Ik heb dit nu al een paar keer voorbij zien komen op Youtube, en het leek me eigenlijk wel leuk om met mede-DJR leden te doen!
Wat is chainmixen?
Iemand begint de chain (ketting) met een video van hemzelf waarin er 10 minuten gemixt worden. Het laatste nummer eindigt niet netjes maar stopt midden in het nummer.
De volgende krijgt dan van degene voor hem een mp3 met die mix, en het laatste nummer helemaal (dus de video van de vorige stopt eerder dan de audio opname). Hij start hem dan ongeveer waar de video van die voor hem gestopt is, en neemt vanaf dat punt een eigen video mixtape op van 10 minuten. De volgende doet hetzelfde, enz. enz.
Zo kan je eigenlijk een urenlange set maken, maar mij leek het leuk om gewoon met een paar DJR-leden te doen, dat je niet met z'n 15en elk 10 minuten opneemt, dat wordt iets te lang.
Ik weet niet of het dan mogelijk is om een complete MP3 ervan te maken, maar je kan in ieder geval een YouTube playlist maken op volgorde

Dus mijn vraag was: wie heeft hier zin in en tijd voor om zo'n chainmix (met het genre house?) te doen?
Denk zelf dat 5 a 6 mensen die elk 10 minuten draaien meer dan genoeg is

De chainmix zit vol! Aanmelden kan niet meer :P
Genre van deze chainmix is
house! Volgende is:
Renzis1.
Lawrenz1. Danny Marquez feat. Ferry B - Afrocatalans (Hardsoul Emocion Tropical Treatment)
2. Chique Benitez - Noche Dura (Original Mix)
3. Sunnery James & Ryan Marciano - Pina
4. San Sebastian & Lawrenz - Glorious Evening (Original Mix)
2.
Bastian4. San Sebastian & Lawrenz - Glorious Evening (Original Mix)
5. Leroy Styles - SeaBird/WorkBird (Ft. MC Gee)
6. Wahoo - Make Em Shake It (Rishi Romero Remix)
7. Ra-Zoon & Rishi Ricardo - At The Beach (Original Mix)
3.
Adrien19897. Ra-Zoon & Rishi Ricardo - At The Beach (Original Mix)
8. Castelli Ipanema - Funky Nation
9. John Revax - Ole
4.
Bouncy9. John Revax - Ole
10. Bjorn Svin - Man over bord / Vocal Lollipop
11. Ida Corr - Let Me Think About It (Gregor Salto Remix)
5. Renzis
6. MoXeGy
Playlist van alle mixes