DJResource Chainmix (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 24-03-2008 18:57
Ik heb dit nu al een paar keer voorbij zien komen op Youtube, en het leek me eigenlijk wel leuk om met mede-DJR leden te doen!

Wat is chainmixen?
Iemand begint de chain (ketting) met een video van hemzelf waarin er 10 minuten gemixt worden. Het laatste nummer eindigt niet netjes maar stopt midden in het nummer.
De volgende krijgt dan van degene voor hem een mp3 met die mix, en het laatste nummer helemaal (dus de video van de vorige stopt eerder dan de audio opname). Hij start hem dan ongeveer waar de video van die voor hem gestopt is, en neemt vanaf dat punt een eigen video mixtape op van 10 minuten. De volgende doet hetzelfde, enz. enz.

Zo kan je eigenlijk een urenlange set maken, maar mij leek het leuk om gewoon met een paar DJR-leden te doen, dat je niet met z'n 15en elk 10 minuten opneemt, dat wordt iets te lang.
Ik weet niet of het dan mogelijk is om een complete MP3 ervan te maken, maar je kan in ieder geval een YouTube playlist maken op volgorde Happy, laughing

Dus mijn vraag was: wie heeft hier zin in en tijd voor om zo'n chainmix (met het genre house?) te doen?
Denk zelf dat 5 a 6 mensen die elk 10 minuten draaien meer dan genoeg is Happy, laughing

De chainmix zit vol! Aanmelden kan niet meer :P
Genre van deze chainmix is house! Volgende is: Renzis

1. Lawrenz
1. Danny Marquez feat. Ferry B - Afrocatalans (Hardsoul Emocion Tropical Treatment)
2. Chique Benitez - Noche Dura (Original Mix)
3. Sunnery James & Ryan Marciano - Pina
4. San Sebastian & Lawrenz - Glorious Evening (Original Mix)
2. Bastian
5. Leroy Styles - SeaBird/WorkBird (Ft. MC Gee)
6. Wahoo - Make Em Shake It (Rishi Romero Remix)
7. Ra-Zoon & Rishi Ricardo - At The Beach (Original Mix)
3. Adrien1989
8. Castelli Ipanema - Funky Nation
9. John Revax - Ole
4. Bouncy
9. John Revax - Ole
10. Bjorn Svin - Man over bord / Vocal Lollipop
11. Ida Corr - Let Me Think About It (Gregor Salto Remix)
5. Renzis
6. MoXeGy
Playlist van alle mixes    
User edit by Lawrenz on 22-06-2008 @ 08:53:20 (79%)

What do you think about DJResource Chainmix ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 04-05-2008 01:40
Bassie, maak die video nou eens:P
Bastian    posted on 04-05-2008 11:55
Poster: Adrien1989
Bassie, maak die video nou eens:P

Nou vooruit dan, hij komt er vandaag waarschijnlijk aan:P
User edit by Bastian on 04-05-2008 @ 11:55:48 (12%)
Bastian    posted on 04-05-2008 14:46
Hij is aan het uploaden, had hem gelijk in 1 keertje gedaan zonder voorbereiding dus soms hoor je mss wel een foutje haha:P
Tracklist:
5. Leroy Styles - SeaBird/WorkBird (Ft. MC Gee)
6. Wahoo - Make Em Shake It (Rishi Romero Remix)

edit: Online!
User edit by Bastian on 04-05-2008 @ 15:25:12 (4%)
Lawrenz    posted on 04-05-2008 14:50
Oké ben benieuwd Winking my eye
Lawrenz    posted on 05-05-2008 11:59
Klein kickje: video van Bastian is al online!
Adrien1989    posted on 27-05-2008 23:30
Al online:P. Eindelijk. Gelukkig ben ik getipt dat ie online is (thnq Beerbo), want ik was al zowat vergeten dat ik een mixje hiervoor moet maken. Ga zsm aan de gang.
Renzis    posted on 28-05-2008 14:00
ja joh schiet is op:P

Ben benieuwd
Adrien1989    posted on 28-05-2008 23:44
Ja sorry (zon), moest zo lang wachten op die mix dat ik naar een paar weken maar was gestopt met regelmatig in dit topic kijken, zal proberen dit weekend ff aan de gang te gaanWinking my eye
Adrien1989    posted on 07-06-2008 13:21
Zeuw ik heb de mix gemaakt hor:P. Heb geen tijd meer om hem te uploaden, want moet weg voor mn werk. Wat een gedoe zeg, al gear naar benede slepen, webcam enzo alles aangesloten geinstalleerd, krijg ik geen geluid binnen op de comp, naar lang kloten kom ik erachter dat mic aangang vooraan de comp dood is, hoerekots, dan maar achter en toen deed alles het. Moest ik ook nog is muziek op cd zetten, omdat ik normaal natuurlijk via finalscratch draai, maar deze comp heeft geen firewire Unhappy.

Als ik vannacht terug kom van mijn werk upload ik de mix wel ff'tjes. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal tevreden over ben, zou hem opnieuw kunnen doen, maar ik wil jullie niet nog langer laten wachten.

Alvast de tracklist:
Rishi Ricardo & Ra-Zoon - At the beach (Was nog gedoe om aan te komen totdat ik erachter kwam dat ik hem hier kon downloaden:P)
Castelli Ipanema - Funky Nation
John Revax - Ole

Vanavond hopelijk de video online dus.

Nogmaals excuses voor de vertraging enzo, maar had echt niet gezien dat de tweede video er al was:P. In een toekomstige chainmix ofzo zal ik wat sneller de zaken regelen Happy, laughing (en heb ik hoplijk mn computer met finalscratch ter beschikking:P).
Day-One    posted on 07-06-2008 15:02
iemand moet wel de logische volgorde posten dan! of waar kan ik ze op volgorde checken?
Lawrenz    posted on 07-06-2008 17:52
@ Adrien: ben benieuwd!

@ Day-One, ik heb een afspeellijst in de eerste post zijn. Misschien even beter de eerste post doorkijken Happy, laughing
Afspeellijst DJR Chainmix
Adrien1989    posted on 08-06-2008 02:16
Hierbij:
http://www.youtube.com/watch?v=_E2J4HOMsAw

Zoals ik al zei ben ik er niet helemaal tevreden over. Ben op de hoogte van het pitchfoutje en het filterwerk van de tweede overgang had anders getimed gemoeten, maar dat gebeurd er als je wat muziek op beatport koopt wat zo op eerste gezicht wel wat klinkt, en je dan gewoon die shit op cd zet en de cam aanzet en een mix in elkaar ketst. Origineel had de mix ook uit 4 nummers moeten bestaan, maar eenmaal aan het draaien vond ik het 4e nummer er niet zo inpassen, dus heb ik dat voorbij laten gaan:P. Heb verder nog wel zo mn dingetjes erover maargoed...

Luister/kijk er iig ff'tjes naar en laat ff weten wat je er van vind of ik te kritisch op mezelf ben ofzo of dat je nog iets ziet/hoord waarvan je zegd, mjah, foutje of dit kan je beter zo doen. Altijd leuk. Mochte jullie nou zeggen van je hebt het zo erg vertyft, dan maak ik hem nog wel een x met dezelfde tracklist (kan iig de gene na mij al beginnen met zn mix en de mensen erna dan ook) alleen dan op een moment dat ik geen haast heb en dan kan ik ff lekker mn ding doen, maar ik denk dat het wel meevaltHappy, laughing.
User edit by Adrien1989 on 08-06-2008 @ 02:21:07 (62%)
Bouncy    posted on 08-06-2008 12:26
Doe mij dat laatste nummer is!
Adrien1989    posted on 09-06-2008 00:08
Nummer is gewoon te krijgen @ beatport, maarrr je mag me ook wel toevoegen op msn horWinking my eye

Gaan mensen beetje mijn mix kijken en luisteren en niet eens ff mij gerust stellen dat ie wel ok is of ff laten weten dat ie niet goed genoeg is ofzo:P.
User edit by Adrien1989 on 09-06-2008 @ 00:18:04 (100%)
_Ivan_    posted on 19-06-2008 16:03
Vind het echt een goed idee!Happy, laughing Heb ze nu allemaal bekeken, misschien een idee om het uiteindelijke resultaat in 1 video achter elkaar te zetten?
Feel&.Celebrate.Life!
Lawrenz    posted on 19-06-2008 16:33
Poster: _Ivan_
Vind het echt een goed idee!Happy, laughing Heb ze nu allemaal bekeken, misschien een idee om het uiteindelijke resultaat in 1 video achter elkaar te zetten?

Ik heb iig een playlist gemaakt waar ze allemaal inkomen zodat YouTube ze op volgorde afspeelt. Één video ervan maken zal denk ik lastig gaan omdat het zoeken naar het plekje waar de volgende video begint best lastig is. Daarnaast verschilt ook de kwaliteit (ik heb bijv. een directe line in op de Pc gebruikt, maar Bastian heeft volgens mij het geluid opgenomen via zijn microfoon op de videocamera, dus gewoon uit zijn speakers).
Renzis    posted on 19-06-2008 16:38
wanneer is die bouncy klaar

In dit tempo schiet het niet op. Anders ga ik hier na wel verderWinking my eye

ik draai die Ole ook veel
Lawrenz    posted on 19-06-2008 16:48
Zal even wachten tot morgenavond denk ik, als ie dan niet online staat of gereageerd heeft dan mag jij wat mij betreft verder, Renzis!
Renzis    posted on 19-06-2008 16:56
OK ik maak hem gewoon vast, en als hij niks doet dan upload ik hem. Ik hoop dat ik er een filmpje bij kan regelen
Adrien1989    posted on 19-06-2008 18:57
PM die gast anders gewoon ff, je kan evt mijn webcam wel lenen, je woon toch vlakbijHappy, laughing
Lawrenz    posted on 19-06-2008 19:33
Heb em een PM gestuurd, hoop snel wat te horen.
Bouncy    posted on 20-06-2008 22:47
hoihoi

Ik heb het nummer, morgen na m'n werk neem ik hem op en ik garandeer dat hij morgenavond rond 9 uur hier staat!
Adrien1989    posted on 21-06-2008 00:22
Okeej, leuk.
Bouncy    posted on 21-06-2008 18:03
Ok, net opgenomen, dit is de playlist.

John Revax - Ole
Bjorn Svin - Mand over Bord/Vocal Lolipop
Ida Corr - Let Me Think About It (Gregor Salto Remix)

De mix zelf komt er zo aan (dus even geduld).
Bouncy    posted on 21-06-2008 19:14
HATSJIKIDILDO

Hier mijn bijdrage aan de Chainmix

http://www.youtube.com/watch?v=_xcAwOiwklg

Hij is niet geweldig, en jullie missen inderdaad ook de video, ik ga hem binnenkort overnieuw doen, met video en hoge kwaliteit audio.

Renzis kan nu in ieder geval weer verder!

278 Users online: 142 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 33.606
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.988.010