-03-2008 23:34

wheheew! gearfreak 2 is ook online Happy, laughing

User edit by Berbo on 25-03-2008 @ 15:38:13 (66%)
Laidback    posted on 26-03-2008 02:27
Gearfreak..

Klinkt freaky!
jannickv    posted on 26-03-2008 02:36
momenteel zijn er 3 gearfreaks!:

-Laidback
-beerbo
-jannickv
MissSalem    posted on 26-03-2008 08:35

PM is verzonden. Winking my eye

Xitrate    posted on 26-03-2008 11:29
Poster: Lead
Als je een booth verwijderd wilt hebben kun je het contact formulier gebruiken of een mailtje sturen, eigenlijk net zoals in de Gallery.

De EDIT knoppen voor de mensen die dingen hebben toegevoegd en de DELETE knoppen voor de admins die er op verzoek gebruik van kunnen maken. Dit is zo over de hele website dus ook in de nieuwe dingen.

Maar waarom? Als ik vragen mag? Happy, laughing
tairip    posted on 26-03-2008 11:46
Er staat nog een type foutje! Winking my eye Ortofoon = Ortofon!
Max-E    posted on 26-03-2008 12:06

uhm, check de technics SL's ns, de 1210 mk2/mk5/m5g, de 1200 mk2/mk5 , zelfs de Lead's 1210 LTD, MAAR GEEN M3D:P

dus gearfreaks, let's get loss..:D

jannickv    posted on 26-03-2008 12:09
we're getting loss my friend!
:p

maar het is veel werk om alles er in te krijgen
User edit by jannickv on 26-03-2008 @ 12:10:15 (100%)
Max-E    posted on 26-03-2008 12:11
dat begrijp ik wel, maar je hebt een geluk dat alles lekker op de technics site staat, t wordt denk ik pas echt leuk als we OEM producten krijgen:P(waar dan geen sites enz van zijnWinking my eye)
Lead    posted on 31-03-2008 22:17
Momenteel kunnen jullie even tegen rare dingen aanlopen. De sectie wordt uit de DJ Booths gehaald en wordt een eigen module.

als het goed is wordt alles al goed doorgelinkt, de opmaak op de nieuwe pagina is nog zwaar onder constructie dus als mensen ideeen hebben kun je die hier kwijt natuurlijk Winking my eye

Er komt een knop vanuit het main menu, maar pas als er nog wat dingetjes zijn afgerond en alles klaar is voor publiek :D

Gearbase

ps, deze module is nog niet zichtbaar en alleen bereikbaar als je ingelogd bent...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 31-03-2008 22:19 (4%)
Flexii    posted on 01-04-2008 16:05
kijk eens aan, ziet er goed uit jongensWinking my eye
Lead    posted on 01-04-2008 18:25
gelukkig dat het iemand opvalt Winking my eye

de basis is er nu, wat volgt is wat grafische aankleding (logo's fabrikanten) en wie weet wat nog meer :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-04-2008 18:25 (6%)
Twizz    posted on 01-04-2008 18:42
misschien een ideetje om een gearlijstje in my profile te kunne hebbe??

en dat er dan bij elk product staat wie dat apparaat heeft?
User edit by Twizz on 01-04-2008 @ 18:46:02 (87%)
Lead    posted on 01-04-2008 19:11
gearlijstje in je profiel is meer iets om je eigenlijstje aan andere te tonen. Leuk idee en niet zoveel moeite.

Er komt spoedig een menu knop voor de Gearbase, maar dan moet eerst alles ge-edit zijn en ook nog iets verder af gemaakt worden qua programmeren. Nog even wat dingen zien te verzinnen waarop mensen kunnen klikken :s

TEST HIER : de GEARBASE
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-04-2008 19:12 (9%)
Tizio    posted on 01-04-2008 19:17

Leuk :D, alleen ik zie al dat er een paar dingen niet bij staan van mijn gear, zou er ook een mogelijkheid kunnen komen om zelf een nette review neer te zetten (na controle van een mod natuurlijk). Zodat je andere mensen kunt vinden met dezelfde gear. :D

Lead    posted on 01-04-2008 19:21
Voor reviews is het commentaar gedeelte bedoeld. er zal strakker gelet worden op oneliners en postings met alleen een smile. Op die manier wordt het inhoudelijk ook nog een kwalitatief deel op de site.

Een gear item kan aangedragen worden voor toevoeging als deze in een DJ Booth wordt toegevoegd. Op dit moment kunnen alleen de boven genoemde Gearfreaks, de Pro+'s en de Modjes dingen toevoegen (en wijzigen).

als er animo genoeg voor is kan er natuurlijk ook ingemaakt worden dat gear items door leden worden toegevoegd. Hier zal dan wel een approval procedure voor gemaakt moeten worden (om misbruik en dubbelingen te voorkomen).

Het vervelende is als iedereen gaat toevoegen dat de eenheid (stijl) vaak ver te zoeken is. Dan wordt het weer minder prettig om te lezen...
Let the BASS be louder
Twizz    posted on 01-04-2008 19:24
Beetje mierenneukerig: maar het logo van numark is het oude logo(dat paarse)

Dit is het nieuwe logo:

Oja en misschien is het slim om een 'meld fout'  knop toe te voegen ofzo, en dat je dan kunt zeggen wat er mis is. Zo zie ik nu al een fout:
de KRK RP6 is zo actief als maar zijn kan!
User edit by Twizz on 01-04-2008 @ 19:26:09 (100%)
Phenix    posted on 01-04-2008 20:07

bij de reloop rmx-40 bpm mixer staat een plaatje van de dsp versie

http://www.djmillhouse.nl
jannickv    posted on 01-04-2008 20:38
Poster: Phenix

bij de reloop rmx-40 bpm mixer staat een plaatje van de dsp versie

solved
Lead    posted on 01-04-2008 20:42
hehe, ik was ook bezig met nieuw plaatje... maar Jannick is nog bezig met het vullen van Reloop dus zoals je ziet komt het goed.

Rapporteren zou kunnen met een knop, dan wordt het net zoiets als een topic report. Maar da's een optie voor in de toekomst... wordt onthouden Winking my eye

Ik had bewust het paarse logo gebruikt, wordt anders zo'n grote zwarte brei met al die zwarte logo's

KRK wordt aangepast.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-04-2008 20:45 (46%)

135 Users online: 7 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 21.587
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.409.961